Uskotko että Kim Kardashian painaa 54 kg?
Kommentit (69)
Näin Madame Tussaudsissa hänen näköisnukkensa ja yllättävän pieni oli. Voi hän tuon määrän painaakin, itse olen pidempi ja painan 50 kg aivan eri ruumiinrakenteella.
No mä olen 164/65 ja valokuvissa huomattavasti Kimiä pienemmän näköinen (ja hän varmasti vielä muokkaa omiaan, minä en). Mittani ovat 98-70-94, eli varmasti mulla on pienempi perä kuin hänellä. Hän on toki lyhyt mutta silti - en usko että painaa noin vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kim on teettänyt rasvansiirtoja hanuriin noin 10 vuotta.
https://www.thesun.co.uk/wp-content/uploads/2017/04/kh-composite-kim-as…
Kätevää kun voi syödä ja kasvattaa vyötäröä, ja ne rasvat siirretään sitten kirurgin toimesta vyötäröstä pyllyyn. Samaa teetetään Khloelle ja Kylielle, eli molemmille ilmestynyt pyllyt ja vyötäröt viime vuosina. Sarjassa syövät aina salaatteja, mutta taitaa olla feikkaamista koska eihän niillä pysty kasvattaa rasvaa kehoon rasvansiirtoa varten?
Toisaalta vanhemmiten monilla alkaa takapuoli muutenkin kasvaa. On paljon keski-ikäisiä naisia, joilla on tosi iso takamus mutta jotka tuskin ovat käyneet rasvansiirroissa. En epäile, etteikö Kimille olisi tällaisia operaatioita tehty, mutta on hänen tapauksessaan geeneilläkin osansa.
Meinaatko että Kimin nuorin siskopuoli Kylie Jennerin peppu kasvoi 1-2 kk aikana, kun ikääntyi? ;) Joko implantit tai rasvansiirto pakaroihin. Vyötärökin ilmestyi jostain.
http://3.bp.blogspot.com/-77bfpxIO6XM/VgF2jmiwC3I/AAAAAAAGp4Q/QtOnG3kOh…
Sama koskee Kimin nuorempaa siskoa Khloe Kardashiania, aikamoinen muutos pepussa, kun ikääntyi noin reilut puoli vuotta ;D Samalla vyötäröstä lähti noin 15-senttiä.
Minusta nuo Kardasshiaanit olivat nätempiä ennen kaikkia leikkauksia, Kourtneyssä ja Robissa on enää sitä söpöä armenialai-lookia jäljellä.
uskon, se on muuten tosi hoikka, jossei tissejä ja persettä lasketa
Miettikää että plastikkakirurgit pitkin maailmaa ovat kertoneet että heille tuodaan klinikalle eniten Kimin kuvia, että porukka haluaa muokata itsestään hänen näköisensä. Naisia JA miehiä :D
Onhan Suomessakin bloggaajia jotka yrittää epätoivoisesti olla Kim ;)
Minusta Kim ei ole koskaan ollut mitenkään erityisen hyvän näköinen, jos vertaa vaikka johonkin J.Lo:hon jolla kauniit kasvot ja sopusuhtainen kroppa peppuineen päivineen. Näyttää edelleen hyvältä vaikka on lähemmäs 50v!
Jossain oli tutkittu ja tehty mittakuvia että Kim Kardashianin kädet ovat niin lyhyet ettei ne ylety pyyhkimään pyllyä! :DDD Onkohan sillä sellainen vessanpytty kotona jossa on ne pyllynpesulaitteet ja muut siellä pytyn sisällä?
Kim on kuulemma yllättävän siro luonnossa, kaveri näki hänet Losissa kerran kun nuo menivät johonkin jätskibaariin kuvausryhmän kanssa.
Sanoi että vaikutti noin 150cm korkeintaan, tosi lyhyet jalat, ja peppua todennäköisesti muokataan vielä enemmän kuviin ja että se oli leveä muttei niin pysty kuin kuvissa.
Onhan se nyt hemmetin pieni nainenkin. Ei mahaa, ei tönkköjalkoja liioin ja kuten joku jo sanoikin niin hollywoodissa hiukan aina liitoitellaan mittoja, eli kilo-pari ja muutama sentti sinne tänne.
Vierailija kirjoitti:
Jossain oli tutkittu ja tehty mittakuvia että Kim Kardashianin kädet ovat niin lyhyet ettei ne ylety pyyhkimään pyllyä! :DDD Onkohan sillä sellainen vessanpytty kotona jossa on ne pyllynpesulaitteet ja muut siellä pytyn sisällä?
Niissä 'Hengenvaarallisesti lihava' ohjelmissa on joskus näkynyt miten ne superlihavat pyyhkii, jotka ei itse ylety makkaroidensa takia, mutta jotka ei vielä ole ihan vuodepotilas/vaippakunnossa: tuohon tarkoitukseen on sellainen erityinen pitkä varsi, johon laitetaan paperia tai sieni päähän ja sillä pyyhitään.
Mä olen niin kateellinen Kimin vartalosta ja muodoista. Itse olen 165 cm, 65 kg plösö ja tissit aa-kuppia. Kimillä isot tissit vaikka on laiha. On kyllä voittanut geenilotossa jättipotin.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen niin kateellinen Kimin vartalosta ja muodoista. Itse olen 165 cm, 65 kg plösö ja tissit aa-kuppia. Kimillä isot tissit vaikka on laiha. On kyllä voittanut geenilotossa jättipotin.
Kuule ne geenit saa rahalla, niin sinäkin!
Mutta vaarallisia noi pylly geenit.
Tuo Khloe on kyllä jotenkin irvokkaan näköinen kropaltaan ja kasvoiltaan, ilmekin on aina kuin huussissa olisi.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Khloe on kyllä jotenkin irvokkaan näköinen kropaltaan ja kasvoiltaan, ilmekin on aina kuin huussissa olisi.
Ja oletteko huomanneet miten se sukii sormillaan (irto)lettiään koko ajan? Ainakin niissä jaksoissa joita olen joskus katsonut. Ärsyttävä tapa.
Sen Khloen oikea isähän on muuten tämä Kris-mamman entinen kampaaja, jonka kanssa sillä oli seksisuhde siihen aikaan.
Samaa näköäkin, eikö? Eli Khloen pyllygeeni ei ainakaan ole sama armenialainen kuten toisilla täyssisaruksillaan.
https://the-hollywood-gossip-res.cloudinary.com/iu/s--XG4wkXgH--/t_full…
En kykene ymmärtämään miksi jotkut haluavat tuollaisen jättiperseen. Se ei ole esteettisesti hyvännäköinen. Jos se olisi edes kuntosalilla hankittua lihasta niin olisi edes terveellinen, mutta noiden Kardashioiden perse on pelkkää rasvaa.
En, sanoisin että 65. Arvelen näin koska oon itse saman pituinen ja mulla on samantyyppinen ruumiinrakenne (ei kuitenkaan silikonia missään). Siis sellainen lyhyt, tissevä ja persevä. Vähän pyylevä.
Ei tod! Ehkä 64kg. johan se ahterikin sen kertoo, vaikka on toki sopusuhtainen, mutta kyllä ne piilokilot on siellä ahterissa ja ehkä sen takia yrittää valehdella painoonsa.
En usko. Kymmenisen kiloa lisää ja avot. Suurinpiirtein noin 60-64 kiloinen ihan varmasti. Miksi pitää valehdella? Ei se silti mikään läski ole, muttei nyt luurankokaan kuten väittää olevansa.