Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisarvaimot - uusimmat tiedot perhe tilanteesta

Vierailija
31.07.2018 |

Onko kenelläkään tietoa onko viides vaimo jo tullut, onko Robyn lähtenyt ja miten heillä menee. Netistä en löydä mitään jaksoja joita katsoa jälkikäteen.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Sisarvaimot - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4887)

Vierailija
1501/4887 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päästääkö Robyn ja Kody ikinä niitä jo aikuisia lapsia/teinejä ulos talosta muuta kuin kouluun? Sekin vissiin tekee tiukkaa...

Kody on ihan outo niiden 2 nuorimman lapsenkin kanssa. Jotenkin ylinäyttelee superisää kun kamerat kuvaa. Vimma päällä.

Muistan jo ajalta ennen pandemiaa, että Robynin lapsia pidettiin todella paljon kotona. Robyn oli kotona lasten ja lastenhoitajan kanssa ja Kody teeskenteli käyvänsä aina välillä "töissä".

Vierailija
1502/4887 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta onhan siellä tontilla se paskainen lampi tms. lätäkkö, jossa voi käydä pesulla ja hakea käyttövedenkin vaikka vessanpönttöön... Tuskin tuosta porukasta kukaan koskaan mitään sinne rakentaa. Tuskin ketään enää edes kiinnostaa koko maapala.

"The pond". 🤣 Siitä puhuttiin ja jahkailtiin uskomattomat määrät ruutuaikaa ikään kuin se olisi ollut joku ihana vuoristolampi, johon kaikilla tulee olla oikeus. Ihan hirveä mutalammikko. Eihän se edes ollut mitään oikea lampi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1503/4887 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole oikein tajunnut, miksi niiden piti muuttoa tehdä kun niillä oli ne hienot heille rakennetut talot yhden kadun päässä puoliympyrässä. Miksi lähtivät sieltä pois? En käsitä.

Vierailija
1504/4887 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole oikein tajunnut, miksi niiden piti muuttoa tehdä kun niillä oli ne hienot heille rakennetut talot yhden kadun päässä puoliympyrässä. Miksi lähtivät sieltä pois? En käsitä.

Se oli hieno systeemi. Ainoa ongelma taisi olla sijainti, syntinen Las Vegas. Kody sai jonkun kuningasidean lähteä keskelle metsää ja sen jälkeen kaikki menikin sitten aivan mönkään.

Vierailija
1505/4887 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö ketään suomalaisia seuraajia ex-vaimojen somessa? Onko kukaan liittynyt?

Vierailija
1506/4887 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska Dayton pääsi gollegeen flagstaffiin eikä Robyn halunnut päästää häntä yksin.

Vierailija
1507/4887 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedättekö ketään suomalaisia seuraajia ex-vaimojen somessa? Onko kukaan liittynyt?

Minä seuraan Janellea ja Christineä instassa. Toivon sydämestäni että tämä Christinen David on hyvä tyyppi. Mitä tulee kommentteihin että Christine on edennyt liian nopeaa pitää muistaa että Christine on tosielemässä ollut erossa Kodystä kauemmin kuin sarja todellisuudessa. Eikä me voida tietää koska Chirstine ja David ovat tavanneet.

Vierailija
1508/4887 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli hieno systeemi. Ainoa ongelma taisi olla sijainti, syntinen Las Vegas. Kody sai jonkun kuningasidean lähteä keskelle metsää ja sen jälkeen kaikki menikin sitten aivan mönkään.

Dayton oli aikeissa lähteä opiskelemaan Arizonaan ja Robyn halusi mukaan. Toinen syy todennäköisesti päälle painavat asuntolainat.

Vierailija
1509/4887 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä seuraan Janellea ja Christineä instassa. Toivon sydämestäni että tämä Christinen David on hyvä tyyppi. Mitä tulee kommentteihin että Christine on edennyt liian nopeaa pitää muistaa että Christine on tosielemässä ollut erossa Kodystä kauemmin kuin sarja todellisuudessa. Eikä me voida tietää koska Chirstine ja David ovat tavanneet.

Joo, Christine muutti Utahiin jo lähes 1,5 vuotta sitten.

Vierailija
1510/4887 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta onhan siellä tontilla se paskainen lampi tms. lätäkkö, jossa voi käydä pesulla ja hakea käyttövedenkin vaikka vessanpönttöön... Tuskin tuosta porukasta kukaan koskaan mitään sinne rakentaa. Tuskin ketään enää edes kiinnostaa koko maapala.

"The pond". 🤣 Siitä puhuttiin ja jahkailtiin uskomattomat määrät ruutuaikaa ikään kuin se olisi ollut joku ihana vuoristolampi, johon kaikilla tulee olla oikeus. Ihan hirveä mutalammikko. Eihän se edes ollut mitään oikea lampi.

Ai kauhee kun siitäkin väänsivät tooodella pitkään että jääkö se lätäkkö jonkun tontille ja miten muut sitten saa sitä käyttää vai saavatko ollenkaan :D oon kommentoinut tästä ennenkin, mutta pakko taas todeta että miten ihmeessä tuossa porukassa on kasvanut lapsista niin järkeviä aikuisia (en puhu Robynin lapsista nyt siis).

Vierailija
1511/4887 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä seuraan myös molempia, muut vaimot ei kiinnostele. Jossain vaiheessa seurasin myös Maddieä. Janellella on kivoja päivityksiä.

Vierailija
1512/4887 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä olen kans ihmetelly. Luulin, että jotain vaan jäänyt välistä. Mut sitä ei siis olla kauheasti avattu vai? Kaikkea jankataan loputtomasti, mut joku muuttopäätös sit vaan ohimennen. Olisko siinä jotain, mitä ei haluttu paljastaa?

Vierailija
1513/4887 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dayton oli aikeissa lähteä opiskelemaan Arizonaan ja Robyn halusi mukaan. Toinen syy todennäköisesti päälle painavat asuntolainat.

Perheen nyt jo aikuiset lapsethan on kovasti kritisoineet sarjassakin sitä että nämä perheen "aikuiset" ei pysy koskaan paikoillaan, vaan koko ajan on muutettava. Eli Kody päättää mihin muutetaan, ja aiemmin vaimot ovat kiltisti muuttaneet mukana. Tosin nythän taitaa olla niin että uusin vaimo on ollut näiden muuttojen tai ainakin määränpäiden takana, ihmettelen miten muut vaimot on tuohon suostuneet.

Vierailija
1514/4887 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se "lampi" on ihan kauhea..lapset kävi siellä uimassa ja minä vaan mietin, että mitähän tuollakin on seassa ja pohjassa.

Vierailija
1515/4887 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska Dayton pääsi gollegeen flagstaffiin eikä Robyn halunnut päästää häntä yksin.

Ai, oliko se ainoa syy? Kyllä sillä Robynilla on ihmeen suuri ote Kodyyn.

Vierailija
1516/4887 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä edes aluksi muille vaimoille kerrottu miksi sinne F:tiin pitää nyt heti muuttaa. Kody taisi vaan ilmoittaa että löysi tällaisen kivan kaupungin ja sinne muutetaan. Ja Robyn olikin kaiken takana. Eli pelkän D:n opiskelupaikan takia koko rumba. Ja tämä uusi paikka olikin paljon kalliimpi kuin Vegas joten huono idea kaikin puolin.

Vierailija
1517/4887 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ihmettelin sitä mutalätäkköä aikanaan! :D

Ei se minusta edes ole mikään oikea _lampi_, siis sellainen mihin tulee kirkas vesi lähteestä tmv. Näyttää enemmän "kuopalta" mihin on sattunut valumaan pihan sadevedet. Enkä ymmärtänyt sitä, miten antoivat lasten uida siinä kuravedessä...

Jos googlettaa esim. "sister wives coyote pass property" löytyy kuvia miten tontti on jaettu.

Mutta sitä en tiedä miten ajan tasalla nuo ovat, esim. Christine ei enää omista tontista mitään, hän luovutti tontti osuutensa Kodylle ja sai vaihdossa Kodyn osuuden talosta itselleen.

Jossain kohtaa täällä(?) oli linkki sivustolle missä asia oli avattu hyvin, jo tuossa kohtaa Robyn omisti tontista ison osan verrattuna muihin vaimoihin.

Ja vielä tuosta rahatilanteesta: Kodylla ja Robynilla lienee isoimmat velat ja muut menot.

Muilla ei käytännössä ole kotona asuvia huollettavia pl. Truely, eikä myöskään samalla tavalla velkaa. Esim. Janelle asui hyvin säästäväisesti asuntoautossa ja sen jälkeen pienessä asunnossa. Vaika asuntoauto maksoi, lienee siitä maksetaan lähes sama mitä itse maksoi jos/kun myynyt pois?

Tuosta tontista oli myös jäänyt veroja Kodylla ja Robynilla maksamatta.

Vierailija
1518/4887 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Janellella tainnut olla rahaa isompaan asuntoon kun taisi antaa omia Vegasin talosta saatuja rahoja Robynin miljoonataloon. Robyn on vampyyri! Haluan asua vuokralla, hyvä jumala anna minulle vuokrakoti itkuti itkuti-Robyn 🤣

Vierailija
1519/4887 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Janellella tainnut olla rahaa isompaan asuntoon kun taisi antaa omia Vegasin talosta saatuja rahoja Robynin miljoonataloon. Robyn on vampyyri! Haluan asua vuokralla, hyvä jumala anna minulle vuokrakoti itkuti itkuti-Robyn 🤣

Tuo vuokra-asunnon rukoileminen oli kyllä niin vaivaannuttavaa katsottavaa. Tosin aika kesyä viime aikaisiin jaksoihin verrattuna.

Vierailija
1520/4887 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä Janellen asuntoauton ostossa järkeä siinä mielessä ollut missä hän sen esitti. Janelle perusteli asiaa sillä, että rakentamisen ajaksi tarvitsee sen, ettei tarvitse enää maksaa vuokraa talosta. Mutta asuntoauto tykötarpeineen maksoi melkein 100 000 ja lopulta hän kuitenkin muutti vähän ajan päästä uuteen vuokra-asuntoon. Aika kauan olisi maksanut vuokraa tuolla sadalla tonnilla. Paperitkin oli piirretty Coyote Passin rakennettavasta talosta, mutta mitään lupia ei saatu (edes haettu?). Olen aika varma, että siinä asuntoautossa oli pitkän aikavälin pakosuunnitelma tarkoituksena, mutta sitä Janelle ei voinut tässä vaiheessa vielä ääneen sanoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä