Huhtikuiset 2019
Juuri eilen tehty haalea plussatesti. La osuisi huhtikuun alkupuolelle. Muita odottavia? Kiinnostusta salaiselle fb-ryhmälle?
Kommentit (42)
Onko eka raskaus? Silloin etenkin on täysin normaalia. Mulla toinen raskaus ja noita kramppeja/kipuilua huomattavasti vähemmän.
Joo on. Google tietysti laulanut kohdun ulkoisesta. Tänään varsinkin kipuillut melkein koko päivän. Vielä kun kipu paikantuu lähinnä vasemmalle niin tietysti pelottaa.
Eilen huhtikuulle plusannut myös täällä. Tänä vuonna jo kolmas raskaus, kaksi keskenmenoa takana. Kauhun sekaisia ja onnellisuuden tunteita. Kumpa osaisi nauttia, on vaan väistämättä kova pelko, että tämäkin menee kesken. Pidetään peukkuja! Täällä ollut jokaisessa alkuraskaudessa alavatsajomotteluja, nippailuja. Terveydenhoitaja sanoi aiemmista raskauksista, että aivan normaalia. :)
Tänään tein testin ja positiivista näytti :)
Toinen olisi tulossa. Kuukautiset olisivat pitäneet alkaa eilen, mutta närästys paljasti odotuksen jo viime viikon lopulla (koskaan ei ole närästänyt muuten kun viime raskaudessa).. mutta pidin jännitystä yllä tähän hetkeen :D
Tsemppiä kaikille plussanneille!
Lauantaina tein positiivisen testin kun menkkoja ei näkynytkään vaikka menkkamaisia kipuja oli jo pari päivää ollutkin.
Yritystä takana kesäkuun alusta lähtien.
Meille molemmille ensimmäinen lapsi. Perhe- tai ystäväpiiristä ei juuri lapsia löydy, joten kokemukset lastenhoidosta ovat onnettomat. Jännittää, mutta kai sen oppii?
Alavatsa on toisinaan melko kipeä, onneksi kipu kestää kerrallaan vain noin 15 min.
Mullakin oli ekasta raskaudesta sellaista toispuoleista vihlontaa/kipua alavatsalla, tällä kertaa hyvin lievästi.
Nyt mulla on "vaan" pahoinvointi kuvioissa mukana... Ei sentään ole vielä tarvinnut pönttöä halailla, mutta sellainen jatkuva etova olo.
Onko kenelläkään kiinnostusta salaiselle ryhmälle Facebookissa? Sellainen siis, että kukaan ei löydä tai näe ryhmää, vain ainostaan ryhmään kutsutut?
Hei. Liittyisin mukaan huhtikuisiin. LA 1.4. Neljäs lapsi olisi meille. Muut raskaudet olleet yliaikaisia, joten eiköhän tämäkin synny (jos siis sinne asti päästään) lähempänä huhtikuun puoltaväliä. Fb-ryhmä kiinnostaa, jos siis salainen, ettei muut sitä voi nähdä.
Minua myös kiinnostaisi salainen FB-ryhmä!
Mä voin laittaa ryhmän aluille facebookiin.
Laittakaa kaikki halukkaat sähköpostitse mulle linkki teidän fb-profiliiin, niin lisään kaveriksi ja sitten ryhmään. Poistan sitten kavereista.
Kaikki jotka odottaa vauvaa syntyväksi 2019 huhtikuun aikoihin, ovat tervetulleita salaiseen facebook-ryhmään! Osallistumis-ohjeet tuolla ylempänä!
Liityn varovasti mukaan.
Tänään 24/26
Haalea plussa.
Minulla oli viime viikolla haalea plussa joka ei valitettavasti ole vielä vahvistunut, joten epäilen että kesken meni. Tosin vuoto ei ole vielä alkanut, joten ei heitetä kirvestä ihan vielä kaivoon. Laskurin mukaan pitäisi olla jo kuitenkin 5+2 ja kaikissa aikaisemmissa raskauksissa on selkeä viiva tullut jo 4+0-4+6 viikolla.
Ihmeellisiä oireita on kuitenkin läjäpäin. Palelen koko ajan ja korvat ja nenä on ihan tukossa. Pahoinvointi tuntuu myös jo alkaneen tai sitten se on vaan tämän stressin takia.
Mutta vielä en siis mihinkään ryhmään taida ilmoittautua ennen kun selkenee onko siellä edes ketään kyydissä.
Itsellä lievää pahoinvointia, mutta voi pms oirekkin.
Hajuaisti on terästynyt.
Muuta en huomaa.
Kaksi päivää ns oikeaan menkkojen alkuun, joten vielä kaikki voi mennä toisin.
Kesken tai menkat alkaa.
Seuraillaan.
Moikka! Eilen illalla ja vielä tänä aamuna sekaisin tuntein tehty plussatestit... Lapsiluvun piti olla jo täynnä, mutta nyt täytyy totutella ajatukseen kolmannesta. Tuntuu pahalta etten osaa vielä iloita asiasta, vaikka tiedän että tulen kyllä vielä olemaan innoissani - viimeistään ekassa ultrassa. :)
Opiskelut on kesken, minun piti valmistua huhtikuussa, mutta näillä näkymin olen silloin jo kolmen lapsen äiti. Opiskelen sellaista alaa, jossa ei raskaanaoleva oikein voi olla, joten mun täytyy keskeyttää opinnot ja mennä töihin siihen asti kun äitiysloma alkaa. Vähän on säätämistä, mutta eiköhän ne asiat järjesty. Voisin liittyä salaiseen fb-ryhmään hieman myöhemmin. :)
december, meillä on vähän sama, juuri miehen kanssa puhuttiin että lapsiluku voisi kuitenkin olla tässä vaikka oltiin siis oltu jo puoli vuotta oltu ilman ehkäisyä ja sillä ajatuksella että neljäs saa tulla jos on tullakseen. Juuri kun tuo päätettiin niin testiin sitten tietenkin tuo haale viiva ilmestyi. Nyt en oikein tiedä olenko iloinen vai surullinen että luultavasti aikainen keskenmeno tässä kuitenkin kyseessä. Ajatukset niin sekavat kun toisaalta olin todella onnellinen tuosta positiivisesta ja toisaalta hyvin järkyttynyt.
Helpottavaa kuulla etten ole ainoa järkyttynyt... Hetki voi mennä vielä sulatellessa, vaikka ehdottomasti olen sitä mieltä että lapsi on lahja eikä saisi elämäntilanteesta riippua miten raskauden ottaa. Kun kuitenkin on asiat hyvin kaikin puolin. :) Hirveän kova tarve olisi tästä asiasta saada purkautua jollekkin joka ymmärtää...
Käyttäjä19845, mitä aiot nyt sitten tehdä, uutta testiä muutaman päivän kuluttua vai?
Moikka!
Täällä plussattu kaksi päivää sitten, nyt menossa 4+3, varovasti iloitaan. Taustalla kohdunulkoista ja keskenmenoa. Muita oireita ei oikein ole kun jomotusta alavatsalla ja välillä rintoja vihlonut. Tulokas olisi toinen lapsi meille.
Voisin myös laittaa spostia ja liittyä ryhmään :)
Lauantaina tehty vahva plussa. Menkkamaisia kramppeja päivittäin. Pelottaa ja ahdistaa vaikka ilmeisesti kipuilu ihan yleistä.