Etsin treffiseuraa.
-35v 77kg
-tummat puolipitkät hiukset
-siniset silmät
Olen korkeakoulutettu, ja tohtorin paperit taskussa. Tällä hetkellä olen töissä suuressa kansainvälisessä yrityksessä. Lisäksi teen satunnaista valokuvamallin keikkaa harrastus luontoisesti.
Harrastuksiani ovat matkusteleminen (väh. neljä kertaa vuodessa). Viikonloppuisin tykkään käydä lentelemässä omalla pienkoneella. ..toivottavasti et pelkää korkeita paikkoja.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Kyrrvän koko ja omaisuuden määrä puuttuu ilmoisuudesta.
Anteeksi, en minä tänne sitä laita. Olikohan tämä sittenkään oikea paikka tälle...
Vierailija kirjoitti:
Eihän ap maininnut sukupuolta. Hänhän voi olla nainen, tai muusukupuolinen.
Sukupuoli olis alkuun hyvä tietää. Vaikka ei taida siellä Porvoossa ihan niin tarkkaa sen kanssa olla.
Etsitkö hetken hupia vai vakavaa suhdetta?
Vierailija kirjoitti:
-35v 77kg
-tummat puolipitkät hiukset
-siniset silmät
Olen korkeakoulutettu, ja tohtorin paperit taskussa. Tällä hetkellä olen töissä suuressa kansainvälisessä yrityksessä. Lisäksi teen satunnaista valokuvamallin keikkaa harrastus luontoisesti.Harrastuksiani ovat matkusteleminen (väh. neljä kertaa vuodessa). Viikonloppuisin tykkään käydä lentelemässä omalla pienkoneella. ..toivottavasti et pelkää korkeita paikkoja.
Häh. Luulisi tohtorismiehen osaavan kirjoittaa vähän paremmin. Kirjoitusvirheitä ja teksti ei ole muutenkaan kovin sujuvaa, mutta siitä se lähtee se tarinointi ;)
Vietkö minut viikonloppuna pariisiin? Nainen 167/87kg.
Tohtori on nyt puolipitkien hiuksiensa kanssa vähän hassussa paikassa etsimässä seuraa, paremmin löydät tasoistasi seuraa esim. kolera-altaan pohjasta. Lycka Till
Vierailija kirjoitti:
Burgerit maistuneet.
Vierailija kirjoitti:
Sukupuoli olis alkuun hyvä tietää. Vaikka ei taida siellä Porvoossa ihan niin tarkkaa sen kanssa olla.
Mies olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Burgerit maistuneet.
Tyypillisen suominaisen mitoissa. Näitä näkee suoli24.ssa. Eivät ole mielestään lihavia, ainoastaan kurvikkaita.
Vierailija kirjoitti:
Etsitkö hetken hupia vai vakavaa suhdetta?
Vakavaa ilman muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies olen.
Okei. Minkä sukupuolen edustajan pitäisi kohdehenkilön olla, vai eikö ole preferenssiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies olen.
Okei. Minkä sukupuolen edustajan pitäisi kohdehenkilön olla, vai eikö ole preferenssiä?
Ei ole. Molemmat käy.
Suomessa on norsun kokoisia akkoja.