Matkustettiin Euroopassa ja yövyttiin muutamassa hotellissa. Pisti silmään amerikkalaisväestön ja turkkilaisten röyhkeys ja muista piittaamattomuus
Eurooppalaiset osasivat pääsääntöisesti olla ihmisiksi esim aamupalalla.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Itse kiinnitin huomiota laivalla niin ruotsalaiset tuppasivat ohittelemaan joka välissä ja tunkivat eteen juuri kun oli ottamassa jotakin ruokalajia buffetissa. Lisäksi istuimme puolittain samassa pöydässä ruotsalaisperheen kanssa. Tuijottivat ja naureskelivat meille ja luulivat etten ymmärrä ruotsia. Puhuivat typeristä suomalaisista. Me ollaan niin kilttejä ja nöyriä. Ilmeisesti että on röyhkeä niin on avain 'menestykseen'..??!
Totta - ruotsalaiset ovat monesti yllättävän huonokäytöksisiä maineeseensa nähden.
Vierailija kirjoitti:
Kumman kun israelilaisia ei ole vielä mainittu. Omahyväisiä ja äänekkäitä.
En ole huomannut. Paljon olen kuitenkin ollut mm. Tel Avivissa, Eilatissa, Jerusalemissa ja nähnyt israelilaisia turisteja maailmalla samoissa hotelleissa kuin minä.
Me ajettiin läpi Euroopan ja pahimmat vaaratilanteet liikenteessä Suomessa. Rattiraivoa ja minä minä minä asennetta. Muualla liikenne sujuvaa.
Täällä Saksassa asun lähellä US sotilastukikohtaa joten jenkkikapiaisia näkee päivittäin. Kolmannes käyttäytyy mulkusti, loput ystävällisiä.
Itseäni ärsyttää matkustellessa jenkit yli kaiken. Kerran vaihdoin konetta Pariisissa, ja satuin samaan lentokenttäbussiin parin jenkin kanssa. Toinen heistä oli koko vajaan 10 minuuttia osoittamassa ties minne ja ihmettelemässä kuinka kaikki oli niin "amaaaaazing" tai "Wow look at that!". Siis lentokentällä... varmaan oli ensi kertaa ulkomailla.
Muutenkin käyttäytyvät kuin maailmanvaltiaat. Toisaalta niin toimii myös moni eurooppalainen (venäläisistä puhumattakaan), etenkin Aasiassa ja Etelä-Amerikassa. Ei voi myöskään sanoa, että voisi suomalaisten käyttäytymistä Thaimaassa hyvällä silmällä katsoa.
En ymmärrä, mikseivät jotkut vain voi pysyä kotona...
Mulla ei ole ikinä ollut ongelmia siirtää sitä pyyhettä pois. Jos joku tulee vinkumaan asiasta, käsken mennä puhumaan henkilökunnalle. Näissä hotelleissa on aina ollut selkeä kielto varata aurinkotuoleja tuollain.