Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi toimistotyön tekijät lajittelevat sähköpostinsa eri alakansioihin eivätkä anna olla saapuneissa?

Vierailija
31.07.2018 |

Otsikossahan tuo. Olen vastikään aloittanut toimistopainotteisemman työn (pääsin pois terveydenhoitoalalta!!!) ja olen kiinnittänyt tähän huomiota. En kehtaa kysyä:) Voiko saapuneet-kansio mennä tukkoon?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on erittäin järjestelmällinen kollega, ja hänellä on sähköpostissa miljoona alakansiota. Helpottaa kummasti esim. mahdollisen seuraajan työtä, kun viestit on lajiteltu aihepiireittäin. Itsellä kaikki on yhtä suurta ja harmaata massaa eikä mua kiinnosta, miten tekevät asiat sitten, kun minut toisella korvataan.

Ei taida sitten olla henkilökohtainen sposti? Jos olis, ei ne millekään seuraajalle periytyisi.

Vierailija
22/22 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä alakansiot on minunkin mielestäni hyviä. Itsellä on esim. Kesken, Ohjeistuksia ym. kansioita. Vaikka hakutoiminnot on hyviä, niin lähettäjän nimi tai se huono otsikko unohtuu ja sitten on vaan muistin varassa se ajankohta milloin saapunut/lähetetty. Pyrin kyllä siivoamaan kansioita suht ahkerasti, mutta joskus ei vaan ehdi, niin pääsee sitä turhaa sälää kertymään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla