Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeasti vielä on aikuisia ihmisiä, jotka eivät ole koskaan olleet lentokoneessa?

Vierailija
31.07.2018 |

Näin muutama kertoi tuossa muovipussikeskustelussa.

Ikäsi ja syy miksi et ole koskaan lentänyt?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30v enkä koskaan lentänyt. Syy on se, että pelkään lentämistä enemmän kuin mitään. Kuolen mieluummin autokolarissa maanpinnalla kuin räjähdän palasiksi ilmassa. Pelkään myös pelkästään mahdollista pakokauhua ilman mitään sen kummempaa uhkaa.

Vierailija
22/30 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on 46vee joka ei ole koskaan ollut lentokoneessa.

Miksi pitäisi olla joku syy.

Mulla on syynä sitten kai se, ettei ole kiinnostanut ulkomaat, ei ole rahaa, ja olen erakkoluonne ja pysyttelen mahdollisimman kaukana ihmisistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulepas ap, jopa suuriosa amerikkalaisista (siis USAn kansalaisista) ei ole koskaan elntänyt, vaikka se on iso maa. Moni ei ole koskaan poistunut omasta osavaltiosta.

Ja sitten tämmöset suomalaiset kermaperseet jaksavat täällä esittää että KOKO MUU MAAILMA LENTÄÄ, paitsi pari suomalaista syrjäytynyttä.

No joo, minä olen syrjäytynyt, ja ihan hyvä niin, sillä mitä vähemmän tapaan ihmisiä, sen parempi, enkä ole koskaan lentänyt. Niin ja ikää vähän vaille 50, nainen.

Vierailija
24/30 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä, 48v. Eipä ole ollut varaa käydä missään.

Vierailija
25/30 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole ollut lentokoneessa. En ole mikään "viherpeippo". Ei kiinnosta matkustelu juurikaan.

Vierailija
26/30 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin ihmettelisin sitä, mikä tarkotus sillä on, että maailmassa on järjetön määrä lentokoneita, jotka kokoajan lentävät tuolla ilmakehässä ristiin rastiin, aivan turhaan.

Turismi pilaa luonnon, lentokoneet saastuttaa ilmakehän, ja kaikki aivan turhaan.

Kun katson ihmismassoista vellovia likaisia turistirantoja, kaipaan sinne tsunamia.

Vierailija
27/30 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen reissannut, niin laivalla kuin lentokoneella. Mutta tiedän erään 75v naisen, joka ei täältä pirkanmaalaiselta paikkakunnalta ole reissannut kuin kerran Helsinkiin, sekin omalla autolla (poikansa kyydissä). Meitä on niin moneen junaan.. heh, mikä sanonta.

Vierailija
28/30 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustaminen ulkomaille on täysin turhaa.

Lentäminen vielä turhempaa.

Kumpaakaan en ole vielä sortunut.

En ole onnistunut keksimään itselleni ainoatakaan syytä, miksi minun

esim. pitäisi hankkia passi ja varata ulkomaanmatka.

Työssäni tosin joudun päivittäin tekemisiin ulkomaisten päämiesten

kanssa. Olen ilmoittanut pomolle, että ns. live-kokouksiin ulkomailla

en osallistu, vaan hoidan neuvottelut Skypellä ja sähköpostitse.

Tämä on sopinut työnantajalle sekä ulkomailla oleville asiakkaille.

Vierailija
29/30 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/30 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

38v enkä koskaan ole matkustanut lentokoneella, koska tuurini tietäen se kuitenkin joutuisi terro ristien kaappaamaksi ja/tai tipahtaisi maahan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi