Tapailemani mies tunnusti että on ampunut mökillään siilejä, menisikö teillä täysin fiilikset moisesta?
Minulla meni enkä näe enää mahdollisena tavata tuota ihmistä. Pidän häntä todella vastenmielisenä nyt. Mies kertoi, että "naapurimökin eukko" ruokkii siilejä ja ne ruuan jämät houkuttelevat rottia. Oli päättänyt ratkaista tämän ongelman ampumalla mökillä asustelleen siiliperheen. Jäi todella inhottava olo :(
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää on näitä taas. Mies sitä ja tätä.
Varmasti joku makrillimunainen ääliö mies taas kyseessä.
Viittasiko tämä hajuun?
suhteellisuudentajua kirjoitti:
Itse en moista tekisi, mutta ei ne siilit tuohon lopu, eikä moinen kenestäkään sosiopaattia tee.
Ei oo mikään iso juttu.
Kuulostaa melkein kuin siis puolustelisit noita tuollaisia tekoja ...
Todellakin! Mikäli pystyy kohtelemaan viattomia söpöjä luontokappaleita noin niin päässä on vikaa
Ne treffit olisi just sitten siinä.
Miksi ei ammu niitä rottia? Liian pieniä ja vikkeliä?
suhteellisuudentajua kirjoitti:
Itse en moista tekisi, mutta ei ne siilit tuohon lopu, eikä moinen kenestäkään sosiopaattia tee.
Ei oo mikään iso juttu.
Siili nyt SATTUU vaan olemaan UHANALAINEN ja RAUHOITETTU. Siilit vähenee koko ajan muutenkin. Että joo...
Varmasti sinä sopisitkin yhteen tuollaisen luuseriäijän kanssa kun itsekin olet sellainen.
En kylläkään näe siiliä enkä esim. rupikonnia minään mitenkään erityisemmin 'söpöinä', mutta kunnioitan silti niiden elämisen oikeutta luonnossa, mihin ne kuuluvatkin.
Mun vaimo ampuu lentäviä lehmiä.
Eiköhän kauhistella.
Siis mitä sä vielä mietit? Mieshän on täysi sadisti! Äkkiä eroon siitä! Hyi helvetti että etoo....
Ei ole tervettä toimintaa, joten kyllä, menisi fiilikset täysin.
Tekisin rikosilmoituksen äijästä.
Eläinrääkkääjät ovat munattomimpia sekä täysin nollaluokkaa olevia luusereita. Heillä ei ole mitään ihmisarvoa.
Kyllä todellakin menisi fiilikset. Mutta jos asia selviää vasta siinä vaiheessa, kun on tunnettu vuosikausia, niin se ei enää ole aivan niin yksinkertaista.
Ammuin kerran ilmakiväärillä sillin, tai oikeastaan silakan. Lasketaanko se?
Joo, en näkisi enää. Jotenkin tekee pahaa edes ajattella että oma mies olisi tuollainen, viimeksi kun hän näki ulkona siilin hän tuli juoksujalkaa hakemaan minutkin sitä ihastelemaan :D siinä sitten rappusilta katseltiin kun se vipelsi pihan poikki, ihana siili <3 Mies antoi sille vielä nimenkin ja on yrittänyt bongailla sitä uudelleen :)
Se loppuisi siihen.
Tommonen ihminen voi ampua vaikka sutkin joskus. Ihan kamalaa.
Onko tämä se sama Porvoolainen mies joka heitti sammakolla tikkaa?
Hyi kamala, menisi kyllä. Täysi hullu tuo ukko. Siilit ovat söpöjä, itse jään aina ihastelemaan jos nään siilin.
Ihan kamala mies. Tykkää tappaa... Hyi h e l v e t t i JUOKSE jo AP!!!!!! Ja lujaa!
Kauhea :(