Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä rangaistus Vihreiden lainsäädäntösihteerille annetaan lentoliikenneturvallisuuden vaarantamisesta?

Vierailija
31.07.2018 |

Muut ovat saaneet kovia tuomioita samasta toiminnasta. Julkisuus tai puoluekanta ei saa vaikuttaa rangaistukseen, joten jotain tuosta on seurattava. Lain pitää olla sama kaikille.

https://www.iltalehti.fi/matkajutut/2013031416784114_ma.shtml

Tuossa jutussa puhutaan tuhansien eurojen sakoista.

Kommentit (125)

Vierailija
41/125 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 viikkoa yhdyskuntapalvelua perussuomalaisten puoluekonttorin apulaisena -  siivousta, kahvinkeittoa ja "työmiehen" piikana olemista. 

Vierailija
42/125 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Finnair ei anna  mitään rangaistusta niin on merkki että heidän koneissaan saa riehua.

Valtionyhtiöllä voi kieltämättä olla lievä paine poliittiseen munattomuuteen, mutta toivotaan, että tasa-arvo toteutuu ja korvausvaatimusta ruvetaan laskemaan. Juoppo turistihan olisi 100% varmasti päässyt maksamaan kaikesta.

Mistä me tiedämme oliko aino selvinpäin? Toivottavasti poliisi puhallutti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/125 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiva rangaistus voisi olla lentokielto kaikkiin lentoyhtiöihin eliniäksi. Samalla säästyisi luontoakin ja estettäisiin ilmastonmuutosta.

Vierailija
44/125 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Finnair ei anna  mitään rangaistusta niin on merkki että heidän koneissaan saa riehua.

Valtionyhtiöllä voi kieltämättä olla lievä paine poliittiseen munattomuuteen, mutta toivotaan, että tasa-arvo toteutuu ja korvausvaatimusta ruvetaan laskemaan. Juoppo turistihan olisi 100% varmasti päässyt maksamaan kaikesta.

Toivottavasti tutkivat myös muut päihteet. Niistähän vihreät ovat kuuluisia.

Vierailija
45/125 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikos se joku asterix, hispaniassa tjsp, jossa oli se kakara joka koitti saada tahtonsa läpi pidättämällä hengitystään. Ilmeisesti tenava oli vihreä. 

Vierailija
46/125 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopiva rangaistus voisi olla lentokielto kaikkiin lentoyhtiöihin eliniäksi. Samalla säästyisi luontoakin ja estettäisiin ilmastonmuutosta.

Kyllä mä niin mielelläni lisäisin siihen vielä ton jonkun ehdottoman yhdyskuntapalvelun persujen toimistolla.

Vierailija
47/125 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti sinä arvon jankkaaja saat kohta jonkun rangaistuksen.

KETÄÄN EI KIINNOSTA

Päinvastoin, ihmisiä kiinnostaa sen verran että sen suroinnista huolimatta ketjuja aukeaa lisää.

jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka jankka 

Ja ikää oli 13?

Vierailija
48/125 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demokratia ei näemmä maistu Vihreille.

Vierailija
49/125 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tutkivat myös muut päihteet. Niistähän vihreät ovat kuuluisia.

Joo, ei riitä pelkkä normaali alkotesti. Syytä on tutkia, onko siellä veressä alkon monopolituotteiden sijasta kartellialan tuotteita.

Vierailija
50/125 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sakot + korvaukset lentoyhtiölle menetetystä nousuvuorosta.

"Lainsäädäntösihteeri"

uskomatonta porukkaa...

On kyllä jotenkin harkintakyvytön ja impulsiivinen teko, joka ei ole omiaan herättämään luottamusta yhteiskunnallisten luottamustehtävien hoitoon.

Ja miten noloa, että häiriköinti vielä epäonnistui. Edes oma mies ei noussut pyydettäessä ylös, ja palautettava saatiin pois Suomesta.

Vierailija
51/125 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta esim. 5 vuoden lentokielto ja isot korvaukset olisi hyvä.

Lennoilla ei tarvitse katsoa riehumia, ihan sama mikä se "syy" on, juuri tänään(?) oli juttua siitä kännisestä brittinaisesta joka häiriköi Kossin lennolla ja sai puoli vuotta vankilaa.

Minun oikeustajuuni ei sovi jos ei saa ns. kunnon tuomiota, innostaa vain muita vetoamaan "pikku huomautukseen" jos ei enempää saa, oli sitten mikä tahansa hullu riehuja kyseessä.

Ja tämä juttu on julkinen koska ITSE teki siitä sellaisen!

Vierailija
52/125 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu akka luulee saavansa natsoja kaulukseen hamppuhörhöiltä

Vierailija
53/125 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta esim. 5 vuoden lentokielto ja isot korvaukset olisi hyvä.

Lennoilla ei tarvitse katsoa riehumia, ihan sama mikä se "syy" on, juuri tänään(?) oli juttua siitä kännisestä brittinaisesta joka häiriköi Kossin lennolla ja sai puoli vuotta vankilaa.

Minun oikeustajuuni ei sovi jos ei saa ns. kunnon tuomiota, innostaa vain muita vetoamaan "pikku huomautukseen" jos ei enempää saa, oli sitten mikä tahansa hullu riehuja kyseessä.

Ja tämä juttu on julkinen koska ITSE teki siitä sellaisen!

Niin. Näitähän voi tulla lisää, jos vain päätä silitellään. Tuohan on hyvä paikka, jos haluaa huomiota itselleen. Ei muuta kuin lentokoneeseen ja sitten vielä jos vaikka riisuu itsensä alasti ja huutelee rivouksia jostakin henkilöstä, vaikka Halla-ahosta tai Li Andersonista.

Vierailija
54/125 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalitempultahan tämä vaikuttaa.

Vierailija
55/125 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aino on muuten huono näyttelemään. Elin sai puserrettua muutaman kyyneleenkin.

Vierailija
56/125 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa ja hupaisaa kun videolla poliisit laittoivat luun kurkkuun ja protesti loppui siihen. Nolointa oli yritys vikistä, että ”mä olen maksanut lipusta, mulla on oikeus olla täällä” :D Niin, matkustaa, mutta ei häiriköidä! Juuri in, Finnairilla oli onneksi varmaan sovittu toimintaohjeet aiemman naapurimaassa tapahtuneen jäljiltä.

Vierailija
57/125 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa ja hupaisaa kun videolla poliisit laittoivat luun kurkkuun ja protesti loppui siihen. Nolointa oli yritys vikistä, että ”mä olen maksanut lipusta, mulla on oikeus olla täällä” :D Niin, matkustaa, mutta ei häiriköidä! Juuri in, Finnairilla oli onneksi varmaan sovittu toimintaohjeet aiemman naapurimaassa tapahtuneen jäljiltä.

Kohta pitää Suomen poliisien tehdä Ruotsin poliisen hommat, niin kuin palomiehet tekee jo.

Vierailija
58/125 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kapteenille ja poliiseille pointsit. Hyvin hoidettu.

Vierailija
59/125 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän laki sanoo rangaistuksesta? Ei kait lainsäätäjälle voi antaa kuin maksimirangaistuksen?

Vierailija
60/125 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi tuumasi vaan että "Aivan sama" kun yritti vedota mieheensä ja lapsiinsa.