Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En aio enää antaa aikaa miehille t. 26v nainen

Vierailija
31.07.2018 |

Vaan keskityn omaan elämääni. Olen luonteeltani itsenäinen ja älykäs. En viitsi enää miellyttää tai laittaa itseäni jonkun takia vain siksi että hän saa pelailla kanssani. Jos oikea rakkaus tulee niin sen varmaan sitten tietää.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei vois olla ihmisen kanssa ihan ihmisenä?

Hyvä kommentti! Minulla on harvoin miesten kanssa ystävyys onnistunut. Nyt minulla on yksi miespuolinen ystävä ja minä koen suhteen jotenkin ainutlaatuisena sekä platonisena. Hänen kanssaan on mukavaakin jutella kaikenlaista, toisin kuin joillekin muille miehille joille äly on näyttänyt olevan joku uhka, kolaus egolle ja ärsytyksen aihe. Tätä en tule ikinä ymmärtämään enkä sillekään voi mitään, enää en vaan ala esittämään tai pienentämään itseäni että mies saisi tuntea itsensä suuremmaksi ja se on ollut ihan oma mokani, miellyttäminen. Ap

Syytät siis omista valinnoistasi kaikkia maailman miehiä. Siinä se sinun älykkyytesi sitten tiivistyikin.

Vierailija
42/52 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei vois olla ihmisen kanssa ihan ihmisenä?

Hyvä kommentti! Minulla on harvoin miesten kanssa ystävyys onnistunut. Nyt minulla on yksi miespuolinen ystävä ja minä koen suhteen jotenkin ainutlaatuisena sekä platonisena. Hänen kanssaan on mukavaakin jutella kaikenlaista, toisin kuin joillekin muille miehille joille äly on näyttänyt olevan joku uhka, kolaus egolle ja ärsytyksen aihe. Tätä en tule ikinä ymmärtämään enkä sillekään voi mitään, enää en vaan ala esittämään tai pienentämään itseäni että mies saisi tuntea itsensä suuremmaksi ja se on ollut ihan oma mokani, miellyttäminen. Ap

Syytät siis omista valinnoistasi kaikkia maailman miehiä. Siinä se sinun älykkyytesi sitten tiivistyikin.

Mielestäni kerroin että miellyttäminen on ollut virhe -> en enää aio niin tehdä, ihan aloitusviestissä. Aikani ei vaan riitä pelaamiseen, on oikeasti parempaa ja mielenkiintoisempaakin tekemistä. Ja jos tämä oli jonkun mielestä vihamielistä kaikkia miehiä kohtaan, niin.. onko tulkittavissa että tällaisen kirjoittajan mukaan miehet yleisesti ovat pelureita? Huomaa, että tämä tuli hänen suustaan, ei minun. :D Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehet aikaa naisilta halua vaan pillua. Mikä on sun kantas siihen?

No, tämä varmaan sitten selittää jotain, itse kun odotan mieheltä jotain muutakin. Ap

Vierailija
44/52 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion ostaa huomenna pullan. En enää osta kissanruokaa. Höh.

Vierailija
45/52 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo, taas kun lähdet keskustaan niin törmäät siellä kunnon mieheen. Sitten sinä olet jalat levällään pantavana. Se siitä uhosta sitten.

Vierailija
46/52 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ne sitä aikaa olekaan vailla.

Vierailija
47/52 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja melkein joku uskoo aloittajaa. Naisilla täytyy aina olla jotain mieskuvioita tai vähintään säätöjä tai jotain fuckbuddyja muuten niiden elämä on tyhjää. Enpä meinaa ole törmännyt poikkeuksiin.

Vierailija
48/52 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä

Vierailija
49/52 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveisin heteromies 42 kirjoitti:

Sama täällä

siis että en aio tuhlata aikaani miehiin

Vierailija
50/52 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja melkein joku uskoo aloittajaa. Naisilla täytyy aina olla jotain mieskuvioita tai vähintään säätöjä tai jotain fuckbuddyja muuten niiden elämä on tyhjää. Enpä meinaa ole törmännyt poikkeuksiin.

Ei ole tyhjää ollut (lähes) koskaan. Aina on ollut jotain mielenkiintoista tekemistä ja rakkaus on tärkeintä, sitä on monessa paikassa ja rakastaa voi joka päivä. Yhteys muihin on se, mikä on parasta. Jos sitä ei ole, ei ole mitään kunnon seksiäkään. Ap

Vierailija
51/52 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullapa on vain nettimiehiä.

Vierailija
52/52 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tyhjää ollut (lähes) koskaan. Aina on ollut jotain mielenkiintoista tekemistä ja rakkaus on tärkeintä, sitä on monessa paikassa ja rakastaa voi joka päivä. Yhteys muihin on se, mikä on parasta. Jos sitä ei ole, ei ole mitään kunnon seksiäkään. Ap

Hienoa, että löytyy poikkeuksia. Peukkua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi