Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En aio enää antaa aikaa miehille t. 26v nainen

Vierailija
31.07.2018 |

Vaan keskityn omaan elämääni. Olen luonteeltani itsenäinen ja älykäs. En viitsi enää miellyttää tai laittaa itseäni jonkun takia vain siksi että hän saa pelailla kanssani. Jos oikea rakkaus tulee niin sen varmaan sitten tietää.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Kunnon alffan satuessa tielle kyllä sitä aikaa taas liikenee.

Alfojahan oli kaikki miehet joilla ok nainen eli jo ap rakastuu ja saa miehen niin se on Alfa.

Vierailija
22/52 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Itsenäinen ja älykäs" nainen joka lietsoo miesvihaa lietekaivopalstalla saadakseen palstamammoilta ylätumputuksia ja tsemppiä miesvihalleen...... Hohhoijaa.  

On siis miesvihaa jos totes ettei kaipaa miestä tai koe tarpeelliseksi niitä miellyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhyy, miehiä vihaavat naiset eivät enää tyrkytä itseään, yhyy yhyy, miten nyt miehenä selviänkään

Vierailija
24/52 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älkää nyt jos toisella on tommonen fiilis. Ei kaikki halua parisuhdetta. Kaikki ei tarvi edes seksiä.

Ei sopis mulle mut mikäs siinä. N

Vierailija
25/52 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yhyy, miehiä vihaavat naiset eivät enää tyrkytä itseään, yhyy yhyy, miten nyt miehenä selviänkään

Yhyy Yhyy miesvihaa kun nainen ei tee kaikkensa miellyttääkseen miehiä! Miten mies voi elää tässä kauheassa maailmassa?

Vierailija
26/52 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaan keskityn omaan elämääni. Olen luonteeltani itsenäinen ja älykäs. En viitsi enää miellyttää tai laittaa itseäni jonkun takia vain siksi että hän saa pelailla kanssani. Jos oikea rakkaus tulee niin sen varmaan sitten tietää.

Pari on suhde, siinä molemmat ovat alasti mitä ovat, ilman meikkiä tai feikkiä. Pari jakaa yleensä saman sielunmaiseman, ja siten ovat syntyneet tähän.

Vierailija
27/52 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin  ens viikonloppuna taas tyttöporukalla baariin pers# pystyssä pokaileen miehii!

Vierailija
28/52 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö miehillä noin tunteisiin jos joku tuntematon nainen ei heitä kaipaa? Ihan mies vihaa ja mitä kaikkea.

Vierailija
29/52 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meneekö miehillä noin tunteisiin jos joku tuntematon nainen ei heitä kaipaa? Ihan mies vihaa ja mitä kaikkea.

Vaihtakaapa näihin "ihan kaikki miehet sitä ja tätä"-paskayleistyksiinne sanan mies tilalle joku etnisen ryhmän edustaja, niin syyllistytte vihapuheeseen. Miksi ette näe omaa vihapuhettanne miehiä kohtaan?

Vierailija
30/52 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihtakaapa näihin "ihan kaikki miehet sitä ja tätä"-paskayleistyksiinne sanan mies tilalle joku etnisen ryhmän edustaja, niin syyllistytte vihapuheeseen. Miksi ette näe omaa vihapuhettanne miehiä kohtaan?

Mikä kohta aloituksessa oli miesvihaa?

Vierailija
31/52 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä baarista tilaa.

Itsestäänselvyys jos käyttää jotai kinder tinder sen päälle.

Onnistumisprosentti veikkaisin alle 5%

Enemmän mahdollisuuksia vaikka kirjastossa

Vierailija
32/52 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei vois olla ihmisen kanssa ihan ihmisenä?

Vierailija
33/52 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homo eroctus ala voi kusee

Vierailija
34/52 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei vois olla ihmisen kanssa ihan ihmisenä?

Hyvä kommentti! Minulla on harvoin miesten kanssa ystävyys onnistunut. Nyt minulla on yksi miespuolinen ystävä ja minä koen suhteen jotenkin ainutlaatuisena sekä platonisena. Hänen kanssaan on mukavaakin jutella kaikenlaista, toisin kuin joillekin muille miehille joille äly on näyttänyt olevan joku uhka, kolaus egolle ja ärsytyksen aihe. Tätä en tule ikinä ymmärtämään enkä sillekään voi mitään, enää en vaan ala esittämään tai pienentämään itseäni että mies saisi tuntea itsensä suuremmaksi ja se on ollut ihan oma mokani, miellyttäminen. Ap

Vierailija
35/52 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo0, miehen rooli on vielä olla vakaa , varma ja tietää. Nainen hoitaa loput 78% asioista.

Itsetunto on vaarassa, jos asetelma rikotaan ä k i l l i s e s t i.

Vierailija
36/52 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas omistaisin kaiken aikani miehille tai vielä parempaa, vain sille yhdelle miehelle mutta kun en miestä saa, what can I do? Yksin menty koko elämä ja näköjään mennään loppuun saakka. Olkaa naiset onnellisia jotka olette miehen saaneet. Kaikki meistä eivät ole yhtä onnekkaita.

Vierailija
37/52 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et aio enää antaa miehille? No eihän siinä sitten.

Vierailija
38/52 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on se aika kun haluaa pitää etäisyyttä ja olla itsekseen. Kyllä ne miehet taas parin vuoden päästä kiinnostavat. Kurjaa että sinulla ollut huonoja kokemuksia. Kaikesta oppii ja ensi kerralla olet viisaampi.

Vierailija
39/52 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet aikaa naisilta halua vaan pillua. Mikä on sun kantas siihen?

Vierailija
40/52 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin samalla lailla jo joskus täysi-ikäisyyden kynnyksellä, että etsiä en ala mutta jos jonkun hyvän kohtaan, niin en myöskään vastustele. No, nyt olen 41, enkä sitä hyvää koskaan kohdannut. Eli ei se aina etsimättäkään löydy. ;)

Mutta en kyllä ole kaivannutkaan! Mitä enemmän olen seurannut kavereiden pariutumisia-yhteenmuuttoja-eroja ja uusia pariutumisia-yhteenmuuttoja-eroja, sitä jatkuvaa säätämistä ja tappelua ja vammailua, niin olen ollut vain tyytyväinen, ettei tarvi ketään omissa nurkissa katsella ja passata. Mielestäni tein jo nuorena erinomaisen valinnan, kun en ruvennut ketään tähän väkisin sovittelemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme