Kaikkein naurettavinta on, kun joku alkoholisti arvostelee elämäntyyliäsi
Olen kokenut muutaman kerran tätä ja kyllä täytyy sanoa, etten ymmärrä miten heillä on kanttia arvostella yhtään ketään. Mutta kovin ovat kärkkäitä siinä, varmaan moni on huomannut saman.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vaihda seurapiiriä.
Suomessa on aika vaikea täysin vältellä alkkiksia.
Totta kai alkoholisti voi arvostella esim. rikollista elämäntyyliä ihan siinä missä muutkin.
Mikä olisi esteenä?
Jos hakkaan lastani, niin alkoholistilla ei olisi siihen oikeutta puuttua, vai?
Vierailija kirjoitti:
No tässäpä ketju, josta ei ota tolkkua. Ap keskustelee itsensä kanssa kertomatta kuitenkaan, mistä on kyse.
Alkoholismi on vain yksi asia ihmisessä. Ei se tarkoita, etteikö voisi elämästä jotain ymmärtää.
On meitä täällä muitakin kuin ap. "Vain yksi asia" on mitätöimistä, viina on kuule niiden alkkisten tärkein asia maailmassa. Kaikki niillä on tehty humalassa tai krapulassa, usein täyttä ymmärrystä vailla, ja mennyt enemmän tai vähemmän v*tuiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihda seurapiiriä.
Suomessa on aika vaikea täysin vältellä alkkiksia.
Pitäisi ehkä hengata 1-10 -vuotiaiden kanssa leikkipuistossa. Tosin siinä on vaara että jonkun mukulan seko-alkkis-faija pistää kuvan nettiin ja möyhää pedojuttuja
Vierailija kirjoitti:
Totta kai alkoholisti voi arvostella esim. rikollista elämäntyyliä ihan siinä missä muutkin.
Mikä olisi esteenä?
Jos hakkaan lastani, niin alkoholistilla ei olisi siihen oikeutta puuttua, vai?
Just just. Ainakin mun perheessä se hakkaaja oli nimenomaan se alkkis. Yritätkö puhua mustaa valkoiseksi?
Jaha. Suuri trollihyökkäys. Arvoitukseksi vaan jää, että miksi tällä kertaa. Vaan mitäpä väliä sillä on. Näitä hulluja palstalla nyt vaan on. Tsemppiä ap!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on niin totta. Ne jotka käyttävät alkoholia aivan liikaa tapaavat tuntea syyllisyyttä siitä, sen vuoksi hyökkäävät jatkuvasti verbaalisesti terveiden ihmisten kimppuun. Kaikki alkoholia käyttävät ovat mt-potilaita.
Kyllä ne hyökkää muillakin keinoin. Fyysisesti (jopa tuntemattomien kimppuun, olen ollut näkemässä), yrittävät pilata toistenkin elämän, katkerana haukkuvat ja valehtelevat ja manipuloivat toisten selän takana.
Mitä ne ketään haittaisivatkaan, jos joisivat yksin kotona itsensä koomaan?
Alkoholistit lähtökohtaisesti eivät hyökkää kenenkään ulkopuolisen kimppuun. Kovin on outo käsitys.
Useimmat ovat tissuttelijoita kotonaan. Näet vain tämän ostarin ryyppyremmin ja siinä on kyse laaja-alaisemmasta syrjäytymisestä.
Eivät hekään juuri ulkopuolisiin kohdista aggressioita, jos et mene ottamaan kontaktia.
Vierailija kirjoitti:
Niin totta.
Olen saanut haukut sekä mies- että naispuoliselta pulilta. Heillä kun on valtavasti ystäviä (joo, puskista ja kap akoista löytyy heidän ystävät), paljon vaimoja ja miehiä (on kait paljon, kun vaihtuvat tiheään ja kaikki kelpaa), he ovat valtavan hyviä kasvattajia (mitä nyt lapset eivät pidä yhteyttä tai istuvat linn assa), asumismuotonikin on väärä (en ole vuokralla soss un laskuun) ja olen kuulemma s**tanan rumakin (vain puolet laihempi kuin he, kivat vaatteet, hampaat hoidettu ja osaan meikata naamani ihmisen näköiseksi).
Ottihan se arvostelu aluksi pannuun, kun tuolta tasolta annettiin. Mutta olen osannut nauraakin jälkeenpäin oikein makeasti.
En tiedä mikä mielenterv eydessä vippaa niin pahasti, etteivät muka hahmota omaa alennustilaansa, mutta veikkaan kumpaakin narsistiksi, joka yrittää ylentää itsensä alentamalla ja polkemalla muita.
Mutta nautitaan me elämästä, ap!
Katos, Sanomat antoikin mennä läpi, vaikka ekaksi uhkasi, ettei. Ihan turhaan ryhdyin itsesensuroimaan. Ihme tämäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on niin totta. Ne jotka käyttävät alkoholia aivan liikaa tapaavat tuntea syyllisyyttä siitä, sen vuoksi hyökkäävät jatkuvasti verbaalisesti terveiden ihmisten kimppuun. Kaikki alkoholia käyttävät ovat mt-potilaita.
Kyllä ne hyökkää muillakin keinoin. Fyysisesti (jopa tuntemattomien kimppuun, olen ollut näkemässä), yrittävät pilata toistenkin elämän, katkerana haukkuvat ja valehtelevat ja manipuloivat toisten selän takana.
Mitä ne ketään haittaisivatkaan, jos joisivat yksin kotona itsensä koomaan?
Alkoholistit lähtökohtaisesti eivät hyökkää kenenkään ulkopuolisen kimppuun. Kovin on outo käsitys.
Useimmat ovat tissuttelijoita kotonaan. Näet vain tämän ostarin ryyppyremmin ja siinä on kyse laaja-alaisemmasta syrjäytymisestä.
Eivät hekään juuri ulkopuolisiin kohdista aggressioita, jos et mene ottamaan kontaktia.
Olin ihan itse omin silmin todistamassa, kuinka puliukko sai raivarit lähikaupassa (ei ostari), kun hänelle ei myyty olutta, kun hän yritti pölliä sitä kassillisen siinä samalla. Sen jälkeen heitteli kaikkia, myös kassajonossa seisseitä ulkopuolisia, niillä kaljatölkeillään päähän.
Kuka täällä yrittää puolustella alkkiksia? Onko sulla joku aivovamma tai tunne-elämän häiriö? Osuuko liian lähelle?
Suomessa riittää näitä alkkisten puolustajia. Minua vaan v*tuttaa alkkikset. Alkkis on tuhonnut perheeni, rattijuoppo tapp oi naapurin lapsen kun olin lapsi, alkkisomistaja tuhosi perimänsä firman joka oli minun työpaikkani ja sitten on vielä nämä alkkikset jotka kehtaa tulla jotain sössöttämään...
Mulle on ihan sama, onko alkkis nöyrä vai ei. Haluan vaan, että heitä ei olisi olemassa.