Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kosin tulevaa vaimoa- Tuleva vaimo raivostui..

Vierailija
30.07.2018 |

Kävin ostamassa vaimolle zirkoniasormuksen, joka maksoi 300€ ja jossa oli muutama zirkonia. Tuleva vaimo suuttui kosinnan jälkeen, kun näki sormuksen. Hän kysyi " Onko nuo timantteja" sanoin, että ei ole. Hän raivostui ja huusi, ettei tahdo mitään leikkisormusta.
Meni fiilikset täysin. Sekö on pääasia, että sormus on maksanut tuhansia euroja? Vai mikä ongelma oikeen on.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Mun toivoma timanttisormus maksaa noin 300-400 euroa. Jos miesystäväni sen sijaan tuhlasi saman rahan lasiin, niin olisin kyllä pettynyt. En kaipaa kallista ja isoa timanttia, pieni ja sievä sopii paremmin. Olisi noloa kulkea isojen lasinpalasten kanssa ja esittää, että tässäpä näyttävä feikkisormus. Kun haluaisin vain sievän ja "huomaamattoman", tyyliini sopivan.

Vierailija
22/46 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sen timanttisormuksen tarvi tuhansia maksaa, satasillakin saa kyllä timantteja. Tulee vähän fiilis että olet pihi...

Isäs oli pihi kondomien suhteen kun sinua teki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen. Selvitit halvalla ettei se olekaan hyvää vaimomatskua.

Vierailija
24/46 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota - olen epäilemättä vanhanaikainen, mutta en minäkään mistään leikkikivisormukssta olisikihlasormuksena tykännyt.

Silloin kun minä menin kihloihin ja lopulta naimisiinkin, ajatus oli, että liitto kestää koko eliniän ja sormus liiton tai pitempään. Tämän takia sormukset olivat laatutavaraa ja tyyliltään sellaisia, että niitä saattoi pitää loppuelämänsä minkä ikäisenä tahansa ja minkä puvun lanssa tahansa. Niissä oli timantteja pelkidtetyisdä istutuksissa tai ne olivat pelkkää metallia. Oma kihlasormukseni oli yksinkertainen kivetön valkokulta/platinarengas.

Aapeen kuvaama parinsadan zirkonisormus olisi tuossa symboliikassa tarkoittanut, että ap pn jostain syystä pakotettu kosimaan, mutta odottaa liiton jäävän lyhyeksi - ja haluaa osoittaa sen.

Vierailija
25/46 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi kyllä suostunut minäkään. Tuhlaa ensin 300€ sormukseeen, jolla ei ole mitään sijoitusarvoa. Sormuksen jälleen myytäviä osia ovat: Kulta, hopea, platina ja yli puolen karatin timantit tai muut jalokivet. Ymmärrän että kihlasormus ostetaan ilman aikomusta jälleenmyydä sitä koskaan, mutta kun kun yhdessä on oltu jo vuosia, järki usein voittaa sentimentaalisuuden.

Vierailija
26/46 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota - olen epäilemättä vanhanaikainen, mutta en minäkään mistään leikkikivisormukssta olisikihlasormuksena tykännyt.

Silloin kun minä menin kihloihin ja lopulta naimisiinkin, ajatus oli, että liitto kestää koko eliniän ja sormus liiton tai pitempään. Tämän takia sormukset olivat laatutavaraa ja tyyliltään sellaisia, että niitä saattoi pitää loppuelämänsä minkä ikäisenä tahansa ja minkä puvun lanssa tahansa. Niissä oli timantteja pelkidtetyisdä istutuksissa tai ne olivat pelkkää metallia. Oma kihlasormukseni oli yksinkertainen kivetön valkokulta/platinarengas.

Aapeen kuvaama parinsadan zirkonisormus olisi tuossa symboliikassa tarkoittanut, että ap pn jostain syystä pakotettu kosimaan, mutta odottaa liiton jäävän lyhyeksi - ja haluaa osoittaa sen.

SHOCKING NEWS

Kaikki eivät edes pidä sormuksia.

Vierailija
27/46 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin minäkin suuttunut, jos olisi tuhlannut satasia lelusormukseen, kun samalla rahalla olisi saanut ihan kunnollisen sormuksen.

Näin. Provohan tämä, mutta kyllä minullekin 300 euron sormus kelpaisi hyvin, mutta ei todellakaan mitkään zirkonit. Kivetön kihlasormus on perinteinen Suomessa, eikä se hirveitä maksa.

Vierailija
28/46 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jotenkin ymmärrä, että miksi siihen kihlasormukseen pitää laittaa hulluna rahaa. Vihkisormushan se on lopulta se, joka merkitseekin jotain jos mietitään avioliittoa noin niin kuin kirkolliselta kannalta. Kihlaus on vasta sopimus, että naimisiin mennään. Oma kihlasormukseni taisi maksaa 19€, yksinkertainen hopeasormus. Vihkisormus oli jotain 500€ kaiverruksineen.

Vierailija
29/46 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sen timanttisormuksen tarvi tuhansia maksaa, satasillakin saa kyllä timantteja. Tulee vähän fiilis että olet pihi...

Isäs oli pihi kondomien suhteen kun sinua teki.

Todennäköisesti

Vierailija
30/46 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kihlasormus tais maksaa noin 50 euroa. On siinä joku kivi, luultavasti säälittävä lasinpala vaan, ja hopeaa, mutta mun mielestä se on hieno.

Vierailija
31/46 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle luonnon zirkoni kävisi, mutta ei kiitos synteettiselle. Mieluummin sitten ilman kiveä. 

Vierailija
32/46 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin ostamassa vaimolle zirkoniasormuksen, joka maksoi 300€ ja jossa oli muutama zirkonia. Tuleva vaimo suuttui kosinnan jälkeen, kun näki sormuksen. Hän kysyi " Onko nuo timantteja" sanoin, että ei ole. Hän raivostui ja huusi, ettei tahdo mitään leikkisormusta.

Meni fiilikset täysin. Sekö on pääasia, että sormus on maksanut tuhansia euroja? Vai mikä ongelma oikeen on.

Osta kinderi sille seuraaavaksi.

Vierailija
33/46 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mä menin kihloihin, molempien sormukset maksoi yhteensä 200€. Oltiin aika nuoria, niin ei ollut varaa ostaa 3k sormus

Vierailija
34/46 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en uskaltaisi edes käyttää 3000 sormusta.

Sen verran Aku Ankka et hukkaisin takuulla.

Vierailija
35/46 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kihlasormus on titaania, pelkkä rengas, ei kiviä. Miehellä oli samanlainen, mutta hukkasi sen ja osti viiden euron terässormuksen tilalle. Kysyi multa, että haluanko vihkisormuksen myös. Sanoin, ettei tarvitse. Otin vihkisormukseksi laatikosta kuudennen luokan luokkasormuksen. 10 vuotta naimisissa näillä renkuloilla.

Vierailija
36/46 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmahan on se, että ostit pöljän zirkonisormuksen. Pramea, mutta arvoltaan mitätön. En minäkään tykkäisi. Sellainen voi mennä sormessa silloin, kun on viihteellä mutta rakkauden ja tulevan avioliiton merkkinä - ei.

Sait siis suhteen ja avioliiton jo heti alkuunsa vaikuttamaan pinnalliselta, merkityksettömältä.

Olisit ostanut tavallisen valkokultaisen rinkulan. Olisit säästänyt rahojasi ja kositulla olisi tunne, että olet tosissasi.

Zirkoni, siis ihan oikeasti? Mitä ajattelit?

Vierailija
37/46 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele vaan valehtelemaan, niin ongelma ratkaistu.

Vierailija
38/46 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

300 euron zirkoniasormus on todennäköisesti aika ruma. Todennäköisesti naurettavan pramea eikä kestä käytössä. Timanttia ei suosita sormuksissa siksi että se on kallis vaan siksi että päivittäin kädessä pidettävä koru altistuu kulutukselle ja kolhuille. Vaikka mistäs me tiedämme, kuinka pitkää liittoa ap on suunnitellut..? En tykkäisi minäkään, mutta syy ei olisi hinta sinänsä vaan arvostelukyvyttömyys eli se että mies tuhlaa arvottomaan, näyttävään krääsään vaikka samalla rahalla saisi laatuakin.

Samalla rahalla saa jo hyvän sileän kivettömän kultasormuksen, joka on se perinteinen suomalainen kihla. Käytettyjen korujen markkinoilla timanttisormuksia on vaikka millä mitalla, ja lähtevät halvalla koska tarjontaa on paljon. Jos tässä nyt oli kiinni rahasta, eikä asenteesta että "en minä naiseen ala rahaa tuhlaamaan". Jos hyvän ja halvan haluaa, niin titaanisormus irtoaa muutamalla kympillä ja on kestävä.

Vierailija
39/46 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, itsehän ostin minun ja miehen sormukset. Koruttomat ja hopeaa, kaiverruksineenkin hintaa yhteensä reilusti alle 100€.

Vierailija
40/46 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törkeää käytöstä vaimoltasi.

Mieheltä vielä enemmän. Tottakai sormus ostetaan yhdessä miellyttävä, tai kysyy millaisen tahtoo. Tuohon hintaan saa kivettömän tai timanttisormuksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi