Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Maybellinen kulmakarvojen "tatuointikynä" hyvä?

Vierailija
31.07.2018 |

Helppo käyttää?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin mietin. En tosin usko, kun kyseessä halpa tuote.

Vierailija
2/4 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän sitä. Uskomattoman nopeasti saa täydennettyä kulmakarvoja luonnollisella lopputuloksella. En tosin tiedä toimiiko jos on kovin harvat ja ohuet kulmakarvat. Miinuksena se, että pyyhkiytyy helposti pois jos erehtyy vaikka rapsuttamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikö siitä nimenomaan pyyhitä ylimääräiset pois vaikutusajan(?) jälkeen. Vai oonko ymmärtänyt väärin?

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän sitä. Uskomattoman nopeasti saa täydennettyä kulmakarvoja luonnollisella lopputuloksella. En tosin tiedä toimiiko jos on kovin harvat ja ohuet kulmakarvat. Miinuksena se, että pyyhkiytyy helposti pois jos erehtyy vaikka rapsuttamaan.

Vierailija
4/4 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikö siitä nimenomaan pyyhitä ylimääräiset pois vaikutusajan(?) jälkeen. Vai oonko ymmärtänyt väärin?

Vierailija kirjoitti:

Pyyhkimällä lähtee kaikki irti. En tiedä, ei ainakaan minulla toimi luvatulla tavalla. Kerran töissä erehdyin rapsuttamaan ja lähti kokonaan siitä kohdasta pois.