Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Millanen ohjelma oli Kasmasiini?
30.04.2006 |
Siskon kanssa mietittiin, tunnari muistettiin ja se labbis nimeltä Kasma. Mut mitä siinä ohjelmassa oli? Oliks se joku eläinohjelma?
Kommentit (2)
vähän niinkuin nuorten Pikku Kakkonen. yksi ohjelmista oli Holle Holopaisen joku visailuohjelma, jossa jaeltiin Erkkimerkkejä, semmoisia pyöreitä tarroja jotak liimattiin rinnukseen. sitten oli se joku jännä sarja, jonka nimessä oli haikara. ja tietty Tarkkis <3
yksi lapsijuontakista oli muutes Heta Hyttinen, tiesittekös sitä?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
että oli nuorten ohjelma, mutta millasia juttuja siinä oli?