Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellään paksut, karheat, laineikkaat pitkät hiukset?

Vierailija
31.07.2018 |

Jos on niin miten olet leikannut ne?
Mulla on tällä haavaa horror tukka. Järkyn paksu, letti on yhtä paksu kuin 9v lapseni käsivarsi. Tasapitkä paksu painava ”laatta”, hirvittävän leveä ja paksu alhaalta
Vaikea selittää, mutta vähän sellanen ”talon katon” profiili, levenee alaspäin eikä ladkeudu yhtään pään muodon mukaisesti. Oon ollut nyt 2v kotona ja nyt palaamassa töihin.

Miten tällanen leikataan? Tukka on luonnokihara sellaisella laineikkaalla tavalla, tästä ei saa sileää ja kiiltävää edes suoristusraudalla.

Mitä tarkoittaa kerroksittain leikkaus? Sellainen ohentaisi (mitä siis toivon), mutta tekeekö takkuja ja lisääkö kuohkeutta?

Sorry jos on tyhmät kysymykset mutta en ole koskaan oiken osannut tehdä tukalle mitään..

Miten sinun tukkasi on leikattu?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kellään auttanut mikään keratiinihoito, suoristuspermanentti tms tuohon karheuteen ja pörröisyyteen? Ap

Minulla on auttanut suorittavat hoitoaineet. Ne ei suorista hiusta, mutta vähentää karvaisuutta. Ja on olemassa hyviä kiiltosuihkeita, jotka tuovat kaivattua kiiltoa. Siis ihan kuin meikkiä hiuksiin.

Vierailija
22/29 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa mennä kampaajalle. Jos itse alat tekemään, voi olla katastrofi. Se paksu luonnonkihara pitkä hius on vaativa leikattava taitavalle kampaajallekin. Jos alat itse tekemään lopputulos voi olla fiasko.

Omasta kokemuksestani, vähemmän fiasko kuin keskiverto kampaajalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää etsiä uusi kampaaja samalla. Edellinen leikkaus: pyysin 2-3 cm lyhennystä latvoista. Tulos: lähti 10cm kun kampaaja leikkas märkänä, lisäksi järkyttävän epätasaiset reunat, siis siellä täällä 2-4cm ”piikkejä” törrötti latvaa pidempinä. Tämä lastuleikkaus maksoi 45e. Se 9v lspsenikin olisi leikannut paremmin :)

Mutta varmaan tuo kiharuus teki tepposet kampaajalle.

Ap

Vierailija
24/29 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kellään auttanut mikään keratiinihoito, suoristuspermanentti tms tuohon karheuteen ja pörröisyyteen? Ap

Minulla on auttanut suorittavat hoitoaineet. Ne ei suorista hiusta, mutta vähentää karvaisuutta. Ja on olemassa hyviä kiiltosuihkeita, jotka tuovat kaivattua kiiltoa. Siis ihan kuin meikkiä hiuksiin.

Minkä merkkiatä hoitoainetta ja suhketta käytät? En tiedä saako ”mainostaa” tuotteen nimeä mutta jos merkin sanot niin etsin sit itse? Ap

Vierailija
25/29 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää etsiä uusi kampaaja samalla. Edellinen leikkaus: pyysin 2-3 cm lyhennystä latvoista. Tulos: lähti 10cm kun kampaaja leikkas märkänä, lisäksi järkyttävän epätasaiset reunat, siis siellä täällä 2-4cm ”piikkejä” törrötti latvaa pidempinä. Tämä lastuleikkaus maksoi 45e. Se 9v lspsenikin olisi leikannut paremmin :)

Mutta varmaan tuo kiharuus teki tepposet kampaajalle.

Ap

15 jatkaa: mun kampaaja leikkaa aina kuivan hiuksen, ei koskaan märkänä. Varmaankin just ton takia, en oo koskaan älynnyt kysyä syytä..

Vierailija
26/29 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, aivan samanlainen kokemus on ollut itsellä. 🙂 Tuo on ollut todella huono kampaaja. Huolimaton. Vaihda kampaajaa ASAP!

Vierailija
27/29 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy.

No, mulla yleensä leikataan latva vähän rikotuksi. Tää on ollut sellanen vähän eteenpäin laskeutuva malli. MUTTA nyt viime kerralla sanoin, että toivoisin mahdollisimman tasapitkää, kun en halua, että reunoihin jää jotain rotanhäntää, joka sitten kuluu suoristellessa entisestään. Ei näihin ihan tasapitkä sovi, tulee just sellanen raskas laatta, mutta nyt tuli aika hyvät. Mielestäni eivät takuta ihan niin paljon kuin aiemmin ja ei myöskään ole niin rotanhäntäinen.

Vierailija
28/29 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas tykkään, että hiukset leikataan märkänä, että tulee oikeasti suora, mutta nää on myös mielipideasioita ja sen takia jokaisen pitää löytää just se itselle sopiva kampaaja. 🙂

Vierailija
29/29 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Garnier Respons toimii kuin unelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän