Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka tärkeänä pidätte ulkonäköä?

Vierailija
30.07.2018 |

Minua kiinnostaa kuulla eri_ikäisten, niin miesten kuin naistenkin kommentteja.

Minusta on kyllä mukavaa vilkaista kerran ja että parikin kertaa kaunista naista tai komeaa miestä. Mutta sen ensi vilkaisun jälkeen ns. täydellinen ulkomuoto alkaa kyllästyttää. Minustä persoonallisen tai jopa tavallisen näköiset ihmiset ovat paljon kiinnostavampia. Kaikki ei ole heti tarjolla. Joskus saattaa katsoa jotain tavallista kaduntallaajaa ja yhtäkkiä huomata mukavat naurunrypyt silmäkulmissa, nätit pisamat tai jonkun muun mielenkiintoisen yksityiskohdan. Minusta on hirveä sääli ja vahinko tämä nykyaikainen kauneusihanne joka ajaa ainakin heikommalla itsetunnolla varustetut samaan muottiin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei ole heti tarjolla?? :D

Ai niinku et jos on ruma niin hyvä luonne tuntuu paremmalta?! :D Vai et jos on kaunis, niin sil ihmisel ei oo luonnetta? :'D

mun mielestä se et kaikkien pitäs olla samaa massaa on tosi tylsää. Mun mielestä persoonallisuus on kaunista.. mutta tietty myös massan mukana meneminenki voi olla ok jos ei kiinnosta erityisesti vaikka panostaa.... :D

Monissa on hyviä puolia, yleensä huomaan suht positiivisesti muissa asiat..

ei se silleen, et esim. miehes en kato ulkonäköö sillee, jos kuvittelen vaikka kumppaniks. Oon Paljon vähemmän ulkonäkökeskeinen tolta osin ku suurin osa mun tietämistä ihmisistä. Ja seksissä sama juttu. :D Plus kavereissa, joskus oon kuullu et joitai kiinnostaa jopa kaverien ulkonäkö, mikä on ihan hirveää mun mielestä.

Vierailija
2/2 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vanhemmaksi tulee, sitä vähemmän tärkeää.  Mutta puhtaus ja hyvät vaatteet silti tärkeää aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän