Sisarvaimot - uusimmat tiedot perhe tilanteesta
Onko kenelläkään tietoa onko viides vaimo jo tullut, onko Robyn lähtenyt ja miten heillä menee. Netistä en löydä mitään jaksoja joita katsoa jälkikäteen.
Katso lähetysajat : Sisarvaimot - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5641)
Itse en edelleenkään usko, että Janelle olisi yrittänyt huijata Meriä Coyote Passin tonttikaupasss. Ja olihan Merillä asianajaja
Oleellista on minusta se, että nimeonomaan Kody ja Robyn nostaa huijaamista esiin, ja Robyn todisti Kodyn olleen siinä mukana! Toki valkopesi itseään, että olisi vaikka millä keinoin estänyt kaupat, minä veikkaan että oli touhussa mukana, mutta käänsi takkia kun hoksasi ettei homma toimi, ja antoi Kodylle kaikki syyt niskaan, -tosi "lojaalia"....
Vaikka Kodyllä ja R8bynillä oli teoreettinen mahdollisuus huijata Meriä, mutta se ei taatusti olisi jäänyt siihen, ja oikeudessa olisi (kaikki) vain hävinneet rahansa. Samoin ehkä hoksasivat, että tonttikauppojen kautta Meri ei ehkä vaadi kaikkea mitä pystyy Robynin talosta? Janellen sanoin: "kun antaa valtaa, saa valtaa", se sopii tavallaan tähänkin. Kun olivat näennäisen reiluja Meriä kohtaan, varmaan säästyivät isommalta kolhuilta kun talosta aletaan seuraavaksi jakaa rahoja. Jos olisivat suututtaneet Merin, olisi taatusti hakenut vaikka oikeutta myöden tuhkatkin pesästä, jokaisen dollarin. Nyt ehkä 'tyytyi' vähän pienempään kun homma meni (suhteellisen) reilusti ja helposti.
Vierailija kirjoitti:
Janelle olis tosiaan kaunotar jos laihduttaa, on kaunis nainen muuten, joillakin vaan siunattu kauniilla geeneillä, sit on se isonenäinen miesmäinen vaimo jonka nimeä en muista😅
Kun nyt ulkonäköön mennään, niin minun mielestäni Janelle ei ole mitenkään erityisen kaunis, eikä ollut nuorenakaan kuvista päätellen. Aina on ollut pyöreä, nyt tv:ssä hyvin laitettuna ihan sievä, nätit silmät, siinä kaikki. Christinellä parhaat hiukset ja Merillä kauneimmat hampaat ja hymy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janelle olis tosiaan kaunotar jos laihduttaa, on kaunis nainen muuten, joillakin vaan siunattu kauniilla geeneillä, sit on se isonenäinen miesmäinen vaimo jonka nimeä en muista😅
Kun nyt ulkonäköön mennään, niin minun mielestäni Janelle ei ole mitenkään erityisen kaunis, eikä ollut nuorenakaan kuvista päätellen. Aina on ollut pyöreä, nyt tv:ssä hyvin laitettuna ihan sievä, nätit silmät, siinä kaikki. Christinellä parhaat hiukset ja Merillä kauneimmat hampaat ja hymy
Ulkonäöstä saa tietenkin puhua, mutta asiallisesti eikä loukkaavaan tyyliin vaikka asianomaiset tuskin näitä lukevat. Edellinen ihan ok tyyli puhua
Olen ymmärtänyt, että Janelle sai Carissonin perintörahat eikä siksi vaadi Kodin ja Robynin taloon lainaamiaan rahoja takaisin (Reddit) Olisiko siksi Janellenkin vaikea puhua tästä asiasta? Onhan kyseessä rahat, jotka liittyvät hänen itsemurhan tehneensä poikaan
Mutta Meri ei kyllä tule saamaan millään mittarilla oikeudenmukaista ratkaisua tuosta talon K ja R talon myymisestä
Vierailija kirjoitti:
Olen ymmärtänyt, että Janelle sai Carissonin perintörahat eikä siksi vaadi Kodin ja Robynin taloon lainaamiaan rahoja takaisin (Reddit) Olisiko siksi Janellenkin vaikea puhua tästä asiasta? Onhan kyseessä rahat, jotka liittyvät hänen itsemurhan tehneensä poikaan
Mutta Meri ei kyllä tule saamaan millään mittarilla oikeudenmukaista ratkaisua tuosta talon K ja R talon myymisestä
En tunne USAn perintölainsäädäntöä, mutta Suomessa jos perillinen menehtyy ennen vanhempiaan, hänet perii ensin vanhempansa, ellei heitä ole, sisarukset. Toinen kumma, että mitä perittävää omaisuutta rahattomalla pojalla oli? Sen verran tiedän, että USAssa ei ole ns. lakiosuuksia, vaan testamentin voi esim. osoittaa vain yhdelle perijälle.
Vierailija kirjoitti:
Itse en edelleenkään usko, että Janelle olisi yrittänyt huijata Meriä Coyote Passin tonttikaupasss. Ja olihan Merillä asianajaja
Janellehan se kehotti Meriä hankkimaan asianajajan jo kun Meri vielä luotti että saa omansa pois
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janellehan se kehotti Meriä hankkimaan asianajajan jo kun Meri vielä luotti että saa omansa pois
Merillä oli jo silloin asianajaja. Mistä sen tietää onko edes kehoittanut, vai onko vain tiedustellut Meriltä onko Merillä sellaista.
Poika oli armeijassa (siitä maksetaan USA:ssa palkkaa) ja oli ostanut talon. Ymmärtääkseni sotilaat on myös vakuutettu kuoleman varalta? Toki yleensä ei kata sitä jos lähtee oman käden kautta, mutta ehkä sotilailla on poikkeus tuossa? Tuollaiswt tapaukset ovat suht yleisiä, "sotatraumat", ja en ihmettelisi jos tuollaiset jollakin tavalla olisivat huomioitu vakuutuksissa/korvauksissa myös?
Vierailija kirjoitti:
Robyn valehtelee taas niin että korvat heiluu. Väitti, että Kody olisi maksanut Las Vegasin maksuja, kun Meri maksoi kaikki. Robynista näkee selvästi milloin valehtelee
Tuskin valehteli, vaan kuvitteli että joka vaimon kanssa toimittiin samoin.
Vierailija kirjoitti:
Poika oli armeijassa (siitä maksetaan USA:ssa palkkaa) ja oli ostanut talon. Ymmärtääkseni sotilaat on myös vakuutettu kuoleman varalta? Toki yleensä ei kata sitä jos lähtee oman käden kautta, mutta ehkä sotilailla on poikkeus tuossa? Tuollaiswt tapaukset ovat suht yleisiä, "sotatraumat", ja en ihmettelisi jos tuollaiset jollakin tavalla olisivat huomioitu vakuutuksissa/korvauksissa myös?
Juuri näin! Rahaa on kuitenkin ollut. Näistä kirjoitettu. Ei varmaankaan sellaisia summia, mitä antanut K ja R taloon lainaan. Uskoisin, että Janellelle on käynyt myös se, jos lapset ovat perineet veljensä
Vierailija kirjoitti:
Brownin perheen moraalinen kompanssi se käytti sisarvaimojaan taloudellisesti törkeästi hyväkseen. Nyt se vääntää taas sitä tekoitkuaan televisiossa 😭
Kyllä se on ihan oikeaa itkua ja surua Robynillä. Eivät kaikki tekoitke kuten sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brownin perheen moraalinen kompanssi se käytti sisarvaimojaan taloudellisesti törkeästi hyväkseen. Nyt se vääntää taas sitä tekoitkuaan televisiossa 😭
Kyllä se on ihan oikeaa itkua ja surua Robynillä. Eivät kaikki tekoitke kuten sinä.
No tuo viimeinen lause oli asiaton!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuo viimeinen lause oli asiaton!
On täällä ihmiset pahempaakin ladellut toiselle 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun nyt ulkonäköön mennään, niin minun mielestäni Janelle ei ole mitenkään erityisen kaunis, eikä ollut nuorenakaan kuvista päätellen. Aina on ollut pyöreä, nyt tv:ssä hyvin laitettuna ihan sievä, nätit silmät, siinä kaikki. Christinellä parhaat hiukset ja Merillä kauneimmat hampaat ja hymy.
Kauneus on katsojan silmissä, itse pidän myös janellea kauniina, mutten muita sisar vaimoja, no robyn on mielestäni kans ihan viehättävä, tosin kaikki juonittelu yms rumentaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne USAn perintölainsäädäntöä, mutta Suomessa jos perillinen menehtyy ennen vanhempiaan, hänet perii ensin vanhempansa, ellei heitä ole, sisarukset. Toinen kumma, että mitä perittävää omaisuutta rahattomalla pojalla oli? Sen verran tiedän, että USAssa ei ole ns. lakiosuuksia, vaan testamentin voi esim. osoittaa vain yhdelle perijälle.
Jos poika palveli kerta armeijassa, rauhanturvaajana tms, kai hänellä sieltä jotain palkkiota on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauneus on katsojan silmissä, itse pidän myös janellea kauniina, mutten muita sisar vaimoja, no robyn on mielestäni kans ihan viehättävä, tosin kaikki juonittelu yms rumentaa.
Robyn on tätimäinen hiuksia myöten. Janellen hiukset mielestäni nuorekkaat ja nätit. Chistinen auki olevat pitkät hiukset eivät mielestäni sovi hänelle. Leikkautaisi jonkun nuorekkaan mallin.
Nämäkin makuasioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merillä oli jo silloin asianajaja. Mistä sen tietää onko edes kehoittanut, vai onko vain tiedustellut Meriltä onko Merillä sellaista.
Ei kun Meri luotti tuohon pariskuntaan, Janelle sanoi merille että hänellä on asianajaja ja kehotti meriä hankkimaan myös, Meri vielä empi koko asianajajaa mutta sitten hankki, kun taisi tämä Merin ystäväkin mainita että jos Janelle kehottaa niin silloin hankkii
Janelle ei ole kertonut kaikkea ja vetosi Robynin tapaan, ettei niistä asioista pitäisi puhua julkisesti. Ellei meri olisi alkanut puhua, niiden punoma juoni olisi mennyt läpi. Christine väisteli aihetta.