Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytkö joka päivä suihkussa?

Vierailija
31.07.2018 |

Jos et, niin kuinka usein sitten? Kuinka usein peset hiukset?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt joutunutt käymään n4x pv kun on niin kuuma 1-2 vk hiustenpesu

Vierailija
2/47 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai käyn joka päivä ja pesen itseni hiuksia myöten perusteellisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella en, kesällä käyn. Hiukset pesen noin joka toinen päivä siinä suihkun yhteydessä.

Vierailija
4/47 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 krt päivässä nyt helteillä. Pesen hiukset joka päivä. Joskus kaks kertaa, lenkin jälkeen hoitoaineella illalla, aamulla shampoolla.

Vierailija
5/47 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, missä olen. Koska tänne omaan kotiini ei tule lämmintä vettä, niin täällä en käy joka päivä. 2-4 päivän välein käyn. Muualla käyn joka päivä.

Vierailija
6/47 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitatko hiuksiasi arkena? Siis lähinnä mietin kuinka tuo suihkussa käynti ilman hiusten pesua toimii. Itsellä kihartaa tukka, se kai on se suurin ongelma. Jos en pese hiuksia suihkun yhteydessä, ovat ne seuraavana päivinä entistä likaisemman oloiset. Siis verrattuna siihen, etten käy suihkussa lainkaan.

Vierailija
7/47 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu, missä olen. Koska tänne omaan kotiini ei tule lämmintä vettä, niin täällä en käy joka päivä. 2-4 päivän välein käyn. Muualla käyn joka päivä.

Miksi ihmeessä kotiisi ei tule lämmintä vettä?

Vierailija
8/47 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn tietenkin. Nyt helteillä olen käynyt kaksikin kertaa päivässä. Hiukset pesen suunnilleen joka toinen päivä. Jos on tehnyt jotain todella likaista, silloin pesen hiukset heti samana päivänä.

Vierailija
9/47 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa käyn kesällä joka päivä, talvella joka toinen päivä. Hiukset pesen kerran viikossa, kampaaja pesee ke aamuna itse su iltana.

Vierailija
10/47 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn suihkussa joka päivä vuoden ympäri aamulla noustuani. Kesällä saatan käydä illallakin ennen nukkumaanmenoa, jos olen hikoillut. Sitten tietysti treenien jälkeen huuhtelen hiet. Yhteensä saatan siis käydä kolmekin kertaa päivässä, mutta ne ovat lyhyitä suihkuja. Hiukset pesen 2x viikossa, yleensä keskiviikkona ja viikonloppuna.

Vierailija
11/47 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn joka ilta suihkussa ja hiuksetkin tulee pestyä. En osaa käydä nukkumaan jos on lähmäinen olo.

Vierailija
12/47 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn suihkussa perusteellisellä hiustenpesulla 2 kertaa viikossa. muuten käyn vartalosuihkussa jos olen hikoillut päivän aikana. Jos pesisin hiukset joka päivä shampoolla ne rasvoittuisivat nopeammin :) En tajua miksi joku viitsii pestä noin usein. Vartalon pesu on tärkeämpää itselleni.

Vierailija
13/47 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitatko hiuksiasi arkena? Siis lähinnä mietin kuinka tuo suihkussa käynti ilman hiusten pesua toimii. Itsellä kihartaa tukka, se kai on se suurin ongelma. Jos en pese hiuksia suihkun yhteydessä, ovat ne seuraavana päivinä entistä likaisemman oloiset. Siis verrattuna siihen, etten käy suihkussa lainkaan.

en laita, enkä käytä lakkaa tmv

Vierailija
14/47 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset pesen kahdesti viikossa. Sen lisäksi käyn vartalosuihkussa, jos olen menossa ihmisten ilmoille, mut niinä päivinä kun oon vaan kotona, en käy suihkussa.

Vierailija
15/47 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En normaalisti, mut nyt on pitänyt.

Vierailija
16/47 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeen mukaan. Normaalisti joka toinen päivä. Sitten useammin/harvemmin sen mukaan esim. miten hikoilee tai paljonko puljaa järvessä, esiintyykö ihmisten ilmoilla vai ilahduttako rasvoittuva mutta monta kertaa järvessä uitettu tukkani vain mökkirannan särkiä.

Vierailija
17/47 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ilta suihkussa ja tukan pesu lähes joka kerta.

Vierailija
18/47 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin oikein alkoi tämä järjetön suihkussa läträäminen? Tämän takia ei enää huvita kutsua lomalaisiakaan kun pitävät itsestään selvyytenä rampata suihkussa monta kertaa päivässä. Ja ruuat vielä tietysti vegaanisia.

Vierailija
19/47 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helteellä kerran shampoo saippuapesu päiväs ja toisen kerran vielä vedellä päästä varpaisiin. Viileämmillä keleillä 3krt/vko hiukset, kroppa.silloinkin päivittäin kainalot ja alapää.

Vierailija
20/47 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä kotiisi ei tule lämmintä vettä?

Koska oli sähkökatko, jonka seurauksena vesiputki ja boileri meni rikki. Myös vesipumppu, jonka korjasin, jotta kylmää vettä tulee sisälle kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi