Ideoita alistusleikkeihin?
Ollaan tyttöystävän kanssa alettu leikkiä alistusleikkejä. Tähän mennessä on kokeiltu sitomista ja piiskaamista, kasvoille läpsimistä, kasvoille ja suuhun sylkemistä ja kusemista. Tekisi mieli kokeilla jotain uutta näiden lisäksi. Onko täällä muita alistusleikeistä pitäviä, ja mitä juttuja olette tehneet tai haluaisitte tehdä näiden lisäksi?
Meillä siis niin päin, että nainen on alistuva osapuoli.
Kommentit (2)
itse olen vaimoni orja ja omaisuutta. Käytännössä tämä tarkoittaa, että teen kaikki kotityöt. Lisäksi kotona minulla on yleensä kaulapanta lukittuna kaulaani.
- Lähes joka kerta, kun vaimoni tulee kotiin tai tulemme yhdessä jostai, joudun noulemaan varpaat ja jalkapohjat
- Lähes päivittäin joudun juomaan hänen virtsaa
- välillä joudun nuolemaan hänen peräaukkoaan
-joskus joudun nuolemaan omat siemennesteet hänen varpailtaan
-päivittäin saan myös kevyesti piiskaa. Tämä on lähinnä kiusoittelua, kiihoittelua
-jos saan rangaistusmielessä piiskaa, silloin olen sidottuna ja piiskaus on todella kova.
-usein tv:tä katsoessa joudun olemaan lattialla nelinkotin ja vaimoni lepuuttaa jalkojaan päälläni.
Eräs sunnuntai vaimoni lukitsi minut kylpyhuoneeseen siivousvälineiden kera. Tehtävänä siivota kaikki. Hän itse lähti viettämään aikaa kavereidensa kanssa. En tiedä kauanko siivouksessa meni, mutta lopulta kun vaimoni vapautti minut, oli kulunut noin 8 tuntia
- Kädet kiinni selän taakse, seisomaan kasvot seinää kohti ja sitten pingispallo tms. pieni esine nenän ja seinän väliin. Rangaistus jos esine putoaa.
- Sido sängylle X-asentoon. Nuole mahdollisimman nautinnollisesti, mutta lopeta aina ennen kuin ehtii saada orgasmin. Sääntö, että lopetat kokonaan jos ääntelee mitenkään. Toista monta kertaa ja päätä lopuksi päästätkö orgasmiin asti vai jätätkö ilman.
- Sido ranteista esim. oven ylempään saranaan. Sido naru vyötärölle, käske niiata ja sido narun toinen pää nilkkoihin. Joutuu seisomaan siinä polvet koukistettuina ja vähitellen alkaa olla aikamoisessa pinteessä.
Onhan näitä, mielikuvitus vaan käyttöön :D