Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa tarjoilut ristiäisissä!!!!

Vierailija
29.07.2018 |

Lihapullat, broilerpullat ja nakit. Kaikki eineksiä. Lisukkeeksi majoneesia. Vesikeksejä joihin läntätty joku metukkasiivu.
Mutakakkua ja kahvia.

Tää on kyllä omituisin ja maultaan pahin tarjoilu jota olen eläessäni kokenut.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oudolta kuulostaa, jos ei ole provo. Rahat ilmeisesti loppu, kun ei parempaan pystytty. Kaupoista saa valmiita täytekakkuja ja voileipäkakkuja ja muutakin tarjottavaa, jos ei itse pysty leipomaan.

Kannattaako noin paskojen vieraiden tarjoiluun panostaa?

Vierailija
22/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä häätarjoilu.. Voileipäkakku missä oli hk sinistä sinappia, majoneesiä, suolakurkkua, tomaattia, chilikastiketta, tilliä ja en osaa sanoa muita aineksia. Sitten hääkakku oli frödinge pakastekakku, mutta oli ostettu 5kpl ja ladottu kerroksittain päälle ja sulamaan lol. Pientä suolapalaa oli myös. Cream cracker keksejä mihin oli voideltu valkosipuli ja ruohosipuli tuorejuustoa. JA illan kruunasi lidlin 1e maksava makkarapaketti mitä kokki grillasi. .

Voi voi. Kaikille häät eivät ole näytön paikka ja kilpailu siitä kuka nai komeiten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäit kuitenkin eloon. 

Järkyttävät vatsanväänteet alkoi kotimatkalla joten tuntuu kyllä kuin tekis kuolemaa.

Vessassa istun nytkin.

Ap

No miksi niitä eineksiä piti ahtaa naamaan niin paljon, että sait vatsan väänteitä? Jos itseä tarjoilut ei miellytä tai epäilyttää, niin en minä niitä ahmi. Korkeintaan olen vain hieman syövinäni, mutta oikeasti jätän väliin. Aikuinen ihminen selviää yhdet ristiäiset pelkällä kahvilla.

Vierailija
24/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäit kuitenkin eloon. 

Järkyttävät vatsanväänteet alkoi kotimatkalla joten tuntuu kyllä kuin tekis kuolemaa.

Vessassa istun nytkin.

Ap

Ainahanhan voimme toivoa, ettet vaan tekisi...

Loppuisi typerien provojen tehtailu kertalaakista.

Jään pitämään peukkuja!

Vierailija
25/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäit kuitenkin eloon. 

Vessassa istun nytkin.

Ap

No miksi niitä eineksiä piti ahtaa naamaan niin paljon, että sait vatsan väänteitä? Jos itseä tarjoilut ei miellytä tai epäilyttää, niin en minä niitä ahmi. Korkeintaan olen vain hieman syövinäni, mutta oikeasti jätän väliin. Aikuinen ihminen selviää yhdet ristiäiset pelkällä kahvilla.

Ahneella pn paskanen loppu! 👊🏻

Vierailija
26/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos toi on totta niin kyllä on ihan uskomatonta! Vaikka täällä nyt taas kovasti puolustellaan niin kuinka moni oikeesti kehtais juhlissa tarjota tollasta??? Niin noloa että en kehtais noin tehdä vaikka maksettaisiin! Toinen mitä en voi käsittää että jotkut kehtaa mennä hienoihin juhliin suunnilleen risoissa farkuissa ja kulahtaneessa t-paidassa. Tämäkin on nähty ja kyllä erottu tyyppi joukosta!

Vierailija
27/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä siellä ristiäisissä olisi pakko tarjota yhtään mitään, tai edes järjestää koko ristiäisiä. Eiköhän ihan jokainen tallaa tyylillään noissa tarjoiluissakin. Ainahan voi jättää syömättä, jos tarjoilut noin pöyristyttävät. Kyllä on joillakin pienet murheet :).

Vierailija
28/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no ehkä ei ole hirveän fiksua mennä av-palstalle valittamaan ruuasta, mutta kyllähän tuo ristiäismenu totta puhuen on hieman epäjuhlava.  

Minun mielestäni ristiäisissä ei tarvitsisi mitään kovin runsasta ruokapöytää ollakaan, nehän ei kestä samalla lailla lähes koko päivää, kuten häät.   Riippuu myös siitä, kuinka paljon on vieraita.  Eikö myös mummot ja kummit voi tulla apuun, tehdä vaikka kotonaan jotain laatikkoruokia tai iso määrä keittoa kunnon lisukkeineen. 

Ainakaan niissä ristiäisissä, missä minä olen ollut, ei ole ollut erikseen mitään ruokaa, vaan kahvin kanssa on ollut sekä suolaiset että makeat tarjottavat. 

Jos ei ehdi tai jaksa tai ei osaa tehdä itse täytekakkua, niin ei sitä kuitenkaan tarvitse mihinkään kaupan valmiskakkuunkaan turvautua, leipomot ja pitopalvelut tekee tilauksesta hienoja täytekakkuja.  Olen kai vanhanaikainen, mutta minusta juhlapöydän kruunaa kaunis täytekakku.

Jotenkin minusta tuo ap;n kuvailema ristiäismenu kuvastaa nykyistä uusavuttomuutta.  Jos on hyvin nuorista ihmisistä kyse, niin ei ole vielä oltu oikeissa juhlissa tai ei ole kiinnitetty niissä huomiota tällaisiin asioihin.  Jos on totuttu ottamaan kaikki vaan kaupan valmisiskiltä, niin ei sitä osaa ajatella sen enempää. 

Vierailija
29/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä häätarjoilu.. Voileipäkakku missä oli hk sinistä sinappia, majoneesiä, suolakurkkua, tomaattia, chilikastiketta, tilliä ja en osaa sanoa muita aineksia. Sitten hääkakku oli frödinge pakastekakku, mutta oli ostettu 5kpl ja ladottu kerroksittain päälle ja sulamaan lol. Pientä suolapalaa oli myös. Cream cracker keksejä mihin oli voideltu valkosipuli ja ruohosipuli tuorejuustoa. JA illan kruunasi lidlin 1e maksava makkarapaketti mitä kokki grillasi. .

Voi voi. Kaikille häät eivät ole näytön paikka ja kilpailu siitä kuka nai komeiten.

Ei niin ,mutta hääpari muisti kutsussa pyytää 100e lahjarahan matkalle

Vierailija
30/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäit kuitenkin eloon. 

Ei jäänyt.

Rajan takaa kummittelee vauvapalstalla pelottelemassa meitä normaaleja.

Vierailija
31/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä niille makkaroille oli tapahtunut, jos kokki grillasi pakettia?

Vierailija
32/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutun pariskunnan illanvietossa oli broilerinkoipia ja banaaneita uunissa. Samassa vadissa. Minulle riitti vesi ja leipä, kiitos.

Vierailija
33/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastasiko tarjoilu viemääsi halpahallin boolikulhoa, 5,50 euroa + kortti?

Vierailija
34/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas.

Mites lapsi, oliko siellä sellainenkin? Tykkäsitkö nimestä? Veitkö jonkin lahjan?

Olet kuitenkin lähipiiriä kun ristiäisiin pääsit.

Vierailija
35/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin vauva olisi este laittaa jotain hyvää tarjolle. Jos on avuton, on avuton. Vauvan takia ei tarvi jätettä tarjolle laittaa.

Vierailija
36/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prototyyppi kirjoitti:

Itse väänsin esikoisen ristiäisiin itkunraivolla tarjottavat. Koliikki valvotti, eikä oltu nukuttu reiluun kahteen kuukauteen. Jos olisin ollut fiksu, olisin hankkinut valmiita eineksiä.

Lapseni oli helppo tapaus, muttei tullut mielernikään ruveta pusaamaan tatjoiluja. Otimme safkat ja tarjoilun pitopalvelusta.

Vierailija
37/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa. Nyt AP onkin nirppanokkainen hienostelija, kun hän pitää tätä - hm - pelkistettyä tarjoilua epäonnistuneena. Ja sitähän se on. Mutta antakaa olla, jos AP olisi tullut kysymään, että mitä mieltä olisitte, jos tarjoaisin sukujuhlissa vain eineslihapullia ja nakkeja? Olisi ollut hyvin erilainen vastaanotto...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän