Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei täällä saa keskustella yhteiskunnallisista huolista miesnäkökulmasta?

Vierailija
01.08.2018 |

Miksei täällä saa keskustella yhteiskunnallisista huolista miesnäkökulmasta? Onko naisten itsetunto todella nöin heikko? Ettei pystytä ottamaan vastaan asiallista kritiikkiä esimerkiksi syntyvyydestä, alkoholin käytöstä jne.?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehilläkin voi olla vauvoja

Vierailija
42/43 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro asiasi, äläkä ruikuta.

Naiset ovat tällä hetkellä yhteiskunnan nettohyötyjiä eikä heidän panoksensa yhteiskunnan tasapuolisessa kehittämisessä vastaa lähellekään heidän saamiaan etuja. Hyvänä esimerkkinä naisten suosimisesta ovat naissukupuolikiintiöt, ei asevelvollisuutta, ei palvelusvelvoitetta, yksinäinen nainen saa helpommin vuokra-asunnon jne.

Kuulostaa täysin pöljältä analyysiltä.

Naiskiintiöitä on koska naisia syrjitään, eli niiden kääntäminen suosimiseksi tarkoittaa ettet ole ymmärtänyt yhtään mistä on kyse.

Asevelvollisuus tavallaan suosii miehiä, joten sitäkään ei voi täysin 100% pitää miesten syrjimisenä. Jos tarkastelet asiaa historiallisesti, armeijathan ovat rakentuneet patriaarkaalisille yhteiskuntakäsityksille.

Vuokra-asuntoasuntoasiaa on myös vaikea todentaa, mihin perustat väitteesi? Olen itse nainen, enkä ole saanut kaupungin asunto edes tilanteessa jossa olin koditon.

Eli sun analyysistä ei jää käteen mitään järkevää. Puhuisit mielummin todellisista ongelmista, kuten perheväkivallasta (miehet sekä uhreina että tekijöinä) ja parisuhdeongelmat, poikien syrjäytyminen koulutuksessa, miesten alkoholinkäytöstä (vaikka naisten alkoholinkäyttö on lisääntynyt, silti miehet juovat 75% kaikesta alkoholista), jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miehilläkin voi olla vauvoja

Monesti vauvan isä käy töissä ja töiden jälkeen ruokkii vauvaa ja vaihtaa vaippoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän