Edullisin pankki uuden tilin avaamiseen
Haluaisin avata uuden säästötilin. Mikä olisi mahdollisimman edullinen / mitä pankkia suosittelette? Edellisen avaamisesta on kauan aikaa. Yritän säästää takuuvuokraa, jotta pääsisin eroon väkivaltaisesta puolisosta.
Kiitos, jos osaat auttaa.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaa nykyiseen pankkiisi toinen tili, ei pitäisi tulla mitään lisäkuluja.
Itselläni on op:ssa 2 tiliä, toiseen tiliin on kortti ja nettipankkitunnukset. Samoilla nettitunnuksilla pystyy käyttämään molempia tilejä.
Avaisin muuten, mutta puoliso vahtii tilejäni. Näkeekö hän, että olen avannut toisen tilin?
Miksi puoliso vahtii tilejäsi?
Vahtii ja kontrolloi. Oli pakko suostua, muuten olisi taas lyönyt. Tarkoitus on jättää hänet mahdollisimman pian.
No oisit antanut lyödä ja mennyt sitten tekemään rikosilmoituksen. Oisit jo siellä turvakodissa.
Palkkakonttoriin/etuudenmaksajalle uusi tilitieto ja kaikki raha menemään uudelle tilille, jonka tunnareita ET tallenna puhelimeen tai vie kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on op:ssa 2 tiliä, toiseen tiliin on kortti ja nettipankkitunnukset. Samoilla nettitunnuksilla pystyy käyttämään molempia tilejä.
Avaisin muuten, mutta puoliso vahtii tilejäni. Näkeekö hän, että olen avannut toisen tilin?
Avaa S-pankkiin tili ja säilytä tunnukset työpaikalla. Ota nykyisista tileistä käyttöoikeus veks puolisolta, älä vie tunnuksia kotiin.
Saton takuu on 250 euroa, samoin Kojamon.
En käy töissä vaan olen sairaseläkkeellä. Takuuraha ei ole ongelma, pitää vain pitää asia salassa puolisolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pienempi, sen parempi! Kierrä ainakin Danske ja Nordea kaukaa, ellei sinulla ole rajattomasti aikaa istua jonotuslapun kanssa heti, kun tulee vastaan jokin epätavallinen tilanbe, jota ei netissä voi hoitaa. POP, S-pankki, Ålandsbanken, säästöpankki...
Miten ihmeessä se puoliso voi saada tietoa tileistäsi? Onko hän pankissa töissä?
Ottanut kopiot pankkikoodeista ja tunnuksista. Vaatii, että säännöllisesti katsomme yhdessä läpi rahaliikennettä.
Sitten laitat ne vaihtoon ja säilytät duunissa niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvänen aika ap, jos tämä ei ole trolli, niin turvakotiin mars, mars! Vakuusasian ehtii kyllä hoitaa kuntoon. Käy pankissa paikan päällä uusimassa tunnukset ja mieheltä tilinkäyttöoikeus pois.
Ei ole valitettevasti trolli. Olen menossa turvakotiin uudelleen, tarvitsen vain takuuasian hoidettua. Voin ehkä perustaa uuden ketjun ylipäätänsä aiheelle. Haluaisin vain kuulla vastauksen kysymykseeni, että saisin tiliasian hoidettua. Miehellä ei ole käyttöoikeutta tiliini, hän ainoastaan tarkkailee tapahtumia. Edellisen kerran kun uusin tunnukset, mies mursi pari kylkiluutani. En ota mitään riskejä ennen kuin olen päässyt turvallisesti pois.
Siis miksi sä menit kotiin uusimisen jälkeen??
HALOO
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaa S-pankkiin tili ja säilytä tunnukset työpaikalla. Ota nykyisista tileistä käyttöoikeus veks puolisolta, älä vie tunnuksia kotiin.
En käy töissä vaan olen sairaseläkkeellä. Takuuraha ei ole ongelma, pitää vain pitää asia salassa puolisolta.
Eihän se onnistu jos puoliso tarkkailee sun tilejä.Et sä saa rahaa piiloon.
Koita nyt tajuta. Sun pitää nyt käydä uusimassa tunnarit ennen seuraavaa rahapäivää ja mennä turvakotiin tai jonnekin kaverin luo suoraan pankista.sillä tavalla sulla on rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi puoliso vahtii tilejäsi?
Vahtii ja kontrolloi. Oli pakko suostua, muuten olisi taas lyönyt. Tarkoitus on jättää hänet mahdollisimman pian.
No oisit antanut lyödä ja mennyt sitten tekemään rikosilmoituksen. Oisit jo siellä turvakodissa.
Palkkakonttoriin/etuudenmaksajalle uusi tilitieto ja kaikki raha menemään uudelle tilille, jonka tunnareita ET tallenna puhelimeen tai vie kotiin.
Onpa loistava neuvo! Sitä vaan käyttämään ihmistä nyrkkeilysäkkinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se onnistu jos puoliso tarkkailee sun tilejä.Et sä saa rahaa piiloon.
Koita nyt tajuta. Sun pitää nyt käydä uusimassa tunnarit ennen seuraavaa rahapäivää ja mennä turvakotiin tai jonnekin kaverin luo suoraan pankista.sillä tavalla sulla on rahaa.
Onnistuu se, jos ap avaa uuden tilin ja homma hoidetaan käteisellä. Ap, tili ei voi olla saman pankin tili. Suosittelen minäkin pientä pankkia. Hoida homma nopeasti.
Eikö ole vain helpoin avata tili pankkiin, jossa sinulla ei vielä ole tiliä. Jos tilanne on se, että miehellä on pääsy verkkopankkiin (esim. vaatinut verkkopankkitunnukset), niin nämä uudet tilit saattavat kyllä siellä näkyä. En tiedä onko eri pankeissa mahdollista tehdä siten, että tämä uusi tili ei näkyisikään verkkopankissa tai sen saisi erillisten tunnusten taakse, mutta jos on, niin sekin tietysti on mahdollisuus. Silloin se S-Pankki varmaan saattaisi olla helpoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvänen aika ap, jos tämä ei ole trolli, niin turvakotiin mars, mars! Vakuusasian ehtii kyllä hoitaa kuntoon. Käy pankissa paikan päällä uusimassa tunnukset ja mieheltä tilinkäyttöoikeus pois.
Ei ole valitettevasti trolli. Olen menossa turvakotiin uudelleen, tarvitsen vain takuuasian hoidettua. Voin ehkä perustaa uuden ketjun ylipäätänsä aiheelle. Haluaisin vain kuulla vastauksen kysymykseeni, että saisin tiliasian hoidettua. Miehellä ei ole käyttöoikeutta tiliini, hän ainoastaan tarkkailee tapahtumia. Edellisen kerran kun uusin tunnukset, mies mursi pari kylkiluutani. En ota mitään riskejä ennen kuin olen päässyt turvallisesti pois.
Siis miksi sä menit kotiin uusimisen jälkeen??
HALOO
Tein virheen. Ei toistu enää.
Onko ap:llä mielenterveysongelmia?
Vierailija kirjoitti:
Miesvihaa taas
Pikemminkin puolisovihaa.