Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kävin muutaman treffeillä ja en ollut kiinnostunut. Mies halusi tietää miksi.

Vierailija
30.07.2018 |

En viitsinyt sanoa seuraavia:
- olet nössö
- luulet itsestäsi liikoja
- vaikka oletkin lääkäri, olet äärimmäisen idiootti
- sinulla on naismainen ääni
- pukeudut rumasti. Käytät jotain ihme leveälahkeisia, valkoisia pellavahousuja. Kuka sellaisia edes käyttää?!!!
- luulet itsestäsi liikoja (sanoinko jo?)
- yrität puhua viisaita, mutta noin minimaalisella elämänkokemuksella et voi olla mitenkään viisas
- et osaa kirjoittaa (no et tietenkään, kun et lue koskaan mitään)
- väität että sinulla on asperger (oikeasti olet vain kehittymätön ihminen)
- syytät kaikesta aina muita ihmisiä.
- et pysty ottamaan pyytämääsi kritiikkiä vastaan (joka oli ehdottomasti nätimpää kuin tämä lista)
- et urheile, koska "sinun ei tarvitse"
- sinulla on ällöttävä kaljamaha, vaikka muuten olet hoikka

noh, voisin jatkaa listaa vielä..

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et viitsinyt? Minä ainakin olisin arvostanut

Vierailija
2/24 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuon listan mies olisi halunnut kuulla.

Tätä mä olen aina sanonut että miksi te naiset ette kerro rehellisiä syitä pakeille kun kykenette tuollaisen listan kuitenkin laatimaan..

Tuon listan jos mies lukisi niin hän voisi kehittää itseään ja seuraavan naisen kanssa menisi paremmin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olisi pitänyt.

Vierailija
4/24 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä mä olen aina sanonut että miksi te naiset ette kerro rehellisiä syitä pakeille kun kykenette tuollaisen listan kuitenkin laatimaan..

Tuon listan jos mies lukisi niin hän voisi kehittää itseään ja seuraavan naisen kanssa menisi paremmin..

Joo, paitsi tuolla oli kohta "ei osaa ottaa kritiikkiä vastaan". Siinä syntyisi taas yksi katkeroitunut naistenvihaaja.

Sitäpaitsi minkä takia apn pitää ottaa vastuu miehestä. Kehittäköön itse itseään.

Vierailija
5/24 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän halpamaisena sitä, että selän takana täällä haukut treffien jälkeen, mutta mitään et miehelle vastannut hänen kysyessä asiaa suoraan. Raukkamaista.

Vierailija
6/24 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, mitäpä se mies naismaiselle äänelleen voi?

Onko järkeä mainita sellaisesta?

Vierailija
7/24 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietitään sellaista skenariota että mies käy treffeillä 10 eri naisen kanssa ja saa kaikilta vastauksen että "en tuntenut kemiaa" verrattuna siihen että joka kerta mies saisi 10 naiselta tuollaisen listan.

Kumman skenarion jälkeen mies olisi parempi vaihtoehto tuleville naisille?

On ihan älyttömän yleistä että naiset ei perustele pakkejaan mitenkään tai saattavat jopa kehua sinua vaikka ovat antamassa pakkeja.. huoh

Vierailija
8/24 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy olla aika masokisti jos noin ylimielisen naisen haluaa.

Vierailija
9/24 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän halpamaisena sitä, että selän takana täällä haukut treffien jälkeen, mutta mitään et miehelle vastannut hänen kysyessä asiaa suoraan. Raukkamaista.

Tämäpä juuri.

Naiset sanoo miehelle että "oltaisiinko vain kavereita" ja kavereilleen kertoo sitten tuon listan..

Vierailija
10/24 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietitään sellaista skenariota että mies käy treffeillä 10 eri naisen kanssa ja saa kaikilta vastauksen että "en tuntenut kemiaa" verrattuna siihen että joka kerta mies saisi 10 naiselta tuollaisen listan.

On ihan älyttömän yleistä että naiset ei perustele pakkejaan mitenkään tai saattavat jopa kehua sinua vaikka ovat antamassa pakkeja.. huoh

Ja miehetkö sitten perustelee?!

Vierailija
11/24 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkkaa tämä keskustelu hänelle.

Vierailija
12/24 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miehetkö sitten perustelee?!

Kyllä minä ainakin voisin perustella täysin rehellisesti mutta kukaan nainen ei ole vielä kysynyt..

Vierailija
13/24 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, paitsi tuolla oli kohta "ei osaa ottaa kritiikkiä vastaan". Siinä syntyisi taas yksi katkeroitunut naistenvihaaja.

Sitäpaitsi minkä takia apn pitää ottaa vastuu miehestä. Kehittäköön itse itseään.

Miksi vihaat ihmisiä noin paljon?

Vierailija
14/24 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo nyt oli yhden naisen lista, miksi ei kelpaa. Jollekin toiselle naiselle ko. mies on natsata hyvinkin.

Täytyy vain löytää se itselleen sopiva kumppani eikä alkaa itseään muokkaamaan jonkun naisen mieleiseksi.

Vierailija
15/24 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Ap:lle oma lista

-pikkumainen

Vierailija
16/24 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vieläkään tajua miksi se ihminen saa minussa niin voimakkaita ällötyksen tunteita aikaiseksi. Tiedän, että pohjimmiltaan on kyse itsestäni. Mutta tarkemmin ajateltuna en ymmärrä, että mitä vikaa itsessäni on.

Miksi jotkut ihmiset ärsyttää niin paljon?

ap

Vierailija
17/24 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan ettei ole kemiaa.

Vierailija
18/24 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuo nyt oli yhden naisen lista, miksi ei kelpaa. Jollekin toiselle naiselle ko. mies on natsata hyvinkin.

Täytyy vain löytää se itselleen sopiva kumppani eikä alkaa itseään muokkaamaan jonkun naisen mieleiseksi.

jaa-a.

kyllä ihmisen pitää yrittää kehittyä.

Vierailija
19/24 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat aina muokanneet itseään naisten mieliksi ja näin tulee luultavasti myös aina olemaan. Ei sitä sopivaa löydy, jos sen eteen ei näe vaivaa.

Vierailija
20/24 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan