Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäinen olet ja kuinka monta kännykkää sinulla on ollut elämäsi aikana?

Vierailija
29.07.2018 |

?

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

42v, nyt on käytössä viides puhelin. Ensimmäinen oma puhelimeni oli lankapuhelin :) Huawein älymötikkä vuodelta 2011 kesti  2017 saakka, mitä vieläkin ihmettelen!

Vierailija
82/90 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

66v ja 4 ja viimeisin Lumia joka pelittää vielä hyvin vaikk yli 3v vanha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kännykkä oli joku motorolan jossa oli sellanen antennikin päässä. Siskoni vanha sain kun aloitin kolmannen luokan. Sitten sain jossain vaiheessa äitini vanhan Nokian 3310. Sillä meninkin monta vuotta.

Oisko ollu kasilla kun sain Samsungin semmoinen ihan minikokosen kännykän, oli tosi mini kun nykysiin vertaa x)

Lukiossa oli ensin Nokian Music xpress ja loppuvaiheessa Nokian C6-00. 

Sen jälkeen vasta suostuin hankkimaan kunnollisen älyluurin, pitkään niitä lykkäsin kun pelkkä kosketusnäyttö tuntui liian kömpelölle. Eka älyluuri oli joku Huawein ja nyt on menossa Samsung Galaxy A3.

Aika vähän on nitä ollut kun vielä kaikki muistin :) Eli yhteensä seitsemän kännykkää. Ikää 27v.

Vierailija
84/90 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

46v ja viides puhelin käytössä. Ekan hankin loppuvuodesta 1999. Näitä ennen minulla oli lankapuhelin :).

Vierailija
85/90 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

33 v., edelleen on se ainoa, rippilahjaksi saatu kännykkä käytössä, ikää sillä pian 19 vuotta. En kiistä, ettenkö joskus olisi ollut netin tarpeessa matkoillakin, mutta sitä varten minulla on tabletti. Uuden hankinta lienee edessä sitten, kun tuohon kännykkämalliin ei enää saa akkuja, itse puhelin ei tunnu hajoavan millään.

Vierailija
86/90 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

27-vuotias, neljäs on käytössä.

Vierailija
87/90 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 20, aloitin 90-luvun alussa. Vaihdoin alkuun merkkiä usein uuden tekniikan, mutta myös ulkonäön ja mallien vuoksi.

Samsungin hopeanvärinen simpukkapuhelin ei mennyt koskaan rikki, palveli vielä pojallanikin vuosikausia ja hän hylkäsi sen, kun siirtyi älyluuriin.

Nyt pyrin pitämään noin kolme vuotta (En aina onnistu.) Älykännyköissä menossa viides.

Nykyinen Samsung Galaxy S 6, jotenkin töppäsin, vaikka yleensä tsekkaan etukäteen. Nyt ostin nopeasti, olin reissuun lähdössä, niin en huomannut, että ei ole muistikortin paikkaa ja muistia 32 gigaa.

Tämä on kohta kaksi vuotta, joten yritän sinnitellä vielä. Minulla ikää 69v. Kaipailen lisää muistia ja laadukkaampaa kameraa, siis puhelimeeni.

Seksikumppanit kontra puhelimien määrä, siihen en ota kantaa :-).

Vierailija
88/90 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

21v ja kolmas puhelin menossa. Edelliset tuli kyllä aivan loppuun käytettyä.

Vierailija
89/90 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

28-vuotias ja olisiko nyt menossa 15. henkilökohtaisessa käytössä oleva puhelin, työpuhelimia on ollut kolme. Välillä olen vaihtanut puhelinta hajoamisen takia ja joskus pelkästään huvin vuoksi.

Vierailija
90/90 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

17, nyt kuudes kännykkä menossa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi