Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen tuntemasi ihminen käyttää lisättyä sokeria osana jokapäiväistä ruokavaliotaan?

terveys on pää asia
31.07.2018 |

Onko tapaus poikkeuksellisen yksinkertainen vai muuten vaan välinpitämätön? Lisättyä sokeriahan ei ihmisen elintoiminnot tarvitse mihinkään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienestä määrästä ei ole haittaa. Itse ripottelen esim. happamiin marjoihin niin maistuvat paremmalta. Herkutkin maistuvat silloin tällöin ja niistä tulee hyvä mieli. Turha olla liian tiukkapipo, vaikka sitä lisättyä sokeria ei tietenkään varsinaisesti TARVITSE.

Niin, ja olen normaalipainoinen ja terve. Työskentelen terveydenhuollossa.

Vierailija
2/3 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveys on pää asia kirjoitti:

Onko tapaus poikkeuksellisen yksinkertainen vai muuten vaan välinpitämätön? Lisättyä sokeriahan ei ihmisen elintoiminnot tarvitse mihinkään.

Tällainen.

Miksi et kysy tupakoijilta, huumeiden käyttäjiltä, tai alkoholilla lutraajilta?  Varmasti epäterveellisempiä, kuin sokeri.

Miksi ylipäätään mitään nautintoaineita käytetään? No tietysti siksi, koska sen nauttiminen tuottaa mielihyvää.  Itse olen käyttänyt lisättyä sokeria yli 50 vuotta päivittäin ja käytän jatkossakin. Olen ihan perusterve, edes flunssaa ei ole ollut vuosikausiin, joten ihan hillitön myrkky se ei voi olla, kun olen tähän astikin elänyt. 

Niin ja painoindeksinin on 22, että revipä siitä.

M55

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Omatekoisilla hilloillani maustan luonnonjukurtin. Hilloon lisäsin sokeria ettei olisi niin hapanta. Olen mummo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä