Kumpi olisit ulkoisesti mieluummin: Penelope Cruz vai Scarlett Johansson?
Kommentit (57)
Olen kuulemma pahasti Scarlett Johanssonin näköinen, siksi vastasin että Penelope koska haluaisin tummemmat, paksut hiukset ja pienemmät ja söpömmät huulet :)
Scatlett. Haluan olla tavallisen näköinen ja huomiota en kaipaa.
Scarletin ulkonäöstä tykkään enemmän, joten hän. En osaa kuvitella itseäni tummana ja tulisena latinona.
Penelope tietty! Aivan hemmetin upea nainen. Ei vedä mitään vertoja Scarletille.
N18
Vierailija kirjoitti:
Scatlett. Haluan olla tavallisen näköinen ja huomiota en kaipaa.
Kyllä mä uskon että saisit miehiltä aika paljon huomiota Scarlettina, jolla on muhkeat rinnat ja huulet
Penelope on enemmän naisten mieleen ja Scarlett miesten.
Olisin itsekkin mielummin Penelopen näköinen.
Penelope, Scarlettin naamassa on jotain mistä en tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Penelope tietty! Aivan hemmetin upea nainen. Ei vedä mitään vertoja Scarletille.
N18
Viestisi oli ristiriitainen.
Scarlett näyttää joltain maatalon emännältä. Tuhti maatiaiseukko. Ymmärrän kyllä että suomalaiset miehet tykkää. Venäläinen N24
Scarletissa on jotain ylimaallista. Joten hän.
Vierailija kirjoitti:
Penelope, Scarlettin naamassa on jotain mistä en tykkää.
Hevosnaama.
Molemmat on kauniita omalla tavallaan mutta sanon Scarlett, koska hänen äänensä on niin ihana ja erikoinen.
Molemmat surkeita näyttelijöitä, Penelope vielä surkeampi. Aina se sama raivo päällä.
Scarlet on paljon nätimpi. Sensuelli. Penelope ihan stereotypia latinosta.
Minua inhottaa espanjalaisten tulisuus ja aksentti. Penelope ei mielestäni ole espanjalaiseksi edes erityisen kaunis. Suu jotenkin liian lähellä nenää.
penelope. toi johansson ei oo mun makuun.
https://www.lahiguera.net/cinemania/actores/penelope_cruz/fotos/2682/pe…
En pidä kauniina. Tummuus ei pelasta noita kasvonpiirteitä. En ymmärrä hehkutusta.
Tarviiko tuota edes kysyä? Penelope Cruz on ylivoimainen. Ikinä ymmärtänyt miesten kuolausta tuulipuku-Johanssonin perään.