Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon juot alkoholia kesällä?

Vierailija
29.07.2018 |

Kuinka usein ja kuinka paljon juot lomalla?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ollenkaan, mutta tämä on aika uutta. Jätin alkoholinkäytön puoli vuotta sitten.

Onneksi olkoon loistavasta valinnastasi! Kesästä kun suoriudut, niin suoriudut aina ja tulevaisuudessakin.

T: kuudes vuosi menossa

Vierailija
22/28 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. En koskaan. Ei voi solunsalpaajien kanssa juoda, ei kyllä tekisi mielikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs ihmeen raittiusseura tänne on tuppautunut kommentoimaan

Vierailija
24/28 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika samanverran kuin talvellakin, eli n. pari annosta viikossa kahtena eri iltana plus jos on juhlia niin muutama enempi. Ei ole ongelmaa onneksi.

Vierailija
25/28 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs ihmeen raittiusseura tänne on tuppautunut kommentoimaan

Me tullaan kun kysytään.

Vierailija
26/28 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa. Kiinnitän siihen kyllä huomiota, enkä juo koskaan humaltuakseni.

Se vain maistuu lomalla ja kuumalla. Ei ikinä aamulla tai päivällä, mutta mökkihommien jälkeen neljän maissa maistuu kyllä lonkero tai joku aperolspritz, ja kun illalla grillataan, menee muutama lasi viiniä ihan huomaamatta. Myös matkoilla tulee käytettyä normaalia enemmän, silti väitän että alkoholi ei ole ongelma. On vain niin normaalia nykyisin ottaa drinkki tai lasi viiniä silloin tällöin. Voihan sittenkin olla, että se on pieni ongelma kun kuitenkin mietin, että vähän liikaa tulee kesäisin otettua.

Vierailija
27/28 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kesän aikana juonut alkoholia neljä kertaa. Kaksi kertaa olen juonut enemmän ja valvonut myöhempään, enkä ole silloin pysynyt ollenkaan laskuissa juoma-annoksien suhteen (mökkireissu kavereiden kanssa + juhlat). Muut kaksi kertaa olen juonut ehkä 4-6 annosta.

Muuten olen siirtynyt alkoholittomiin juomiin, joita olen nauttinut kesän mittaan litrakaupalla. On ollut ihana istua miehen tai kavereiden kanssa ulkona näillä helteillä melkein joka päivä. Lasissa on kuitenkin lähes aina alkoholitonta. Suosikkeja ovat esim. Jacob's Creekin Unvined -valkkari ja saman sarjan punaviini. Samoin esim. Fentiman's Ginger Beer on (pienissä määrin) mainio valinta, mikä pitää inkivääristä ja intensiivisestä mausta. 

Vierailija
28/28 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimäärin 10 annosta päivässä. Vielä on viikko lomaa jäljellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme