Olen pöyristynyt. Oltiin 2 vuorokautta mökillä enkä nähnyt poikayståvän käyvän kertaakaan paskalla mökillä olon aikana
Kotiin päästyään juoksi kyllä vessaan.
Mökillä tosiaan vain ulkohuussi. Enkä ole oikeasti nähnyt hänen käyvän sielä kertaakaa.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä19293 kirjoitti:
Mitä nyt kaksi vaivaista päivää on? Jotkut lihansyöjät vääntävät 4-5 päivän välein.Se riippuu kuiduista.
Eikö tuolloin pitäisi mennä jo lääkäriin?
No yhdelle pikkupojalle oli neuvolasta vakuuteltu 5-6 päivän väliä normaaliksi ja suositeltu KUITUA - joka siinä tilanteessa tekee vain pahemman tulpan putkistoon.Magnesiumtableteilla muistaakseni hoitui.
Käy armeija, niin yllätät talvipakkasilla itsesi olemalla 4-5 päivää paska ntamatta.
Kauheeta! Minä olin häissä mökillä ja istuin kokoajan hyyssissä laskemassa käviöiden pökäleitä ja pitämässä kirjaa niistä. Mies kävi lepertelemässä että nyt pitäisi meidän mennä kakkua leikkaamaan tai jotain mutta minä käskin olla hiljaa koska appi piereskelee jo.
Itsekin joskus kakkaamatta päiviä. Etenkin mökillä. En tosiaankaan siksi etten pitäisi ulkohuussista, ihan hajuton kompostikäymälä on kyseessä. Tykkään kovasti olla siellä tarpeillani. Vatsa vaan ei toimi kun en syö säännöllisesti.
Se että suoli toimii harvemmin kuin joka päivä ei ole mikään vika.. Voi voi taas..
Ujo suoli ilmeisesti. Katsoisin vielä pari kesää ja jos kakkaa ei ala tulla niin mies vaihtoon.
Joku kuitua syövä alkuasukasheimo vääntää kolme savea päivässä,sen miehen pitää ottaa oppia.
Vierailija kirjoitti:
Se paskanhaju, kärpäset ja likainen huussi eivät kyllä ole omiaan houkuttelemaan paskalla käyntiä.
Hajussa kasvaa jos olla jaksaa😂
No en minä ainakaan käy normaalistikaan kuin ehkä 3 päivän välein keskimäärin.
Ja nautin mökillä huussissa, kun ei tarvitse pelätä loiskahtelua tai tukkeutumista...