Puoli vuotta erosta enkä ole päässyt yli
Vieläkin on tunteita miestä kohtaan. Rakastan ja kaipaan. Kaikki menee päin helvettiä, kun en välitä enää mistään,en edes omasta terveydestäni enää.
Kommentit (6)
Mulla meni 3 vuotta enkä mä sitä häpeä. Nyt mä sinut itteni ja elämäni kanssa ja valmis jos uusi rakkaus tulee.
Puoli vuotta on aika lyhyt aika. Jos pahasti ahdistaa tai haittaa elämää, niin oletko miettinyt ammattiapua?
Puolivuotta ON lyhyt aika. Anna itsellesi lupa surra, itkeä, huutaa ja räyhätä. Kyllä se siitä, vituttavaa sanoa ja kuulla, ajan kanssa. Itsellä erosta aikaa vajaa 3 vuotta ja vieläkin välillä suren tapahtunutta. Hyvät hetket ovat kuitenkin jo pääasiallinen tila, joten kyllä sinäkin selviät.
Itse eron jälkeen purin suruni urheiluun. Siinä sivussa sain itseni parempaan kuntoon kuin parisuhteessa ollessani. Kasvatin myös hiukseni, jotka ovat kauniit, paksut ja kiiltävät. Nykyisin silmäni taas loistavat ja huomaan, että kyllähän miehet perääni katsovat.
Olen iloinen siitä, että jaksoin tehdä tämän erotyön. Olen oppinut sen mikä elämässä on tärkeintä. Iloita pienistä asioista. Minä nautin taas elämästä ja niin teet sinäkin vielä, kunhan annat itsellesi luvan toipua ❤️
Kaikkea hyvää sinulle 😍
Up