Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matkustettiin Euroopassa ja yövyttiin muutamassa hotellissa. Pisti silmään amerikkalaisväestön ja turkkilaisten röyhkeys ja muista piittaamattomuus

Vierailija
30.07.2018 |

Eurooppalaiset osasivat pääsääntöisesti olla ihmisiksi esim aamupalalla.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläiset on mun kokemukseni mukaan kaikista pahimpia. Niitä ei käytöstavat liiemmin paina. 

Vierailija
2/26 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

amerikkalaisväestön?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ne teki?

Itse huomasin laivan buffetissa kiinalaisten sikailun.

Vierailija
4/26 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiinalaiset. Järkyttäviä etuilijoita, ei mitään tapoja eikä tietenkään kielitaitoa. Tungetaan vaan päälle yhtenä lyhyenä rillipäisenä massana.

Vierailija
5/26 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas pisti silmään se, että amerikkalaiset alkoivat iloisesti tutustumaan toisiinsa. Ha kyselivät matkakuulumisia, antoivat vinlkejä mihin toisten ehkä kannattaisi mennä. Suomalaiset yrittivät olla huomaamattomia toisten suomalaisten läsnäollessa. Toki ymmärrettävää, kun eivät paljon Suomessakaan tahdo keskenään jutella. Tosin enenevissä määrin ehkä nykyään kuitenkin.

Vierailija
6/26 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasialaiset on pahimpia. Niitä on joka maailman kolkassa niin perkeleesti. Jostain ne sikiävät, eikä loppua näy.

Vierailija
7/26 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venäläiset on mun kokemukseni mukaan kaikista pahimpia. Niitä ei käytöstavat liiemmin paina. 

Kokemuksesi on itärajan Lidlin kassajonosta?

Vierailija
8/26 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turistit Itävallasta olivat kyllä sanoinkuvaamattomia kaikin tavoin eräänä kesänä.

Vierailija
9/26 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksesi on itärajan Lidlin kassajonosta?

Ei, vaan hotelleista Suomessa ja ulkomailla - Kroatiassa, Belgiassa, Hollannissa, Espanjassa ja Englannissa. Näissä nyt ainakin. En ole koskaan käynyt itärajan Lidlissä enkä muussakaan kaupassa. Pitäisikö kokeilla? Minkälaisia kokemuksia sinulla siitä paikasta on? 

Vierailija
10/26 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa... Amerikkalaiset ovat joka paikassa usein kauhean äänekkäitä, jo sellaisesta tulee varsinkin suomalaisille helposti röyhkeä vaikutelma. Ja ne amerikkalaiset eläkeläisryhmät törmäilevät eivätkä kauheasti kiinnitä huomiota muihin ihmisiin mutta se voi ennemmin johtua iästä. Venäläiset ovat kyllä niitä  röyhkeimpiä kiilaajia ja käyttäytyvät kuin muita ei olisikaan. Kiinalaisille tarjoilijat ja myyjät ovat toisen luokan kansalaisia, (Suomessa) matkamuistomyymälässä työskentelevää kaveriani yksi kiinalaisakka potkaisi kun ei sen mielestä ollut tarpeeksi nopeaa toimintaa. Turkkilaisiin turisteihin en ole pahemmin törmännyt joten niiden käytöksestä en osaa sanoa mitään.

Vierailija
11/26 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinalaisille pitäisi antaa tapakasvatusta ennenkuin ne päästetään ulos lentokoneesta. Ja venäläiset ovat ärsyttäviä maailmanomistajia.

Vierailija
12/26 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi varmaan että pysytte kotimaassa, jos ette tule eri kulttuurien ja ihmisten kanssa toimeen.

Vierailija
13/26 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläisethän kansoittavat kokonaisia hotelleja ja muutenkin varaavat tuolit altaiden liepeiltä jo aamuyöstä. Siellä on jo pyyhe joka tuolilla, kun itse yrität paikalle.

Vierailija
14/26 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävimmät kokemukset itsellä myös venäläisistä. Ovat kovin röyhkeitä.

Kiinalaismassat ovat ahdistavia. Osittain käytös on tietysti kulttuurisidonnaista, mutta olisi toivottavaa, että perehtyisivät myös länsimaisiin tapoihin.

Vierailija
15/26 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kiinnitin huomiota laivalla niin ruotsalaiset tuppasivat ohittelemaan joka välissä ja tunkivat eteen juuri kun oli ottamassa jotakin ruokalajia buffetissa. Lisäksi istuimme puolittain samassa pöydässä ruotsalaisperheen kanssa. Tuijottivat ja naureskelivat meille ja luulivat etten ymmärrä ruotsia. Puhuivat typeristä suomalaisista. Me ollaan niin kilttejä ja nöyriä. Ilmeisesti että on röyhkeä niin on avain 'menestykseen'..??!

Vierailija
16/26 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kiinnitin huomiota laivalla niin ruotsalaiset tuppasivat ohittelemaan joka välissä ja tunkivat eteen juuri kun oli ottamassa jotakin ruokalajia buffetissa. Lisäksi istuimme puolittain samassa pöydässä ruotsalaisperheen kanssa. Tuijottivat ja naureskelivat meille ja luulivat etten ymmärrä ruotsia. Puhuivat typeristä suomalaisista. Me ollaan niin kilttejä ja nöyriä. Ilmeisesti että on röyhkeä niin on avain 'menestykseen'..??!

Ruotsalaisista aina puhutaan kun olisivat jotenkni sivistyneitä. Miten voi olla sivistynyt kansa jos voivat ihan avoimesti olla rasistisia suomalaisia kohtaan? Mun mielestä minkäänlainen rasismi ja ennakkoluulo ei ole merkki sivistyksestä, ja ruotsalaiset ovat aivan äärimmäisen ennakkoluuloisia suomalaisia kohtaan.

En pidä yhtään ruotsalaisista. Norjalaiset enemmän ok.

Vierailija
17/26 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumman kun israelilaisia ei ole vielä mainittu. Omahyväisiä ja äänekkäitä.

Vierailija
18/26 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi varmaan että pysytte kotimaassa, jos ette tule eri kulttuurien ja ihmisten kanssa toimeen.

Tjaa, omalla kohdallani ei ole kyllä kysymys siitä, ettenkö tulisi toimeen heidän kanssaan, vaan huomioista, miten joidenkin kulttuureiden ja kansakuntien edustajat käyttäytyvät. Ei kai toisten huono käytös ja sen huomaaminen tarkoita sitä, etteikö heidän kanssaan voisi tulla toimeen? Sinulla on sangen kummallinen näkökanta minun mielestäni. 

Vierailija
19/26 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutis "amerikkalaisväestölle"

Vierailija
20/26 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumman kun israelilaisia ei ole vielä mainittu. Omahyväisiä ja äänekkäitä.

Minulla ei ole kokemusta israelilaisista - jostakin syystä en ole heihin koskaan törmännyt tai sitten en ole tajunnut heidän olevan israelilaisia. Ai he ovat semmoisia? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi