Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olet ihastunut, kiihotutko pelkästään hänen lähellään olemisesta?

Vierailija
31.07.2018 |

Ei puhuta vielä parisuhteesta, niin liittyykö ihastumiseen kiihottumista ihastuksen kohteen lähellä? Esim. jos tilanteeseen liittyy jonkinlainen toisen koskettaminen tms?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Tahtoisin vain suudella häntä, kuten eilen. Harmi vain, ettei se ole mahdollista.

Vierailija
2/12 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa esimerkin viime perjantailta.

Mulla oli naisen kanssa 4.treffit ja oltiin sohvalla katsomassa leffaa.

Hän kiitti ruoasta ja samalla laittoi käden reidelleni ---> sain seisokin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahasti ihastunut työpaikkani mieheen. Kyllä mulla tapaamistemme jälkeen on pöksyt märkänä pelkästä katseesta, ei tarvitse edes koskettaa. Ei haittaisi yhtään, vaikka mies kokisi jotain samantapaista...

Vierailija
4/12 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman hävettää myöntää mutta kyllä. Huomasin vasta hänen lähdettyä.

Vierailija
5/12 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seksuaalisesti. Ajatukset vain lähtevät sakkaamaan ja yritän lähinnä keskittyä siihen, etten sano jotain helvetin tyhmää. Yleensä kuitenkin sanon - tai vaihtoehtoisesti tulee sanottua jotain tyhjänpäiväistä tyyliin "hyvää päivää"... aaaaargh... mutta jos oikein "hyvin" käy, olen vain hiljaa ja nautin katseellani yhtä luomakunnan suurimmista ja kauneimmista ihmeistä...

Vierailija
6/12 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisimpa se mies

Vierailija
7/12 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä!!! Ei tarvitse edes koskea, pelkkä hänen läsnäolonsa saa koko kroppani tuleen. Sitten ei tarvita kun ihan joku pieni kosketus ja olen aivan sulaa vahaa. Harmi ettei mies tunne samoin :(

Vierailija
8/12 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä halaus sai minut hyvin märäksi. En yleensä kiihotu kovinkaan helpolla. Harmi että mitään sen enempää ei syntynyt. 

Vierailija
9/12 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiima/himo ole sama asia ihastumisen kanssa. Koen että löytyy useanlaista kemiaa joista vain yksi on seksuaalista kemiaa. Ihastuminen joka myöhemmin muuttuisi rakkaudeksi on jotain paljon syvempää. Toki aito kemia ja seksuaalinen kemia eivät sulje toisiaan pois ja yleensä toiseen sisältyy toinen. Mutta vastatakseni kysymykseen niin kyllä olen fyysisesti kiihottunut pelkästä ihastukseni läsnäolosta.

Vierailija
10/12 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää jo se, että joku seksikäs mies istuu junassa viereen, niin kiihotun valtavasti eikä tällä ole mitään tekemistä ihastumisen kanssa.

Vierailija
11/12 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihotun kyllä. Jalkovälissä tulee hirvittävä (hirvittävän ihana!) paineen tunne, ihan sietämätön. Päässä lähinnä surisee, aivot menee täysin sinne alakertaan eikä järki kulje. Olen kummeksunut, kun miehiä parjataan siitä, että ajattelevat alapäällään, vaikka kyllä meillä naisillakin se ajatus karkaa alapään seudulle kun tilanne on tämmöinen.

Vierailija
12/12 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiihotun kyllä. Jalkovälissä tulee hirvittävä (hirvittävän ihana!) paineen tunne, ihan sietämätön. Päässä lähinnä surisee, aivot menee täysin sinne alakertaan eikä järki kulje. Olen kummeksunut, kun miehiä parjataan siitä, että ajattelevat alapäällään, vaikka kyllä meillä naisillakin se ajatus karkaa alapään seudulle kun tilanne on tämmöinen.

Näin on. Rakastunut nainen kärvistelemässä himossa sekä helteessä...