Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi itku... Lupaava suhde kaatuu, mies osallistui Kaljakelluntaan

Vierailija
30.07.2018 |

Ei siitä mitään tule, en vain yksinkertaisesti voi enää ottaa miestä vakavasti. Melkein nelikymppinen. Jotenkin olettaisi, että tuollainen lapsellinen örvellys olisi jäänyt jo kauan sitten historiaan.

Mitään ennakkomerkkejä tästä ei ollut. Mies vaikutti jo tasaantuneelta ja fiksulta. Kun itse olen absolutisti ja luonnonrakastaja, niin kyllä tuo nyt taitaa olla ratkaiseva kysymys. Juntti ei vain yksinkertaisesti sytytä.

Eilen piti tavata, mutta oli niin pahassa krapulassa, ettei päässyt kämpästään lähtemään. Laittoi kuvan: kirkkaanpunaiseksi palanut iho, ja aurinkolasien jättämät valkoiset renkulat silmien ympärillä. Yök.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä, sanoitko Ap, että mies löi vielä luurin korvaan? Eikä vastannut puheluihin?

Joo ei kiitti, antaa jäädä kellumaan vaan... :D

t. 33

Vierailija
42/50 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä vielä (varmaan viimeinen viesti).

Ei siinä mitään, jos sovittu tapaaminen perutaan, mutta se huolestuttaa, ettei nelikymppinen ihminen osaa hallita omaa juomistaan niin, että selviytyisi seuraavana päivänä sovituista menoista. Näin alkoholistivanhempien ikeen alla kasvaneena absolutistina tuo on aika merkittävä VÄLTÄ TÄTÄ HENKILÖÄ -merkki.

Ja se, että en koskaan voisi kuvitella osallistuvani tuollaiseen ördäykseen. Siitä saattaisi muodostua kynnyskysymys, jos suhde muodostuisi vakavaksi. Toivoisin suhteessa, että mies ei enää kävisi, tai mies toivoisi, että lähden mukaan. Ristiriitoja ja ihan turhaan, kun ne on vältettävissä jonkun muun kanssa.

Minulla ei todellakaan ole mitään sitä vastaan, että joskus kännätään ja vähän ördätäänkin, mutta tuo koko tapahtuma saa minussa, paatuneessa luonnonrakastajassa, aikaan pelkkää inhoa. Ja se, kun se ihminen, jota piti fiksumpana, on osallistunut siihen roskaamiseen ja paikkojen hajottamiseen. Ottaa niiiiiin päähän.

Eli ongelma on nyt lähinnä se, että tämä mies ei istunutkaan siihen käsitykseen, jonka olin hänestä luonut sen tuttavuuden perusteella, joka meillä oli. Omaan maailmaani ei yksinkertaisesti roskaajalla ole asiaa, ja siitä en tingi. Toivon todella, että oma puolisoni osaa pitää hauskaa muullakin tavalla kuin moisilla Kaljakellunnoilla. Himoni ja haluni tätä miestä kohtaan kuolivat täysin, kun alkoi se teinimäinen "nyt on niin hirvee darra etten pääse tänään" ja se kuva vielä, apua. Kuvailu siitä, miten siistiä oli, kun kaikki oli ympärillä kännissä, osa kusi kumiveneestä veteen, hoilattiin typeriä lauluja. Tuo on jotakin, mitä en käsitä, joten vapautan miehen etsimään jonkun, joka käsittää.

Meistä olisi tullut huono pari, eikä siis pelkästään hänen syystään. Vikaa toki minussakin. That is it, asia loppuunkäsitelty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat tosikolta ja niuhottajalta. Itse en jaksaisi sellaista. Kyllähän elämässä saa pitää hauskaa!

Toki. Mutta kaikkien käsitys hauskasta ei ole itsensä juominen humalaan. Jos tällaista harrastaa on turha vinkua sitten kun käy ilmi ettei kaikki ei sitä örvellystä hyväksy.

Vierailija
44/50 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat tosikolta ja niuhottajalta. Itse en jaksaisi sellaista. Kyllähän elämässä saa pitää hauskaa!

Toki. Mutta kaikkien käsitys hauskasta ei ole itsensä juominen humalaan. Jos tällaista harrastaa on turha vinkua sitten kun käy ilmi ettei kaikki ei sitä örvellystä hyväksy.

Tässä ketjussa olikin kyse yhdestä kerrasta ja junttiuden tunteesta. Kun ap kertoi asiasta enemmän, niin kuva muodostuu ymmärrettäväksi. Se ei ole merkittävää mitä tekee, vaan miten tekee. Tuo naureskelu kertoo asenteesta.

N50

Vierailija
45/50 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on kieltänyt hauskanpidon? Onko sun mielestä ok että sovittu tapaaminen peruuntuu krapulan takia? - ohis

Mikä oli tämä sovittu tapaaminen.? Oliko seksiä sovittu?

Ehkä sun asenne on vaan sellanen, että miestä ei kiinnosta.

Vierailija
46/50 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaatui yhdeksän vuoden suhde kaljakelluntaan. Mies iski sieltä jonkun kännisen bikiniteinin jonka kanssa nuolivat ja hiplasivat. Onneksi miehen kaveri otti kuvia todisteeksi. Ole ap onnellinen, ettei teidän suhde ollut tuon pidemmällä.

Vierailija
47/50 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin viestin, jossa selitin, että käsityksemme hauskanpidosta ovat niin eroavaiset, että siitä seuraisi jatkossa ongelmia. Toivotin mukavaa loppuakin kesää ja kaikkea hyvää jatkoon.

Mitä enemmän asiaa mietin, sitä varmempi olen siitä, että noin itsekkäällä ja ajattelemattomalla miehellä ei voisi olla mukavaa kanssani. Nillittäisin koko ajan hänelle. Enkä minä taas voisi rakastaa ihmistä, joka ei rakasta luontoa saman verran kuin minä.

Kuulostaa vähän snobimaiselta ja turhalta painottaa noita hauskanpidon eroavaisuuksia, varsinkin kun ei tiedetä asioiden yksityiskohtia.

Joku ehkä roskaa tuossa tapahtumassa, mutta se ei tarkoita sitä, että tuo mies tekisi niin tai että hän ei esim.osallistuisi mahdolliseen jälkisiivoukseen. Tämä ei tietenkään sopi ylemmyydentuntoiseen narratiiviin.

Mutta kai tästä voi päätellä, että kiinnostus miestä kohtaan oli alunperinkin hiuskarvan varassa ja nyt sitten löytyi syy jäädä odottamaan prinssiä.

Vierailija
48/50 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko myöntää etten ollut koskaan kuullut "kaljakellunnasta". Kuvahaun perusteella tulee mielikuva melko junttimaisesta tapahtumasta, mutta en kyllä äkkiseltään ymmärrä, mikä uimapatjoilla kellumisesta tekee erityisen epäekologista?

Roskaaminen toki, jos ihmiset heittävät roskansa veteen - mutta ihminen joka ei välitä ympäristöstään, roskaa yhtä lailla sivistyneemmällä piknikilläkin...

Vierailija
49/50 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme, että on niin paljon sinkkunaisia....

Mitä välii sillä on, jos miehellä on joku junttijuttu?

Mitä välii sillä on, jos miehellä on rumat kengät?

Mitä välii sillä on, jos mies ei osaa yhdyssanoja?

Loppupeleissä merkitsee vain tunne-elämän tasapainousuus, autenttisuus ja rakastamisen taito.

N50

Minä ajattelin juuri noin kolmikymppisenä kun edellinen ihastus meni karille ja biologinen kello tikitti. Hyväksyin junttijutut, rumat kengät, kielioppivirheet, huonot tavat ja sitten jouduin hyväksymään sen, että tunne-elämän tasapainoisuus, autenttisuus ja rakastamisen taito katosivat. Olin parisuhteessa psykopaatin kanssa.

Vierailija
50/50 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se kelluva kalja sika!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi