Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Netraudasta reklamaatiotapauksissa?

Vierailija
30.07.2018 |

Millaisia kokemuksia teillä on Netraudasta silloin, kun pitää reklamoida? Katavatko vastuunsa vai väistelevätkö sitä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavaraa ei toimitettu 10 päivän sisällä, jonka jälkeen peruin kaupan. Rahoja ei palautettu lupauksista huolimatta, kuin vasta kahden viikon päästä. Eli ei koskaan enää netrautaa. Arvostelua ei julkaistu, koska se oli negatiivnen

Vierailija
2/4 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huonoja kokemuksia minullakin.

Vialliset tuotteet neuvotellaan valmistajan kanssa.

Netraudasta tilaamamme JeldWenin tammiviiluovet olivat hirveää kuraa, jotain varaston nurkkaan jäänyttä kakkoslaatua. Suurimmassa osassa ovia oli värivirhe tai viilupinnasta puuttui lakka jostain kohdasta. Jeldwen lupasi vaihtaa ovista vain osan. Nyt on odoteltu jo 1,5 kk eikä uusia ovia ole tullut.

Kuntuote on pahasti myöhässä aiheutunutta vahinkoa ei ilmeisesti korvata mitenkään.

Meillä meni kesä pilalle kun Glasshouse saunan lasiseinät eivät tulleetkaan kesäkuussa vaan heinäkuun lopussa ja asentaja oli jo lähtenyt kesälomalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin muutaman pikkutavaran, joissa pintavirheet, joten palautukseen meni. Mutta palauttaminen oli tehty kyllä hankalaksi. Palautusohjeita ei missään, vaan ne piti kysyä asiakaspalvelusta. Sieltä tuli meili, jossa oli pelkkiä standardilauseita ja ohje, että palautuspakettiin ei saa liimata tai kirjoittaa mitään. No, mihinköhän se palautusosoite laitetaan. Paketti pitäisi kuulemma teipata kirkkaalla teipillä. Hmm, joo en lähde ostamaan kirkasta teippiä. Taitaa olla tahallaan tehty niin vaikeaksi, ettei kukaan vain palauttaisi mitään.

Vierailija
4/4 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netrauta myi meille kakkoslaadun tavaraa, joka ehdittiin pahaksi onneksi asentamaan paikoilleen. Reklamaation kohdalla kävi selväksi, että myyvät ihan tietoisesti kuluttajille kakkoslaatua, jättävät tosin laatupoikkeaman ilmoittamatta verkkokaupassaan. Asiakaspalvelu levittelee käsiään, muuntaa faktoja ja jättää vastaamatta vaikeisiin kysymyksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan