Tapailemani mies tunnusti että on ampunut mökillään siilejä, menisikö teillä täysin fiilikset moisesta?
Minulla meni enkä näe enää mahdollisena tavata tuota ihmistä. Pidän häntä todella vastenmielisenä nyt. Mies kertoi, että "naapurimökin eukko" ruokkii siilejä ja ne ruuan jämät houkuttelevat rottia. Oli päättänyt ratkaista tämän ongelman ampumalla mökillä asustelleen siiliperheen. Jäi todella inhottava olo :(
Kommentit (81)
En jatkaisi tapailua enkä olisi enää mitään kautta yhteyksissä.
Kaikenlaista sairasta tallaajaa tälle pallolle mahtuukin.
En näe ensimmäistäkään aseenomistajaa ampumassa siilejä.
0/5
Vierailija kirjoitti:
En jatkaisi tapailua enkä olisi enää mitään kautta yhteyksissä.
Kaikenlaista sairasta tallaajaa tälle pallolle mahtuukin.
Olet oikeassa. En tosin tarkoita tarinan miestä.
Vierailija kirjoitti:
En näe ensimmäistäkään aseenomistajaa ampumassa siilejä.
0/5
Miksi ihmeessä et? Ampuuhan ne toisinaan ihmisiäkin, ja esimerkiksi rauhoitettuja lintuja.
/63
Olen pettynyt naisiin.
Mikä tarkoitus näillä typerillä tarinoilla on ja miksi naiset uskoo niihin?!
Onko tämä sama aloittaja, jonka deittiportaali viskasi sammakon seinään? Onneksi on Porvoosta nämä jutut. Säilyy joku usko ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä sama aloittaja, jonka deittiportaali viskasi sammakon seinään? Onneksi on Porvoosta nämä jutut. Säilyy joku usko ihmisiin.
Jonka deitti* :D
Vierailija kirjoitti:
Olen pettynyt naisiin.
Todella hyvä kysymys. Ei voi ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen miesvihasatu tällä kertaa. Viimeksi heitti sammakon seinään.
En keksi, miten yksittäisen idiootin edesottamukset mielestäsi ovat koko miessukupuolen vika. Keksitkö sinä?
Vierailija kirjoitti:
Olen pettynyt naisiin.
Miksikö uskoo? Olisko siksi, että vastaavia idiootteja on nähty ihan livenä, joten ei tuota mitään ongelmaa uskoa tätä avausta.
Ole mieluummin pettynyt niihin aivottomiin yksilöihin, jotka tällaista harrastavat. Vai oletko kenties itse samanmoinen ääliö ja kuvittelet edustavasi normaalia miestä? Tiedoksi: et edusta.
Ihan jokaikinen näistä "tapailemani mies"-aloituksista on saman trollin käsialaa. Ja mammat on ihan mehuissaan jutussa mukana miesvihakiimassaan. Todellisia järjen jättiläisiä.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen miesvihasatu tällä kertaa. Viimeksi heitti sammakon seinään.
Oli tämä juttu totta tai satua, mutta että miesvihaakin vielä? Missä sinä sellaista näet?
Vierailija kirjoitti:
Ihan jokaikinen näistä "tapailemani mies"-aloituksista on saman trollin käsialaa. Ja mammat on ihan mehuissaan jutussa mukana miesvihakiimassaan. Todellisia järjen jättiläisiä.
Oletko sitä mieltä, että tämän sadun antisankari ei voisi mitenkään olla todellinen henkilö? Etkö ole koskaan kuullut tai lukenut ihmisistä, jotka kiduttavat ja tappavat eläimiä huvikseen? Etkö koskaan lue lehtiä? Jessus, missä tynnyrissä sinä olet kasvanut?
No huvikseen ei saa ampua siilejä kuten muitakaan eläimiä, mutta itsepuolustuksena ok.
Hirveä ihmimen. Älä ole missään tekemisissä enää tuollaisen kanssa.
Ei helvetti mikä paskiainen! En todellakaan tapaisi ikinä enää!
Ei päättyisi pelkästään tapailu, vaan myös tuon miehen hapen tuhlaus meiltä muilta. En vitsaile.