Mikä ammatti on vasemmistolainen?
Mihin ammattiin ohjaan lapseni, että hänen ympärillään olisi valveutuneita ja oikeamielisiä ihmisiä?
Kommentit (29)
Teatteriala, humanistiset linjat yliopistossa.
Toimittaja. Tai yritä ennemmin saada hänet puolueen hommiin, mieluiten media-asioissa.
Ohjaat? Lapsi ei päätä itse?
Tosin ei Neuvostoliitossakaan saanut itse ammattia valita.
Lapsi tekee omat päätökset. Mitä enemmän tuputat omia näkemyksiä, sitä todennäköisemmin löydät hänet jatkossa esim. kauppakorkeakoulusta.
"Taiteilija", "kansalaisaktivisti".
Kädett on niin paljon töiitä että kun tuodaan asiat esille niin oletuss siitä että asia nousee kansann huulille. Muttta se tuppaaa vaan olemaaan niin että kun siiitä on aikansa jauhetttu nii se katoaa ja sama levyy pyörii.
Venäjän kieli ja kirjallisuus. Venäjän tutkimus. Halosen tytärhän oli joku politiikan maisteri...itä-euroopan politiikan tutkimus.
Vierailija kirjoitti:
Kädett on niin paljon töiitä että kun tuodaan asiat esille niin oletuss siitä että asia nousee kansann huulille. Muttta se tuppaaa vaan olemaaan niin että kun siiitä on aikansa jauhetttu nii se katoaa ja sama levyy pyörii.
Joss itse olisiin päättäjä niiin esim aktivoiinti mieleenkiinnonkautta niin etttä ihminen oikeasti jaksaa panostaa ja käytttää aikaansa johonkiin tulevaisutta koskevaaan seikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joss itse olisiin päättäjä niiin esim aktivoiinti mieleenkiinnonkautta niin etttä ihminen oikeasti jaksaa panostaa ja käytttää aikaansa johonkiin tulevaisutta koskevaaan seikkaan.
Siiihen ei välttämättä tarvitse uskoaa heti, suomalaiset ovat älykkäitä, että ihan omaab järjen ja harkinnan varasssa. Sitä pintaaa raaapien.
En tiedä muista, mutta itse olen opettaja yläkoulussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siiihen ei välttämättä tarvitse uskoaa heti, suomalaiset ovat älykkäitä, että ihan omaab järjen ja harkinnan varasssa. Sitä pintaaa raaapien.
Vakioseinähullu on saapunut ketjuun.
Joku ay aktiivi...eli politiikkaa lukemaan yliopistoon ja sieltä sitten luultavimmin valmistuu hyvin arvosanoin työttömäksi. Siinä kun siipeilee muiden työsdäkäyvien rahoilla parikymmentä vuotta niin on hyvät lähtökohdat päästä vaikka puolue aktiiviksi.
Palomiehissä oli ainakin aikanaan kovasti vasemmistolaisia, jopa täysiä kommunisteja. Mikä lienee nykyään tilanne? Poliisissa taas oltiin ja ollaan edelleen oikealla.
Kahdeksaa miestä syytetään Pohjois-Intiassa hiljattain tapahtuneesta vakavasta eläinrääkkäyksestä. Miesten syytetään varastaneen raskaana olleen 7-vuotiaan vuohen aitastaan ja raiskanneen sen.
Tapahtumaketju alkoi, kun vuohen omistaja kuuli ulkoa meteliä. Mieheltä oli varastettu lyhyen ajan sisällä jo useita vuohia, joten hän reagoi nopeasti pieneenkin ulkoa kuuluvaan rasahdukseen. Mies meni ulos ja huomasi eläimensä kadonneen. Aitan ovi oli auki, joten mies lähti etsimään vuohtaan.
Kauhukseen mies löysi eläimensä ja kahdeksan vierasta miestä raiskaamassa sitä.
- Vuoheni makasi loukkaantuneena maassa. Se ei pystynyt edes liikkumaan, mies kertoo Hindustan Timesille.
Naapuriensa avustuksella vuohen omistaja ehti "rökittää" muutamaa raiskaukseen osallistunutta miestä, mutta loput pääsivät karkuun.
Mies vei vuohensa kotiin ja hoiti eläimen haavat. Eläin ei kuitenkaan suostunut syömään mitään, makasi vain paikallaan kuin halvaantuneena. Seuraavana päivänä se kuoli aivoverenvuotoon.
Paikallinen poliisi tutkii tapausta ja uskoo syyllisten löytyvän. Osalla miehistä on rikollista taustaa, osa on ollut vankilassa.
Vierailija kirjoitti:
Kahdeksaa miestä syytetään Pohjois-Intiassa hiljattain tapahtuneesta vakavasta eläinrääkkäyksestä. Miesten syytetään varastaneen raskaana olleen 7-vuotiaan vuohen aitastaan ja raiskanneen sen.
Tapahtumaketju alkoi, kun vuohen omistaja kuuli ulkoa meteliä. Mieheltä oli varastettu lyhyen ajan sisällä jo useita vuohia, joten hän reagoi nopeasti pieneenkin ulkoa kuuluvaan rasahdukseen. Mies meni ulos ja huomasi eläimensä kadonneen. Aitan ovi oli auki, joten mies lähti etsimään vuohtaan.
Kauhukseen mies löysi eläimensä ja kahdeksan vierasta miestä raiskaamassa sitä.
- Vuoheni makasi loukkaantuneena maassa. Se ei pystynyt edes liikkumaan, mies kertoo Hindustan Timesille.
Naapuriensa avustuksella vuohen omistaja ehti "rökittää" muutamaa raiskaukseen osallistunutta miestä, mutta loput pääsivät karkuun.
Mies vei vuohensa kotiin ja hoiti eläimen haavat. Eläin ei kuitenkaan suostunut syömään mitään, makasi vain paikallaan kuin halvaantuneena. Seuraavana päivänä se kuoli aivoverenvuotoon.
Paikallinen poliisi tutkii tapausta ja uskoo syyllisten löytyvän. Osalla miehistä on rikollista taustaa, osa on ollut vankilassa.
Tämä on ihan oikeassa keskustelussa!
Sossun sponssaama suunsoittaja.