Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytkö joka päivä suihkussa?

Vierailija
31.07.2018 |

Jos et, niin kuinka usein sitten? Kuinka usein peset hiukset?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran päivässä, iltaisin. Harvassa on ne päivät vuoden aikana, että täytyisi käydä useamman kerran.

Enkä ymmärrä aamusuihkun harrastajia. En voi kuvitellakaan meneväni ilman edes pikaista suihkua nukkumaan, johan siinä saastuu sänky kaikesta siitä, missä päivän aikana on rämpinyt. Varsinkin näin kesällä, kun on vähemmän vaatetta.

Hiukset pesen shampoolla 1-2krt viikossa, mutta yleensä päivittäin kastelen vedellä ainakin näin kesäkuumalla.

Itse en ymmärrä niitä, jotka lähtevät töihin aamunuhruisina ja unenhajuisina. Käyn usein illalla treenin jälkeen suihkussa, mutta myös aamulla pikaisesti peseytymässä suihkussa, koska en pystyisi mennä ihmisten ilmoille, kun itsellä on tunkkainen olo yön jäljiltä. Hiukset pesen noin 4 kertaa viikossa.

Vierailija
42/47 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 kertaa päivässä suihkussa ja joka päivä hiusten pesu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä ihan koko perhe käy illalla suihkussa. Itse pesen hiukset päivittäin ja saippualla vartalon.

Vierailija
44/47 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä käyn. Riippuu työvuorosta, onko aamulla vai illalla. Ja nyt vapaalla ollessani ja helteellä käyn kastelemassa itseni 2-3 kertaa päivässä lyhyesti.

Vierailija
45/47 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka päivä suihkussa kesät talvet. Joskus useamminkin. Saippualla vaan kainalot. Pesen shamppoolla hiukset 5-7 kertaa viikossa.

Et pese muuta kehoa suihkussa saippualla? Vain kainalot? Mistä ladosta suomalaiset ovat juosseet? Ei edes persettä osata pestä vedellä niin kuin muaalla euroopassa pessään.

Pesettekö te muut saippualla koko kehon joka kerta? Reidet? Sääret? Selän? Käsivarret? Miksi?

Pesen. Miksen pesisi samantien koko kroppaa kun suihkussa käyn?

Vierailija
46/47 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy. Mistähän tämä nykyajan pesuintoilu on tullut? Ennen asunnoissa ei edes ollut suihkua, eikä pihan perällä olevaa saunaa varmasti lämmitetty joka päivä.

Käyn suihkussa parin kolmen päivän välein.

47/47 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn kerran kuudessa viikossa ja silloinkin pitkin hampain. Koirat kiskoo hulluna mun luo haistelemaan, kun odotan pysäkillä bussia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä