Kuinka pesette tyynyt, ettei niistä tule möykkyisiä?
Ymmärrän, että lingota ei saa paljoa. Silti olen onnistunut pilaamaan monta tyynyä.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ei ole kuivausrumpua? Ei yksin asuvalla sitä ole.
Pitääkö sinkun uhriutua tässäkin asiassa?
Enhän minä nyt helvetissä mikään uhri ole! Ei vaan kannata yksin elävän mummon ostaa kuivausrumpua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ei ole kuivausrumpua? Ei yksin asuvalla sitä ole.
Pitääkö sinkun uhriutua tässäkin asiassa?
Enhän minä nyt helvetissä mikään uhri ole! Ei vaan kannata yksin elävän mummon ostaa kuivausrumpua. Menee ihan helvetin vaikeaksi yksinkertainenkin kysymys täällä
Joopa! Kahteen kertaan tuli, mutta tulkoon. Ja lisäsinkin sinne tiedon, että en halua kiusata teitä vaan kysyn kokemuksia.
Laita tennispalloja koneeseen kuohimaan tyynyjä. Ennen kuivausta ravistele tyynyä ja kuivauksen jälkeen pöyhi tyyny muotoonsa.
Vierailija kirjoitti:
Joopa! Kahteen kertaan tuli, mutta tulkoon. Ja lisäsinkin sinne tiedon, että en halua kiusata teitä vaan kysyn kokemuksia.
Kuivaa hyvin muutenkin elleivät ole höyhentyynyjä.
Ostan joka vuosi uudet, ei paljon maksa. 5€/kpl Ikeassa
Pesen kuudessakympissä, sitten pöyhin kun laitan kuivumaan ja välillä kuivumisen välissä pöyhin ja käännän tyynyä.
Mä pidän kahta tyynyliinaa, niin ei niin usein tarvii pestä. Pallokuituset on parempia kuin ne vanutäytteiset.
Taidat olla mun anoppi jolla on 40v koskaan pesemättömiä tyynyjä. Nenä tukossa heräsin alkuaikoina, nyt en enää siellä nukukaan.