Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko että Kim Kardashian painaa 54 kg?

Vierailija
30.07.2018 |

159 cm pitkä. Minä en usko.

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko! Näyttää paljon painavammalle.

Vierailija
2/69 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, koska on vain 159 senttiä pitkä.

Veikkaan että jenkit vetää pituutensa päälle vielä sen ylimääräisen tuuman, eli totuus lienee tuo 159 miinus tuuma eli noin 2,5 senttiä.

Kendall on siskoista pisin, 175-senttinen, mutta näyttää yli 180-senttiseltä perheen persjalkaisten naisten rinnalla, koska on hoikkarakenteinen, isäänsä tullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kim on teettänyt rasvansiirtoja hanuriin noin 10 vuotta.

https://www.thesun.co.uk/wp-content/uploads/2017/04/kh-composite-kim-as…

Kätevää kun voi syödä ja kasvattaa vyötäröä, ja ne rasvat siirretään sitten kirurgin toimesta vyötäröstä pyllyyn. Samaa teetetään Khloelle ja Kylielle, eli molemmille ilmestynyt pyllyt ja vyötäröt viime vuosina. Sarjassa syövät aina salaatteja, mutta taitaa olla feikkaamista koska eihän niillä pysty kasvattaa rasvaa kehoon rasvansiirtoa varten?

Vierailija
4/69 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Veikkaan 60 kiloa. Olen saman pituinen ja painan tuon verran. Meillä on massaa suunnilleen saman verran mutta eri tavoin jakautuneena. Muistan, kun Kim sanoi jossain vaiheessa painavansa 65 kiloa ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen, eikä tuolloisissa kuvissa ole kovin paljon eroa nykyisiin kuviin. Vastaavasti noin kymmenen vuotta sitten hän ilmoitti painokseen 52 kiloa mutta on nyt selvästi tuhdimmassa kunnossa (enkä sano tätä pahalla, minusta saakin olla).

Vierailija
5/69 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

159 cm korkokengät jalassa! Ämmähän on täysi kääpiö, asia jolle moni amerikkalainen tv-ohjelma on nauranut. Oikea pituus saattaa hyvinkin olla 149...

Vierailija
6/69 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kim on teettänyt rasvansiirtoja hanuriin noin 10 vuotta.

https://www.thesun.co.uk/wp-content/uploads/2017/04/kh-composite-kim-as…

Kätevää kun voi syödä ja kasvattaa vyötäröä, ja ne rasvat siirretään sitten kirurgin toimesta vyötäröstä pyllyyn. Samaa teetetään Khloelle ja Kylielle, eli molemmille ilmestynyt pyllyt ja vyötäröt viime vuosina. Sarjassa syövät aina salaatteja, mutta taitaa olla feikkaamista koska eihän niillä pysty kasvattaa rasvaa kehoon rasvansiirtoa varten?

Toisaalta vanhemmiten monilla alkaa takapuoli muutenkin kasvaa. On paljon keski-ikäisiä naisia, joilla on tosi iso takamus mutta jotka tuskin ovat käyneet rasvansiirroissa. En epäile, etteikö Kimille olisi tällaisia operaatioita tehty, mutta on hänen tapauksessaan geeneilläkin osansa.

Vierailija
7/69 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 159 pitkä ja nuorempana painoin 52 kg. Ja olin oikeasti ihan kuin tikku. Tietysti olemme kaikki erilaisia mutta luulisi tuo takamus ja rinnat painavan aika paljon.

Vierailija
8/69 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla mahdollista. Nyt on vaikea hahmottaa sen todellista kokoa, koska kaikki rasva on sullottu sinne ahteriin. Muutenhan se on aika laiha, jalatkin jotenkin suhteettoman tikut. Entäs silikonit, joku tietävä vois valaista mua, painaako ne samanverran kuin luomutissit?

Vierailija
9/69 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimin ahteriin on siirretty monta kiloa rasvaa. Pelkästään se jo tekee 54kg painon aika mahdottomaksi.

Vierailija
10/69 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin voi painaa, isot tissisilikonit painavat korkeintaan kilon ja persukseenkaan ei pieni ihminen monta kiloa tarvitse laittaa, kun se jo näyttää isolta. Ja valokuva "lihottaa" yleensä muutaman kilon.

Vierailija
11/69 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin uskoa. Olen itse 161 cm pitkä ja nuorena painoin 48-50 kg, ja mulla oli silti G-kupin tissit ja leveä lantio. Ei toki tuolla tavalla perää kuin kimillä, mutta toisaalta Kim näyttää luustoltaan ja rakenteeltaan vielä sirommalta muuten kuin minä.  (Mulla ei kyllä sitten valitettavasti lasten saannin jälkeen kertynyt lisäpaino tullut takapuoleen vaan makkaroiksi vatsalle. 54 kilon painossa olen jo pömppö-kaljamahainen)

Vierailija
12/69 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Johan se pelkkä persekin painaa 50 kg.

Vierailija
13/69 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei paina. Itse painan 54kg ja olen 160 cm. Aivan eri mallinen, ei tuollaista perää tai purjeita :)

lähemmäs 60kg oikea paino

Vierailija
14/69 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään se implanttip€rse painaa 54 kg.

Vierailija
15/69 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että sen pe"rse painaa tuon verran

Vierailija
16/69 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se painaa 54 kg, jos se ei laske teko-osia siihen painoonsa mukaan. Tekoperse ja -tissit yht. 10-15 kg sitten siihen päälle.

Vierailija
17/69 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, itse olen 171 cm ja noin 54 kg, luulin Kimin painavan ehkä 65 kg? Sen verran erinäköisiä ollaan jos paino on sama.

Vierailija
18/69 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska p€r$e.

Vierailija
19/69 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks Kimin mehukkaita kankuista painaa ton verran.

Vierailija
20/69 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akka on mallia yhtä pitkä kuin paksukin, todella tanttaran oloinen, veikkaisin painon olevan vähintään 70 kg.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi