Voi itku... Lupaava suhde kaatuu, mies osallistui Kaljakelluntaan
Ei siitä mitään tule, en vain yksinkertaisesti voi enää ottaa miestä vakavasti. Melkein nelikymppinen. Jotenkin olettaisi, että tuollainen lapsellinen örvellys olisi jäänyt jo kauan sitten historiaan.
Mitään ennakkomerkkejä tästä ei ollut. Mies vaikutti jo tasaantuneelta ja fiksulta. Kun itse olen absolutisti ja luonnonrakastaja, niin kyllä tuo nyt taitaa olla ratkaiseva kysymys. Juntti ei vain yksinkertaisesti sytytä.
Eilen piti tavata, mutta oli niin pahassa krapulassa, ettei päässyt kämpästään lähtemään. Laittoi kuvan: kirkkaanpunaiseksi palanut iho, ja aurinkolasien jättämät valkoiset renkulat silmien ympärillä. Yök.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme, että on niin paljon sinkkunaisia....
Mitä välii sillä on, jos miehellä on joku junttijuttu?
Mitä välii sillä on, jos miehellä on rumat kengät?
Mitä välii sillä on, jos mies ei osaa yhdyssanoja?Loppupeleissä merkitsee vain tunne-elämän tasapainousuus, autenttisuus ja rakastamisen taito.
N50
Elämäntavoiltaan -ja arvoiltaan täysin yhteensopimaton tyyppi on vain rasite tulevaisuudessa. Kun tietää, ettei itse voi tiettyjä asioita hyväksyä ja niistä koituisi suhteessa vaan jatkuvaa vääntöä, niin eikö ole kaikille osapuolille parasta vaan lopettaa ajoissa. Pyydä toki yhteystiedot apltä jos moisen juntin itsellesi haluat.
Yks kaljakellunta kaataa kaiken??? =D =D
Oikeesti!
N42
Vierailija kirjoitti:
Mitä välii sillä on, jos mies ei osaa yhdyssanoja?Loppupeleissä merkitsee vain tunne-elämän tasapainousuus, autenttisuus ja rakastamisen taito.
N50
Kyllä mun mielestä on tärkeää myös se, että on samanlaiset arvot = ei roskata, eikä ryypätä räkäkännejä jossain junttitapahtumassa.
Myös N50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N50
Kyllä mun mielestä on tärkeää myös se, että on samanlaiset arvot = ei roskata, eikä ryypätä räkäkännejä jossain junttitapahtumassa.
Myös N50
Minä taas uskon, että yhdessä voi elää, vaikka on erilaiset arvot. Uskova ja ateisti, kapitalisti ja kommunisti - jos vain antaa toisen olla sellainen kuin on, eikä yritä toista käännyttää.
Se ei haittaa minua, jos vetää räkäkännit jossain junttitapahtumassa, kunhan se ei häiritse minun elämänvalintojani. On tilanteita, jolloin se häiritsee, kuten se, että kömpii joka viikonloppu kotiin siinä kunnossa, tai on minulle aggressiivinen tai ei osallistu koskaan minun harrastuksiini.
Rakkaus on toisen täydellistä hyväksymistä. Itseään ei saa satuttaa, eikä joku junttitapahtuma satuta kuin korkeintaan egoani.
Porvoossa osallistuminen kaljakelluntaan johtaa suhteen päättämiseen tekstiviestillä. Aika hyvä. 4/5.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N50
Elämäntavoiltaan -ja arvoiltaan täysin yhteensopimaton tyyppi on vain rasite tulevaisuudessa. Kun tietää, ettei itse voi tiettyjä asioita hyväksyä ja niistä koituisi suhteessa vaan jatkuvaa vääntöä, niin eikö ole kaikille osapuolille parasta vaan lopettaa ajoissa. Pyydä toki yhteystiedot apltä jos moisen juntin itsellesi haluat.
Oikeesti!
N42
Kyllähän tuo kaljakellunta on yksi osoitus arvojen yhteensopimattomuudesta. Ei kai kenenkään ole pakko väkisin ryhtyä suhteeseen ihmisen kanssa, jota ei voi monestakaan syystä arvostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N50
Toki. Viittasin viestissäni kaikkii muihinkin ketjuhin. En voi tajuta näitä ”mies jättää kaapin ovet auki - pitäisikö erota” - juttuja.
Samaan aikaan on kejuja, joissa mies haukkuu, ja ”muuten hän on niin hyvä mies, kun ei polta eikä juo”.
Jos toisessa on jatkuvasti ärsyttäviä piirteitä ja tapoja, niin eikö se vaan ole järkevämpää etsiä sellainen jolla niitä ei ole. Sitä kyllä en ymmärrä miksi jotkut roikkuu huonoissa suhteissa.
Saisi tulla kanssani kellumaan koska vain!
N29
Tiukkapipo joo. Kyllä itse pidän lähinnä säälittävänä nelikymppisiä räkäkännääjiä. Kyllä arjen täytyy olla aika hirveää jos pitää nollata ryyppäämällä. Pitäisi elämässä olla jo muuta sisältöä. Juntti on juntti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N50
Toki. Viittasin viestissäni kaikkii muihinkin ketjuhin. En voi tajuta näitä ”mies jättää kaapin ovet auki - pitäisikö erota” - juttuja.
Samaan aikaan on kejuja, joissa mies haukkuu, ja ”muuten hän on niin hyvä mies, kun ei polta eikä juo”.
Jos toisessa on jatkuvasti ärsyttäviä piirteitä ja tapoja, niin eikö se vaan ole järkevämpää etsiä sellainen jolla niitä ei ole. Sitä kyllä en ymmärrä miksi jotkut roikkuu huonoissa suhteissa.
En olekoskaan lasten kodin rikkomisen kannalla, kun syynä on ärsyttävät piirteet.
Ei nyt koske tätä ketjua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N50
Oikeesti!
N42
Ei kyllä uskois sua 42 vuotiaaksi.. Ehkä se isoin ongelma ei ollut kärjistetystä otsikosta huolimatta se kumiveneellä pitkin Vantaanjokea lipuminen, vaan se että mies juo sellaset perseet ettei pysty pitämään sovituista asioista kiinni. Varmaan aika turnoff absolutistille. Ite juon välillä aika reilustikin ja kaljakelluntaankin voisin osallistua jos jokainen siellä osaisi siivota sotkunsa ja olla kusematta muiden pihoille, mutta ymmärrän kyllä hyvin apn pointin ja ärsytyksen
n23
Vierailija kirjoitti:
Laitoin viestin, jossa selitin, että käsityksemme hauskanpidosta ovat niin eroavaiset, että siitä seuraisi jatkossa ongelmia. Toivotin mukavaa loppuakin kesää ja kaikkea hyvää jatkoon.
Mitä enemmän asiaa mietin, sitä varmempi olen siitä, että noin itsekkäällä ja ajattelemattomalla miehellä ei voisi olla mukavaa kanssani. Nillittäisin koko ajan hänelle. Enkä minä taas voisi rakastaa ihmistä, joka ei rakasta luontoa saman verran kuin minä.
Oliko tässä nyt se juominen vai se luonto ongelma?
Ajattelen aika samaan tapaan kuin ap. Mutta lähinnä ajattelisin tuossa tilanteessa sitä, että en itse ikinä pilaisi orastavaa suhdetta sen takia, että tapaaminen peruuntuu krapulan takia. Ts. jos olisin kiinnostunut jostain ihmisestä, treffit ei missään nimessä peruuntuisi noin inhottavasta syystä, jonka voi myös välttää. Varsinkin, jos on sovittu jo jotain muuta valmiiksi. Rautalankaa: jos minulla on tärkeät treffit, krapulaa ei ole, koska sitä ei hankita ennen niitä. Jos treffit ei ole tärkeät, se kumppani ei kiinnosta tarpeeksi ja asia on selvä!
Joku erityistilanne voi tietysti aina tulla, mutta sitten asiat hoidetaan parempaan kuntoon kuin ne olisi olleet muuten eli ainakin joku loistava vastaehdotus tilalle enkä helposti mainostaisi krapulaa kellekään.
Roskaamisesta ja ördäämisestä olen suunnilleen samaa mieltä. Kaljakellunta & junttius ei ole puolustus millekään, päinvastoin. Juhliminen on toki ok ja krapulakin saattaa joskus tulla, kun on lupa. Virheitä saa olla kaikissa, mutta suhteen alku on herkkää aikaa osoittaa kiinnostuksen puutetta.
Mutta eikö ole tosiaan hyvä, että asia selvisi varhaisessa vaiheessa?
t. keski-ikäinen, korkeasti koulutettu suhteellisen tyylikäs nainen, joka on muutaman kerran "pilannut" huonohkot treffit valmiiksi juomalla liikaa puoliksi tahallaan :)
Nyt on nipotus huipussaan! Kaljakellunta kuullostaa mukavalle puuhalle. Tosin asun niin kaukana että osallistuminen olisi hankalaa. Roskat roskiin, mutta kylmä olut ja rentoa kelluntaa helteessä on varmasti vaivansa väärti. Toki sovittu meno krapulan takia on ikävää, mutta tuskin noita yhtenään tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
N50
Jos mä kirjoitan noin kun olen 50v. Mut saa viedä Siperiaan ja jättää sinne.
Joo tää kellunta on hyvä urpous-testi. Toinen on se härkäjuoksu Espanjassa. Aivan tolkuttoman tyhmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaista ihmistä ole keksitty, jonka tekemisissä olis mitään huomautettavaa. Jos vetelet jostain yhdestä hiton kaljakellunnasta tollasia johtopäätöksiä, niin hohhoijaa.. Jos se ukko ryyppää ja rällää joka viikonloppu, niin sitten voisin ymmärtää.. mutta että vaan yksi tapahtuma..
Kuullostat kontrollifiirikltä. Ei elämä ole niin vakavaa.
t. N 42 ja voisin osallistuakkin joskus kaljakelluntaan
Luonnon tuhoaminen oman itsekkään hauskanpidon takia on todellakin vakavaa!
Sä varmaan voit sitten kertoa miten ekologisesti itse elät? Shamppoita ja peruaineita et varmaan käytä, syöt vain kasviksia.. kasvatat nekin varmaan ihan itse, et varmaan myöskään omista autoa koska yksityisautoilu on saatanasta, etkä käy missään lomalla, lentäminenhän tuhoaa maapallon... vaatteetkin on varmaan kaikki nahasta, myös kaikki kengän pohjatkin... Mitään muovistakaan et kotiin varmaan tuo... Ihan voit vapaasti kertoa, kuuntelen! Vai onko tää taas tätä tekopyhyyttä? Heti kun joku asia ei miellytä, niin vedellään ekologisuus kehiin ja pyyhkästään autolla kauppaan ja ostetaan ulkomailta roudattua ruokaa, kun se on halvempaa kuin kotimainen...
Melko ekologisesti elän, en nyt ala sitä sen enempää avata, koska ei se kuulu sinulle eikä ketään muuta kiinnosta.
Paljon epäekologisuutta kykenen ymmärtämään, mutta roskaamista en. Sinä kaiketi hyväksyt sen?
Aina huonosti väistit! Eli tää on taas tätä, että vängätään ekologisuudesta, mutta sen mukaan ei itse eletä.
Voit aloittaa oman keskustelun ekologisista elämöntavoista, jos ne sinua kiinnostavat, tähän keskusteluun ne eivät kuitenkaan kuulu. Toisekseen, kukaan meistä ei pysty elämään 100% ekologisesti.
-ohis
Vaikutat tosikolta ja niuhottajalta. Itse en jaksaisi sellaista. Kyllähän elämässä saa pitää hauskaa!
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat tosikolta ja niuhottajalta. Itse en jaksaisi sellaista. Kyllähän elämässä saa pitää hauskaa!
Kuka on kieltänyt hauskanpidon? Onko sun mielestä ok että sovittu tapaaminen peruuntuu krapulan takia? - ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N50
Jos mä kirjoitan noin kun olen 50v. Mut saa viedä Siperiaan ja jättää sinne.
Toivottavasti viisastut elämäsi aikana ja löydät tärkeimmät asiat elämässä...
Ohis
Aina huonosti väistit! Eli tää on taas tätä, että vängätään ekologisuudesta, mutta sen mukaan ei itse eletä.