kävin muutaman treffeillä ja en ollut kiinnostunut. Mies halusi tietää miksi.
En viitsinyt sanoa seuraavia:
- olet nössö
- luulet itsestäsi liikoja
- vaikka oletkin lääkäri, olet äärimmäisen idiootti
- sinulla on naismainen ääni
- pukeudut rumasti. Käytät jotain ihme leveälahkeisia, valkoisia pellavahousuja. Kuka sellaisia edes käyttää?!!!
- luulet itsestäsi liikoja (sanoinko jo?)
- yrität puhua viisaita, mutta noin minimaalisella elämänkokemuksella et voi olla mitenkään viisas
- et osaa kirjoittaa (no et tietenkään, kun et lue koskaan mitään)
- väität että sinulla on asperger (oikeasti olet vain kehittymätön ihminen)
- syytät kaikesta aina muita ihmisiä.
- et pysty ottamaan pyytämääsi kritiikkiä vastaan (joka oli ehdottomasti nätimpää kuin tämä lista)
- et urheile, koska "sinun ei tarvitse"
- sinulla on ällöttävä kaljamaha, vaikka muuten olet hoikka
noh, voisin jatkaa listaa vielä..
Kommentit (24)
Sanoitko syyksi kemian puutteen vai rumat kengät?
Sanoin syyksi, että hän tuntuu epätoivoiselta ja että hänen pitäisi elää omaa elämää ennen kuin ajautuu uuteen suhteeseen. Sillä tavalla sitä kehittyy. Sanoin jotain muutakin
Vierailija kirjoitti:
Mä en vieläkään tajua miksi se ihminen saa minussa niin voimakkaita ällötyksen tunteita aikaiseksi. Tiedän, että pohjimmiltaan on kyse itsestäni. Mutta tarkemmin ajateltuna en ymmärrä, että mitä vikaa itsessäni on.
Miksi jotkut ihmiset ärsyttää niin paljon?
ap
Tähän kysymykseen minäkin haluaisin vastauksen. Olen huomannut että itse aiheutan hyvin monissa naisissa juuri tuollaisia voimakkaita ällötyksen tunteita, vaikka en edes ole kiinnostunut naisista seksuaalisesti.
Olen yrittänyt miettiä syytä siihen, miksi niin monet naiset elämäni varrella ovat tiuskineet minulle aiheettomasti ja katsoneet kuin halpaa makkaraa, vaikken ole tehnyt heille mitään pahaa. Tähän mennessä en ole onnistunut keksimään ilmiölle mitään tyhjentävää selitystä.
Minä kävin treffeillä 42v naisen kanssa. Oli käynyt peruskoulun ja ei ole ollut koskaan duunissa. Jotenkin meidän elämät ei kohdanneet sittenkään. Sanokaa mitä sanotte, mutta 42 ikää ja koulutus on peruskoulu ja ei työelämää, niin ei hirveän hyvät lähtökohdat ole suhteelle. Ei ainakaan sellaselle, joka haluaa elämältä jotain.