Mihin tulet kuolemaan?
Mihin uskot tulevasi kuolemaan, kun sen aika on?
Tässä oma listani:
1. Kansanmurha
2. Supervirus
3. Syöpä
Kommentit (49)
Aivoveritulppaan. Se on todennäköisin tapahtumakulku.
Leukemia tai keuhkosyöpä, joka johtuu ilmansaasteista.
Itsemurha
Meinasin aikaisemmin käydä kommentoimassa, että itsemurhaan varmaan, mutta en kehdannut. Näköjään aika moni muu kehtasi.
En ole vielä päättänyt aikaa, tapaa, enkä paikkaa. Todennnäköisesti jonkun vuoden ensimmäinen tai viimeinen päivä, ampumalla ja sairaalan ruumishuoneen ulkopuolella.
Aivoinfarktiin. Näin myös toivoisin.
Toivottavasti kuolen nukkuessani johonkin slaagiin. Valitettavasti vain kämppä menee pilalle, sillä kukaan ei kaipaa minua kuukausitolkulla, ennenkuin haju sitten paljastaa.
Masennukseen varmaan lopulta tai sitten johonkin sairauteen. Itse asiassa en niin hirveästi enää edes välitä, koska en nauti elämästäni. Sitä oon monesti ihmetellyt, että ympäriltä ihmisiä kuolee, mutta mä oon yhä täällä.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kuolen nukkuessani johonkin slaagiin. Valitettavasti vain kämppä menee pilalle, sillä kukaan ei kaipaa minua kuukausitolkulla, ennenkuin haju sitten paljastaa.
veit sanat suustani toveri
Hmm. Lähisuvun kuolemien perusteella joko aivoinfarktiin tai syöpään. Toivoisin toki kuolevani rauhassa nukkuen, ilman kipuja tai pitkää sairastamista.
Aivoinfarkti tai sydäri. Mutta suurin todennäköisyys itsari.
Äidillä Alzheimer muutamalla muillakin äidin sivussa. Eiköhän tuo lopulta minullekin tule, olen tyytyväinen, jos pääsen 70-vuotiaaksi kohtuullisessa kunnossa.
1. Sydän pettää
2. Aivoverenvuoto/aivoverenvuoto
3.Vatsan alueen verenvuoto
4.Suolistosyöpä
Nuo ovat suvussa yleisimmät, etenkin kaksi ensimmäistä.
Kuolen taistellen vihollista vastaan.
Vierailija kirjoitti:
1. Sydän pettää
2. Aivoverenvuoto/aivoverenvuoto
3.Vatsan alueen verenvuoto
4.SuolistosyöpäNuo ovat suvussa yleisimmät, etenkin kaksi ensimmäistä.
Tarkoitus oli kirjoittaa aivoverenvuoto/aivoinfarkti:)
Sydän tai joku sisäelin pettää. Aika piankin varmaan. Anoreksiaa takana yli 20 v.
1. Itsemurha
2. maksasairaus
3. jokin muu sisäelin pettää, esim. sydän joka on leikattu.