Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko katkera, jos miehen mielimuuttuisi uuden naisen kanssa?

Vierailija
31.07.2018 |

Mies sanoisi sinulle ettei halua esim. Naimisiin,
ja eroaisitte sen takia, mutta onkin sitten menossa nyxän kanssa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni exä varmaan on aikas katkera. Mies ei halunnut hänen kanssaan naimisiin. Meillä on häät ensi kuussa.

Vierailija
2/14 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni exä varmaan on aikas katkera. Mies ei halunnut hänen kanssaan naimisiin. Meillä on häät ensi kuussa.

Ja ai että kun sua kutkuttaa kivasti tämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin edelleen kiinni hänessä, varmaan. Jos en ei voisi vähempää kiinnostaa.

Vierailija
4/14 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tavallaan. Itse olin yhden exän kanssa 10 vuotta avoliitossa, ja lähdin, tai oikeastaan pistin miehen menemään  kun en enää jaksanut odottaa. Yritin puhua tulevaisuuden asumisjärjestelyistä, remontista tms., lapsia en kyllä tuolloin halunnut itsekään, ja olin kuunnellut miehen tölväisyjä kuinka äitinsä on sanonut että älä nyt ainakaan tee lapsia sen kanssa.

Kihloissa siis oltiin, ja asunto oli ahdas ja surkea. Kymmenvuotiskihlajaispäivänä kuuntelin sairaana haukkuja kun en tehnyt herralle ruokaa.

Eipä mennyt kauaa tuon jälkeen, kun hän yritti lasta, meni naimisiin, ja rakensi talon uuden kanssa, mitäköhän ehtivät olla yhdessä, ehkä alle vuoden.

Ei kai siinä, mutta olisi nyt perkele lähtenyt itse jo aiemmin kun kerran minun kanssani mikään ei kiinnostanut.

Vierailija
5/14 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska en halua itse naimisiin tai lapsia. Enkä nyt äkkiseltään keksi isoa asiaa, mitä itse haluaisin tulevaisuudelta ja mies ei. Mikäli eroaisimme ja mies lähtisi elämässään uusille urille, toivoisin että hän on onnellinen ja tehnyt kannaltaan oikeat valinnat.

Vierailija
6/14 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai mies rakastaa minua niin paljon, että kosi. Exä toisaalta jäi nuolemaan näppejään.

Vierailija
7/14 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan, kun tiedän millainen vätys exäni on: hän on täysin naisten armoilla, uusi nainen vetää häntä kuin pässiä narussa. Tiedän, että jos menevät naimisiin, niin siksi, etää kainen on vaatinut. Melkein kuulen tuollaista tilannetta kuvitellessani exän ininiän korvissani "noku se halusi"

Vierailija
8/14 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ai että kun meitä myöhemmin kutkuttaa lisäksi lukea miten liitto ei toimikaan, ja ex olikin entinen sikis että laittoi miehelle hanttiin. 

Vierailija
9/14 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tavallaan. Itse olin yhden exän kanssa 10 vuotta avoliitossa, ja lähdin, tai oikeastaan pistin miehen menemään  kun en enää jaksanut odottaa. Yritin puhua tulevaisuuden asumisjärjestelyistä, remontista tms., lapsia en kyllä tuolloin halunnut itsekään, ja olin kuunnellut miehen tölväisyjä kuinka äitinsä on sanonut että älä nyt ainakaan tee lapsia sen kanssa.

Kihloissa siis oltiin, ja asunto oli ahdas ja surkea. Kymmenvuotiskihlajaispäivänä kuuntelin sairaana haukkuja kun en tehnyt herralle ruokaa.

Eipä mennyt kauaa tuon jälkeen, kun hän yritti lasta, meni naimisiin, ja rakensi talon uuden kanssa, mitäköhän ehtivät olla yhdessä, ehkä alle vuoden.

Ei kai siinä, mutta olisi nyt perkele lähtenyt itse jo aiemmin kun kerran minun kanssani mikään ei kiinnostanut.

Kuullostaa kultakimpaleelta. Herraisä mitä kohtelua. 

Vierailija
10/14 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni halusi naimisiin minun kanssani, joten ei valittamist.

Vierailija
11/14 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisiin meno oli yksi esimerkki. Entä jos mies ei olisi halunnut lapsia ja olisitte sen takia eronneet, mutta uuden kanssa mieli muuttuisi.

AP

Vierailija
12/14 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni halusi naimisiin minun kanssani, joten ei valittamist.

Ja tämä vastasi kysymykseen miten?

Vierailija
13/14 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kyllä vihainen, varsinkin jos olisin tuhlannut mieheen vuosia. Eri jos parin vuoden sisään ilmoittaisi ettei ikinä halua esim. Lapsia niin sitten eroaisimme. Mutta jos antaisi ymmärtää ja tuhlaisi aikaa niin kyllä.. Olisin todella vihainen.

Vierailija
14/14 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän tapahtuu koko ajan. Voisi lisätä, että mies ei halunnut sitä tai tätä...sinun kanssasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän