Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jehovan todistajien arkaluonteiset vihkorekisterit on kiellettävä

Aleksi
29.07.2018 |

Hämmästyneenä luin Iltalehdestä miten nykyaikana yhteiskunnassa voi joku organisaatio pyöritellä arkaluonteista henkilörekisteriä ruutuvihkojen avulla ilman, että siihen on missään vaiheessa aikaisemmin viranomainen puuttunut. Nyt asia on korkeimmassa hallinto-oikeudessa, mutta miltä osin se on siellä ratkaistavana on sitten toinen juttu. Kansalaisten on syytä olla huolissaan Jehovan todistajien epämääräisistä arkaluonteisista henkilörekistereistä. Siellä voi olla kenen tahansa ihmisen tietoja, eikä ole mitään muuta mahdollisuutta kuin Jehovan todistajien sanaan luottaminen, ellei viranomainen tarkasta ja puutu heidän rekisterin pitoon.

http://jormanordlin.puheenvuoro.uusisuomi.fi/258779-jehovan-todistajien…

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jehovan todistajat on amerikkalaista yritystoimintaa.  Käsittämätöntä että miehet on Suomessa saaneet vapautuksen armeijasta jos ovat tämän salaseuran jäseniä!  Jäsenet joutuvat ostamaan pahvilaatikollisen vartiotornilehtiä, saavat ne sitten kaupaksi tai ei.

Laittomasti tunkeutuvat yksityisalueille, kuten kotipihoille ja kerrostalorappuihin.

Meillä ei enää käy kun vaadin nähdä kulkijoiden henkilötodistukset- sanoin soittavani poliisit perään, koska meidän kerrostalon piha ja rappukäytävä on meidän asukkaiden yksityisaluetta.

Sain kerran järkyttävän raivokohtauksen näille Jehoville kun läheiseni oli tehohoidossa sairaalassa ja eräänä sunnuntaiaamuna ovikello soi-pelästyin kuollakseni että läheiselleni on jotain tapahtunut.  Ja prrrrrkele kaksi jehovaukkoa seisoo oven takana!

Vierailija
2/6 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiellettyähän se onkin tehdä rekisteriä jossa on arkaluonteisia tietoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jehovat pitäisi kieltää.

Tunnen yhden entisen todistajan joka sai potkut, ja kyllä on muuten kipeää porukkaa.

Lapsesta asti pelotellaan pilalle.

Vierailija
4/6 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Ei kannata kieltää. Mun kohdalla lukee varmasti: vihainen koiranomistaja, ei päästä sisälle, ei tod. osta mitään. Eivät ole enää yrittäneet meille, kun kerran sanoin, että saavat tulla sisälle, jos osallistuvat mun kanssa siivoamiseen. Oli siivous pahasti kesken. Lähtivät nopeasti. Eikä ole enää sen jälkeen jehovia näkynyt, vaikka olin niinkin suopea.

Mun yhdellä edellisellä työpaikalla joku tiesi kertoa, että käyvät katsomassa asuntoja sillä silmällä, että minkä valkkaavat, kun tuomiopäivä koittaa kaikille muille paitsi jehoville.

Vierailija
5/6 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii toisinkin päin kirjoitti:

Miksi? Ei kannata kieltää. Mun kohdalla lukee varmasti: vihainen koiranomistaja, ei päästä sisälle, ei tod. osta mitään. Eivät ole enää yrittäneet meille, kun kerran sanoin, että saavat tulla sisälle, jos osallistuvat mun kanssa siivoamiseen. Oli siivous pahasti kesken. Lähtivät nopeasti. Eikä ole enää sen jälkeen jehovia näkynyt, vaikka olin niinkin suopea.

Mun yhdellä edellisellä työpaikalla joku tiesi kertoa, että käyvät katsomassa asuntoja sillä silmällä, että minkä valkkaavat, kun tuomiopäivä koittaa kaikille muille paitsi jehoville.

Kuulostaa ihan uskovaisille stalleille 😆

Vierailija
6/6 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuota ei kielletä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme