Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pöyristynyt. Oltiin 2 vuorokautta mökillä enkä nähnyt poikayståvän käyvän kertaakaan paskalla mökillä olon aikana

Vierailija
01.08.2018 |

Kotiin päästyään juoksi kyllä vessaan.
Mökillä tosiaan vain ulkohuussi. Enkä ole oikeasti nähnyt hänen käyvän sielä kertaakaa.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vieras paikka ja tieto ulkohuussista saa suolen epätoimintaan.

Vierailija
2/50 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäsikö se oikein nähdäkin? Minulle liian kinkyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoiliko sulle mämmiä ruuaksi?

Vierailija
4/50 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöisten postauksen luettua jää miettimään, että mistä kaikesta jääkään sinkkuna paitsi.

Vierailija
5/50 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelle käy noin juuri mökillä, että suoli ei toimi. Ei mitään epänormaalia asiassa.

Vierailija
6/50 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos että jaoit kanssamme tämän tärkeän havaintosi.

Vierailija
7/50 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkasitko itse siellä paskahuusissa oikein antoisasti haarat levällään lötisten ja lotisten? Kai varmistit että poikaystäväsi näkee?

Vierailija
8/50 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

😀 Mä voin olla 4 päivääkin mökillä käymättä paskalla. Sen jälkeen pitää lähteä kylille ”asioille”.

Mä en kerta kaikkiaan vaan pysty käymään pidemmällä toimituksella ulkohuusissa.

Ja nainen siis olen.

Vierailija
9/50 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herraspojat eivät osaa eivätkä uskalla paskoa ulkohuussissa, kun kärpänen tai paarma voi vaikka pistää siihen arvokkaimpaan roikkuvaan perhekalleuteen. Mutta herran sivistyksessä lienee kuitenkin aukkoja, jos on kuljeskellut ja kuseskellut pitkin tonttia. Palauta kelvoton tuote takaisin valmistajalle, sillä et kai sinä ole jonkun kölvin paskaholhooja.

Vierailija
10/50 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä kyttäsit siellä huussin nurkilla hyttysten seassa, että milloin se sinne menee? Olipa varmaan kiva mökkikeikka!

Vierailija
11/50 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut viikon lakkaamatta ettei tarvitsisi käydä ulkohuussissa.

Vierailija
12/50 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas aina erikseen kutsun puolisoani katsomaan, mutta ei vielä 24 vuoden aikana ole tullut katsomaan saati pyyhkinyt. Pari kertaa on tosin ihan vahingossa nähnyt kyllä - ja vielä, että minä olen toisaalta pyyhkinyt häneltä muutaman kerran... 🙈🙉🙊

Vierailija
13/50 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessassa käynti on yksi niistä n. kymmenestä asiasta mikä kesämökkeilyssä ärsyttää.

14/50 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nyt kaksi vaivaista päivää on? Jotkut lihansyöjät vääntävät 4-5 päivän välein.Se riippuu kuiduista.

Vierailija
15/50 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ollut viikon lakkaamatta ettei tarvitsisi käydä ulkohuussissa.

Kakkaamatta. Oikoluku my ass.

16/50 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämmöisten postauksen luettua jää miettimään, että mistä kaikesta jääkään sinkkuna paitsi.

Kaksi vastausta peräkkäin todella nauratti.

Vierailija
17/50 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä19293 kirjoitti:

Mitä nyt kaksi vaivaista päivää on? Jotkut lihansyöjät vääntävät 4-5 päivän välein.Se riippuu kuiduista.

Niinpä, kuitujen kanssa paska ei tule lainkaan :)

Vierailija
18/50 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vessassa käynti on yksi niistä n. kymmenestä asiasta mikä kesämökkeilyssä ärsyttää.

Puusee ei ole vessa eli vesiklosetti eli WC.

Vierailija
19/50 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin siinä ulkohuussissa saa suolen lepotilaan, vaikka normaalisti käy ja kukkuu säännöllisesti. Ei huussissa käynnissä mitään vikaa silti ole, jotain alitajuista kai?

Vierailija
20/50 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota en käsitä: hankitaan kalliit mökit, mutta paskahuusi on haiseva koppi kärpäsillä...

Meidän mökillä on hajuton ja ötökkävapaa kompostikäymälä, jossa juokseva vesi ja järvinäköala. On kiistatta paras käymälä ikinä.

Ottakaa selvää, miten se löyhkäävä sontapaljunne muutetaan kompostoivaksi. Maksaa alle 15 € + kuivikepussi rautakaupasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan