No nyt se on nähty, tyyppi joka tulee häihin hakemaan huomiota, mutta ei ole morsian
Oikeastaan kukaan ei olisi huomannut, jos yksi vieraista ei olisi ollut semijulkkis ja vienyt sitä huomiota vieraiden kesken, toki morsian oli kyllä keskipiste. Mutta kateus tätä nättiä puolijulkkista kohtaan oli lähes käsin kosketeltavissa, kun ihmiset halusivat ottaa selfieitä. Käsitin, että oli sulhasen serkku.
Mä olen kotona, koska en käytä alkoa ja en yleensä jaksa olla pitkään, alkoi jo kahdelta.
Kommentit (6)
Ap on se sama, joka on kirjoitellut koko kesän, miten kauheaa on, että hän tulee viemään häissä huomion morsiamelta..
No tällainen joka tuo itseään esille, on pukeutunut lähes kuin morsian ja alkaa murjottaa, kun ei saakaan huomiota. Ensin vaivasi heinänuha, sitten tuli huono olo ja kohta oli kimpussa ampiainen, jota kukaan muu ei nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Ap on se sama, joka on kirjoitellut koko kesän, miten kauheaa on, että hän tulee viemään häissä huomion morsiamelta..
No enkä ole kuin vanha ruma akka. ap.
Ap avannut yksin kotona punkkupullon (vaikkei muka juo) ja tilittää toisen morsiamen häistä katkerana sinkkuna.
Ei kai se semijulkkis silloin itse huomiota vienyt, jos vieraat halusivat selfieitä? Kai semijulkkiskin saa serkkunsa häihin mennä..?
Kuka siis oli kateellinen kelle? Oletko varma ettei pikkujulkku ollutkaan alteregosi? Halveksunta ja myötähäpeä ei ole sama asia kuin kateus. Joskin toki itse huomaan tuntevani noiden edellämainittujen tunteiden lisäksi pientä kateutta siitä, etten itse ole yhtä julkea ja kehtaa örveltää ja nolata itseäni yhtä häpeilemättömästi.