Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten huomauttaa kaveria ilmavaivoista?

Vierailija
30.07.2018 |

Kävin just vähän aikaa kaverini luona ensimmäistä kertaa ja huomasin vähän väliä hänen haisevan. Mitään ääntä ei pitänyt. Miten hänelle voi asiasta sanoa loukkaamatta? Sanoi vielä, että voin olla joskus yötäkin. Olisiko pitänyt heti kysyä mikä tuo haju on? Että kuka täällä piereskelee? :0

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhotti vain koko ajan, kun yritin olla haistelematta. Vielä pahempi olisi siellä yötä olla. Itse hän ei mitään ilmavaivoistaan maininnut. Ihmettelen miten hänen miesystävänsä sietää? Ulkona käydessämme asiaa en huomannut, ainoastaan asunnossa.

Ap

Vierailija
2/41 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se sua ärsyttääkseen piereskelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota noin, mitä meinaat että tapahtuisi jos huomauttaisit ilmavaivoista ystävällesi? Että ne ilmavaivat loppuisivat? Ihninen tietää yleensä kyllä piereskelevänsä ilman, että joku toinen siitä huomauttaa. Ilmavaivat eivät myöakään ole mikään vapaaehtoinen tila.

Vierailija
4/41 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei välttis ole vapaaehtoinen tila. Mutta se on erikoinen tilanne olla samassa huoneessa ja sitten haistella sitä tuhnuttelua - ja kaikki tietää mitä siinä tapahtuu.

Vierailija
5/41 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni sanoi kerran itse, että on vähän ilmavaivoja ja syynkin siihen.

Mutta ajattelin, jos hän syö jotakin sellaista, mikä aiheuttaa vaivat. Ei sitä oikein voi kysyäkään, että syötkö paljon palkokasveja?

Onko muita, joilla ollut sama ongelma?

Ap

Vierailija
6/41 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hän on ihan mukava.

Ap

Vierailija
7/41 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuota noin, mitä meinaat että tapahtuisi jos huomauttaisit ilmavaivoista ystävällesi? Että ne ilmavaivat loppuisivat? Ihninen tietää yleensä kyllä piereskelevänsä ilman, että joku toinen siitä huomauttaa. Ilmavaivat eivät myöakään ole mikään vapaaehtoinen tila.

Ilmavaivat on kyllä ihan vapaaehtoinen ja itse hankittu tila.

Vierailija
8/41 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainakin liittyy vahvasti tiettyyn vaiheeseen kuukautiskiertoa. Mitenköhän olen tämän tilan itse vapaaehtoisesti hankkinut?

Vierailija
9/41 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano viehkosti: "Sinullapa on ihanat päräykset, taas törähti hienosti, ihanan romanttista !"

Vierailija
10/41 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka pierua pidättää, salaa jotain muutakin

Vierailija
11/41 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanooko joku oikeesti pierua ilmavaivaksi?

Älä sano mitään tai pieraise ääneen, jotta kaverisikin tietää olla jatkossa kursailematta.

Vierailija
12/41 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen ystäväsi on?

Vierailija
13/41 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä enää tule. Sillä tämäkin valtava ongelma elämästäsi on pois. Helppoa.

Vierailija
14/41 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fanfaari kirjoitti:

Sano viehkosti: "Sinullapa on ihanat päräykset, taas törähti hienosti, ihanan romanttista !"

Ei kuulu mitään ääntä.

Ap

Vierailija
15/41 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs oma miehesi asiasta sanoi? Haistoiko edes?

Vierailija
16/41 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fanfaari kirjoitti:

Ei kuulu mitään ääntä.

Ap

Mistä tiedät että haju lähti juuri tuosta yatävästäsi eikä vaikka jommankumman miehestä?

Vierailija
17/41 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen ystäväsi on?

Vähän päälle kolmekylmmentä. Miten oikeasti voisin olla siellä yötä etenkään talvisaikaan, kun ei silloin voi paljon ulkona olla? Ja kun miettii, miten voi esimerkiksi mitään elokuvaa katsoa?

Ap

Vierailija
18/41 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainakin liittyy vahvasti tiettyyn vaiheeseen kuukautiskiertoa. Mitenköhän olen tämän tilan itse vapaaehtoisesti hankkinut?

Kyllä ne ilmavaivat hankitaan ihan syömällä. Voihan ne olla jossain kierron vaiheessa hankalampia, mutta ei se kierto niitä ilmavaivoja aiheuta.

Vierailija
19/41 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fanfaari kirjoitti:

Ei kuulu mitään ääntä.

Ap

Mistä tiedät että haju lähti juuri tuosta yatävästäsi eikä vaikka jommankumman miehestä?

Mies oli ihan eri huoneessa ja kaukana meistä, kun juttelimme kahdestaan.

Ap

Vierailija
20/41 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne ilmavaivat hankitaan ihan syömällä. Voihan ne olla jossain kierron vaiheessa hankalampia, mutta ei se kierto niitä ilmavaivoja aiheuta.

Eikö muka pysty pidättelemään? Itselläkin tuona aikana ilmavaivoja, mutta en niitä ikinä vapaaksi päästä. Kaikin keinoin ne yritän estää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan