Olisko "hölmöä" käydä meikattavana ja laitattamassa kampaus ristiäisiä varten?
Haluaisin näyttää hyvältä lapsemme ristiäisis, mutta mietin onko se "liikaa"? Eihän ne mitkään häät kuitenkaan ole.
Kommentit (9)
Itse käyn laitattamassa kampauksen ihan joka juhlaan. Miksi et kävisi?
Ei ole liikaa. Itse käyn useinkin kampauksessa ennen juhlia, en osaa laittaa hiuksiani ja mieleläni maksan sen muutaman kympin siitä, ettei tarvitse huolehtia hiuksista.
Vierailija kirjoitti:
Mene ihmeessä, jos pystyt irtaantumaan imetyksestä.
No tämä on toinen mitä olen miettinyt, vauva on täysimetyksellä. Katsotaankohan pahalla jos vauvan ottaisi mukaan, pystyyhän sitä imettämään vaikka toinen meikkaa/laittaa tukkaa samalla...
Ei ollenkaan hölmöä. Tärkeätä on vain, että kanpaaja/meikkaaja tuntee sinut ja tekee ristiäisiin sopivan kevyen, luonnollisen meikin ja luonollisesti laitetut hiukset. Siis päivämeikki ja päiväkampaus (ei juhlameikkiä eikä juhlakampausta).
Mene vaan, jos kukkaro kestää. Hemmottelua ja helppoa ja olet ansainnut
Hyvä idea, näytät sitten kuvissa nätiltä. Ristiäiskuvia katsellaan vuosia. Itse olin ihan kulahtanut valvomisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä on toinen mitä olen miettinyt, vauva on täysimetyksellä. Katsotaankohan pahalla jos vauvan ottaisi mukaan, pystyyhän sitä imettämään vaikka toinen meikkaa/laittaa tukkaa samalla...
En veis vauvaa kampaamoon. Siellä on kuitenkin melkonen määrä kemikaaleja ilmassa.