Uskotko että Kim Kardashian painaa 54 kg?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Olen 159 pitkä ja nuorempana painoin 52 kg. Ja olin oikeasti ihan kuin tikku. Tietysti olemme kaikki erilaisia mutta luulisi tuo takamus ja rinnat painavan aika paljon.
Minä olen 170,5 ja painoin nuorena 54 kiloa, en ollut tikku, vaan lihaksikas, ja rinnatkin dd-kupin. Joten 159-senttinen noilla kiloilla voi olla jo aika muodokas.
Naisten olemattomilla lihaksilla ihmeellisen kevyt nainen voi näyttää lihavalta.
Kimi takapuolineen on todellisuudessa pieni, kuvissa näyttää isommalta kuin on ja takapuoli on siis muuhun kroppaan verrattuna iso mutta ihan samankokoinen kuin 20 senttiä pidemmän ja vähemmän rotevamman naisen takamus. Kun siis katsoo vaikka Kimin ja Kanyen yhteiskuvia niin Kimin takapuoli ei ole yhtään sen leveämpi kuin Kanyen. Ja Khloe joka on siskoksista rotevin on myös oikeasti aika siro mutta näyttää jätiltä minikokoisten siskojensa rinnalla.
Painaa ainakin 69kg. Kymmenen kiloa lisättynä pituuden kahteen viimeseen lukuun on lievästi ylipainoinen. Tuo on kyl enemmän.
Muiden lyhyiden julkkisten vierellä Kim näyttää max 156cm pituiselta.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen niin kateellinen Kimin vartalosta ja muodoista. Itse olen 165 cm, 65 kg plösö ja tissit aa-kuppia. Kimillä isot tissit vaikka on laiha. On kyllä voittanut geenilotossa jättipotin.
Silikonit kun laittaa 20 vuotiaana, niin siinä se geenilotto. Rahalla saa...
Olisi jo aika ison perheen joulukinkun kokoinen...
Näillähän on kaikilla silarit (äidilläkin) paitsi sillä mallitypyllä. Eiköhän oikea tissien koko näy hänessä.
Olisi mielenkiintoista nähdä luonnossa millainen pygmi se oikein on?
M kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista nähdä luonnossa millainen pygmi se oikein on?
Olen kerran nähnyt hänet ja hän on todella pienikokoinen silikoneista ja peffaimplanteista huolimatta.
Cottage Cheese stuffed in trashbag
Vierailija kirjoitti:
Näillähän on kaikilla silarit (äidilläkin) paitsi sillä mallitypyllä. Eiköhän oikea tissien koko näy hänessä.
Kendall. Muutenkin söpöin/kaunein noista ja ei ainakaan ole laittanut överiksi plastiikkakirurgin kanssa.
Kimin /c painaa jo puolet tuosta väitetystä kokonaispainosta.
Oho onpa se alussa ollut normaalin näköinen. No makunsa kullakin jos v. 17 miellyttää
Ei paina 54 kg, vaan vähintään 64 kg. Itse olen 155 cm/51 kg ja olen sopusuhtainen. Jos hän olisi 159 cm/54 kg, olisimme vartalotyypiltämme aika lähellä toisiamme. Lisäksi Kimin kuvia muokataan rankalla kädellä, ei varmasti ole tasaista mahaa ja tiimalasivyötäröä. Hänen takamuksensakin on todella selluliittinen, ei mistään suunnasta sileä. Oksettava, feikki, valehtelija.
Pelkkäalakroppa tai perse painaa jo tuon verran.
Kuka tämän Kim Kardashianin imagon on suunnitellut? En ymmärrä suosiota. Onhan se kasvoiltaan ihan ok, mut en kattois kahta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tämän Kim Kardashianin imagon on suunnitellut? En ymmärrä suosiota. Onhan se kasvoiltaan ihan ok, mut en kattois kahta kertaa.
Moni mies tykkää nykyisin pylleröistä, isoista jättihanureista. Vaikea tehdä nopeaa anayysia _miksi_, mutta nykyajan perversio se on. Ja naiset toteuttavat sitä sälittävinä salilla, pahimmillaan implanteilla.
Voi ihmistä. Voi ihmisyyttä.
Veikkaisin 155cm/62kg olevan lähempänä totuutta.
Kattokaa ny tätä habaaki? Ja pepa. Siis kylä on pakko olla jtn 65kg.
https://www.google.fi/search?q=Kim&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKE…: