Onko Maybellinen kulmakarvojen "tatuointikynä" hyvä?
Kommentit (4)
Mä käytän sitä. Uskomattoman nopeasti saa täydennettyä kulmakarvoja luonnollisella lopputuloksella. En tosin tiedä toimiiko jos on kovin harvat ja ohuet kulmakarvat. Miinuksena se, että pyyhkiytyy helposti pois jos erehtyy vaikka rapsuttamaan.
Mutta eikö siitä nimenomaan pyyhitä ylimääräiset pois vaikutusajan(?) jälkeen. Vai oonko ymmärtänyt väärin?
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän sitä. Uskomattoman nopeasti saa täydennettyä kulmakarvoja luonnollisella lopputuloksella. En tosin tiedä toimiiko jos on kovin harvat ja ohuet kulmakarvat. Miinuksena se, että pyyhkiytyy helposti pois jos erehtyy vaikka rapsuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikö siitä nimenomaan pyyhitä ylimääräiset pois vaikutusajan(?) jälkeen. Vai oonko ymmärtänyt väärin?
Vierailija kirjoitti:
Pyyhkimällä lähtee kaikki irti. En tiedä, ei ainakaan minulla toimi luvatulla tavalla. Kerran töissä erehdyin rapsuttamaan ja lähti kokonaan siitä kohdasta pois.
Itsekin mietin. En tosin usko, kun kyseessä halpa tuote.