Mitäs mieltä nyt parveketupakoinnista kun nämä helteet?
Jos taloyhtiö ei ole kieltänyt parveketupakointia niin saako tupakoivasta naapurista tehdä valituksen kun savu tulee väkisin sisälle avoimista ikkunoista? Pakko tuulettaa kuitenkin.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikkunoita ja ovia ei kannata pitää helteellä auki. Joten älä vingu.
Entäs illalla myöhään kun viilenee? Sitä tahtoisi nukkua savuttomassa makuuhuoneessa? ap.
Suosittelen omakotitaloa tai tuuletinta. Myös ilmalämpöpumppu voisi toimia.
,
Kaikillahan onkin varaa johonkin omakotitaloon ja jo periaatteessa on idioottimaista, että toisten täytyy korsiporsaiden takia muuttaa muualle!
Olisi varmaan ennen ko. asuntoon muuttoa jo kannattanut tarkistaa onko talo kokonaan savuton! Turha vikistä kun on sinne muuttanut ja varsinkin jos tupakointi on sallittu parvekkeilla.
Pöljä, mä muutan aina uusiin asuntoihin - ei voinut tarkistaa, kun ei ollut asiasta vielä tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pystyt muuttamaan, niin tee se. Tuo on aivan hirveää rääkkäystä, että savut tulee asuntoon sisään. Se on passiivista tupakointia, jonka olemassaolo on ilmeisesti jo unohdettu, kun kommentoidaan että ei siihen savuun kukaan kuole.
Selvitä, mitä tarkoittaa passiivinen tupakointi.
Passiivinen tupakointi tarkoittaa sivullisten altistumista tupakansavulle tupakoitsijan polttaessa tupakkaa. Jatkuvan passiivisen tupakoinnin on havaittu aiheuttavan terveyshaittoja siinä missä tupakoinninkin. Wikipedia
Selvitäpä, mitä se ihan oikeasti tarkoittaa.
Onko tupakointi polttanut aivosikin? Käytä googlea, jos osaat.
Miksi mun pitäisi googlea käyttää?
Heh heh, siinäpä se. XD
Tupakoitsijat ovat niin idiootteja. Kyllä täytyy olla tosi tollo että alkaa polttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakoitsijat ovat itsekkäimpiä ihmisiä, mitä olen tavannut.
Kovalla paineella letkusta vettä päin pläsiä, niin tupakatkin sammuu.
Hähähää, voin vaan kuvitella ... XD
Miksi mun pitäisi googlea käyttää?